Ga naar inhoud

Katka : 2 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

het is dus zo ver :106:

Ik ben al een poosje geleden bij Diana geweest en meteen dag er na consult gehad met pc. Dr. van Straten. Dit ging best soepel. Ik moet zeggen dat ik niet eens wist (soort black out) wat moet ik allemaal vragen.

Hij zei meteen dat 375cc weinig zou zijn dat een maatje meer meer bij mij zou passen. Dus nu is aan mij of het 420 cc of 450cc wordt.

Ik weet het echtt niet. :o)

Maar de datum staat al vast. Op de zaak ook al vrij genomen dus het aftellen is begonnen.

Nu is mijn vraag welke maat ? wat denken jullie?

Welke BH jullie fijn vinden?

Welke litteken crème is heel goed?

Ik hoor het heel graag van jullie. Vind het nu al erg spannend hoor :o).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey meid! Wat leuk, Straten is echt een super goede pc! De ccs waar je uit kan kiezen verschillen niet heel veel van maat, ik zou dus voor de grootste gaan! Als je eenmaal geopereerd bent zul je zien dat er wat ccs zijn weggevallen t.o.v. met passen :) succes! Ik gebruikte trouwens slakkenslijm van de action. Maar hoor hier ook veel goede verhalen over bio oil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

gefeliciteerd met je datum! spannend!!

ik ben gister ook bij dr straten geweest.

Ik heb goede ervaringen met dermatix, dit is een littekencreme op siliconenbasis geloof ik.
Werkt erg prettig en heb het nagevraagd en mag dat gebruiken.

Bio oil vind ik zelf niet goed genoeg voor mijn huid, maar dat komt omdat ik, als ik het niet goed verzorg als ik een wondje heb, snel littekens krijg.
Dermatix is dan echt een goede.


Dr straten raadde mij een sportbh van Triumph aan, die schijnen prettig te zitten. maar hang me er niet aan vast ;)

veel plezier met aftellen, ik zal je onderwerp volgen, ben benieuwd straks naar je verslagje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker voor die 450 gaan want het verschil zul je niet eens zien zo weinig is het.

Ik heb zelf de shock obsorber gedragen en die gebruik ik nu ook met sporten.

Voor het smeren gebruik ik bio oil.

Ik pas je titel een beetje aan zodat deze gelijk is met de rest en je topics samenvoegen voor het overzicht.

succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden ik lees hier dat andere dames die geholpen worden ook al alles thuis klaar aan het zetten zijn. heb ook net alles gestreken ahhaah en de huis in orde gemaakt maar pffff wil nu wel dat het maandag is.

Zijn er nog meer dames die op de zelfde dag gaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb echt 7 dagen nix kunnen doen en afgezien van mijn spieren, ben nu aan dag 9 en zo blij dat ik weer kan bewegen :) en veel succes ! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden gisteren was de big day.

Heb goed geslapen , wij zijn 7 uur in de ochtend vertrokken.

Het is daar mooi groen.veel in aanbouw. Ontzettend lieve mensen die daar werken.

Was best zenuwachtig.

Moest er om 9 uur zijn maar was pas om 10:30 weggehaald. Even laatste vragen beantwoord en met dr.van Straten laatste dingen besproken. Hij mocht van mij zelf kiezen of 425 of 450cc.

Op de ok aangekomen en dan ging het snel. 2 hele sympathieke artsen oa anesthesist :). Die gaf me een spuitje enige wat ik zei is" oei ik ben al weg" later wakker geworden op de uitslaap kamer. Met veel pijn.mensjes erg aardig zorgzaam. Kreeg goede pijn stillers.veel geslapen. Steeds weg. Dus ben pas om 15 uur naar mijn man gekomen.

Weer veel geslapen bijna niet gepraat. Ook wel enorm misselijk combi van narcose en morfine. Pas om 18:45 vertrokken naar huis. Wel heerlijk geslapen. Vandaag maar 2 paracetamol genomen. Veel rust en zorgzame mensen om mij heen.

Meiden veel sterkte die nog moeten;)

Ik heb ze nog niet gezien dus blijft spannend.

Zodra ik foto heb zet ik het hier.

Wel een vraag om hoeveel dagen wassen jullie de bh's??? Ik vind het nu al stinken en heb me wel goed opgefrist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook alles nieuw hier...

2 dagen po :-)

Heb je niet verschrikkelijk veel pijn? Lopen is bij mij pijnlijker dan liggen... iig, ik heb een steunverband gekregen die ik absoluut moet laten zitten tot 1e controle na 14 dagen... dus ik zou de bh laten zitten tot je het volledig zelf kan uitdoen, niet? Of je moet je pc bellen om zekerheid te krijgen.

Iig succes!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisjes , heel veel sterkte :116:

Ik heb twee bh's , voor te wisselen . één wat goedkopere versie ( gewoon een sport bh van de Zeeman , en zit heerlijk ) maar net genoeg om de andere even te wassen :6:

Wat ook erg fris en lekker is om te gebruiken is de Spaanse Eau-de- Cologne van Nenuco , het zijn van die grote flessen, geel van kleur .

Ik gebruik het voor onder mijn armen tussen mijn borsten en overal waar je even niet bijkomt ( met een watje ) , zo fris en lekker ! Je hebt ze ook bij het Kruidvat een soort eigen merk .

succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede tip caro66! Ik ben over 6 dagen aan de beurt en alles aan het klaarzetten en aanschaffen wat ik me maar kan bedenken wat ik nodig ga hebben haha. 2 bh's aangeschaft van Lipoelastic met de gedachten elke ochtend lekker een schone aannde kunnen doen en ik wou gewoon een zwarte en een witte haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.