Ga naar inhoud

chanel1972 : 8 mei 2014 :


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

ik ben Natasja, 42 jaar en heb een beautysalon.

Twee jaar geleden heb ik een borstlift gehad via mijn tepelhof met een 320 cc de littekens waren

superbreed dus die dokter heeft ze een jaar daarna weer opnieuw bijgewerkt maar ik vond mijn borsten

nog steeds te ver doorhangen, waarschijnlijk kreeg ik daarom weeeeeeeeeeeeeeeeer brede littekens.

Op het laatst toch maar weer verschillende dokters bezocht en uiteindelijk benik donderdag weer

geopereerd. Nu heb ik borsten die niet meer hangen. Jippy, maar ik kan nergens op internet fotos vinden

van een gelijkwaardige operatie. dwz wel voor en na fotos maar ik zou zo graag fotos zien van het herstel.

dus week 1, week2 enz totdat de littekens genezen zijn. Ik vind mijn borsten namelijk helemaal niet groter

geworden :102: Dat hoopte ik eigenlijk wel. Ik wilde zo graag mooie grote ronde borsten met kleinere tepels.

Nou lees ik dat ze misschien nog wat naar beneden gaan en dan groter lijken. Maar ja nu zijn ze gezwollen en groter worden ze niet toch? :106: Ik weet niet hoor. op zich zijn ze veel mooier dat wel maar hoe kan het nou dat ik een sportbh 100c draag in plaats van een lekkere D?

En dan nog dit, mijn linkertepel was zo goed als zwart, hij is inmiddels op sommige plaatsen weer aan het bijkleuren.Maa

r kan iemand mij wat meer vertellen of geruststellen???? :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijker om borstlift resultaten te vinden dan bv, maar de combinatie lift/bv komt wel vaker voor dan alleen lift. Gisteren heb ik het op Google geprobeerd met "mastopexy 1 year post op" en dan "afbeeldingen" selecteren. Dat leverde wel wat op. Mastopexy, breast lifting, breast uplifting, zijn enkele termen die wat meer resultaten geven dan de Nederlandse termen. Wat de grootte betreft, ik ging naar zeker 1 cupmaat groter toen het indaalde na tien maanden. Had jij dit ook niet met de eerste bv met 320cc? Met die zwarte tepel ben je toch wel naar de pc teruggeweest??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai ik ben nieuw dus ik snap het allemaal nog niet zo goed :106:

maar volgens mij is t toch gelukt moest wel achter de computer en normaal doe ik alles liever via de iphone.N

ou ik ben dus donderdag geopereerd vorige week en de dag erna kwamen ze me een bh aandoen en het verband verwijderen toen zag ik dat de linker helemaal zwart was. Ik denk o nee he necrose wacht maar af. dat is het dus ook maar de dokter is heel lief en ik ben al drie keer op onderzoek geweest en moet ook whatsappies sturen. dus. de laatste keer heeft ie een echo gemaakt en zei dat de rechter beter doorbloed is maar de linker toch nog bloedtoevoer heeft alleen niet veel hij heeft toen ook nog een vitaminecocktail met minieme prikjes gedaan om het te stimuleren maandag ga ik weer. Hij zegt het word als een brandwond hij gaat helemaal vervellen en dan na eenmaand of twee krijg je weer een beetje kleur terug indien nofdig tatoueren. sorry voor de schrijffouten maar het ddurt vrij lang voor ik de woorden die ik typ ook daadwerkelijk zie en ik ben toch echt niet zo snel. licht dat aan mij of is het iets van het forum.

hartelijk bedankt voor de reacties en vriendschappen

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Mijn arts waarschuwde me de eerste keer dat ik op consult ging bij hem.

Doordat ik al twee keer eerder aan mijn tepels geholpen ben, ( eerst borstlift tepelhof en toen littekencorrectie tepelhof)

door een andere arts dat wel. Dat de bloedtoevoer waarschijnlijk niet meer best zou zijn.

Hierdoor zou er minder gevoel in de zenuwen zijn. Hij vertelde dat het uit estetisch oogpunt een hoop zou verbeteren,

maar dat ik waarschijnlijk mijn gevoel in mijn tepels kwijt zou zijn. Hooguit 30% kans positief.

Mijn man en ik schrokken ons rot want mijn tepels spelen een rol in ons sexleven, dwz in het mijne want

het helpt me een orgasme te bereiken. :55:

Op het moment dat de dr ons hierover informeerde zei hij ga maar naar huis bespreek het met zijn tweeen, het

kan meevallen maar dat zal het waarschijnlijk niet en zelfs dan kan het wel een jaar duren.

We hebben het er nog eens over gehad, maar ja, ik vond ze zo lelijk. :103:

Ha nou viel dat even mee, ik heb er nu twee weken na de operatie al weer gevoel in, hij ziet er niet uit,

is bont en blauw. Maar hij staat nu al fier overeind na aanraking. Ik kan een kunstje ik kom aan de rechter

en de linker reageert! Ik heb het aan de dokter laten zien en we kregen met zijn allen de slappe lach :45:

Het is supergrappig en ik ben heel erg opgelucht. Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit.

By the way, ik kwam erachter tijdens het wassen hoor, niet meteen denken dat ik nu al met sex bezig ben he! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die tepels, bijzonder is dat toch! Ik ben ook al twee keer aan mijn tepels geopereerd (mislukte tepelverhoging en littekenverbetering) en er is niks mee aan de hand. Ik ken ook een vrouw die haar borsten heeft laten vergroten zonder dat er iets met haar tepels is gebeurd, en die heeft er echt verdriet van dat het gevoel verminderd is.

Ik ben wel heel blij voor je Chanel, die gekke blauwe tepel is gelukkig nog steeds alive and kickin'!! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden, :62:

Heeft iemand van jullie ervaring met het afplakken van je littekens et 3m microporetape?

Mijn arts is sceptisch, hij zegt een goed litteken wordt gemaakt tijdens de operatie, wat

voor verschil zullen een paar papieren stickertjes maken. Hij heeft me cicapost gegeven

dat is een creme die ik twee keer per dag gebruik. Hij zegt masseren is het beste wat je kunt doen.

Maar heb de vorige keer behoorlijke littekens gehad en wil er van alles aan doen.

Heb zelfs een maand of drie met siliconenpleisters gelopen en dat hielpniet dus... :83:

Nu heb ik een hele andere techniek operatie gehad, mag dus hopen dat dat niet meer

zal gebeuren. Is er iemand die plakt met micropore zijn er foto´s te bekijken hoe het moet,

hoe ziet het er uit tijdens en vooral na, en wat zijn de ervaringen?

Alvast bedankt!! :119:

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chanel,

Ik heb hier wel ervaring mee, de tape zorgt ervoor dat het litteken niet breder kan worden en zorgt voor wat ondersteuning van het litteken.

Je moet wel zorgen dat het litteken goed genezen is voordat je de tape plakt, dus dat er geen korstjes meer op zitten. En laten zitten tot de tape vanzelf loslaat, dus gewoon met douchen ed, anders gaat het wondje irriteren en dat moeten we niet hebben he ;)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

X Misslove

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden,

Heb mijn borstankerlift met 495 cc high profile dual plane type 3,

8 mei jl ondergaan.

Vanaf het begin was de linkerborst niet gezellig.

De zwarte tepel, weten jullie nog? Was gelukkig geen necrose

Maar een grote bloeduitstorting, hij wordt steeds lichter.

Helemaal happy? Nee nog niet want nu 22 dagen later is hij nog steeds

Erg gezwollen tov de rechter. Herkennen jullie dit?

En zo ja hoe lang gaat het nog duren? En kan ik iets doen

Om de zwelling af te laten nemen? Hij is niet warm en niet rood.

Alleen hard en hoger dan de rechtse, zie foto.

Iemand goed nieuws voor mij? Is t morgen over??

Haha nee hoor maar als jullie iets weten hoor ik t graag

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis ik heb dit ook!

ben 5 mei geopereerd 300cc onder de spier,

en links zit bij mij ook hoger, is meer gezwollen door nog wat vocht en is ook een stuk harder en gevoeliger!

je borsten genezen apart van elkaar! het zijn 2 aparte wonden.

Als je je echt heel erg zorgen maakt zou ik ff contact opnemen met je PC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ik ga morgen weer naar de dokter dus ik houd jullie op de hoogte.

Ja t zijn natuurlijk twee wonden die onafhankelijk genezen., je hebt gelijk

Ben ook zo ongeduldig, wil het liefst alles nu al in orde hebben maar ja.

Ik zal morgen even laten weten en dan zet ik er weer een fotootje bij.

T zal toch wel goedkomen. Pff bah alles duurt lang.

Ik had ook meteen een facelift gedaan en daarvan nauwelijks blauwe plekken

Maar veel zwelling dat wel.

Ik merk dat het s morgens het ergst is tegen de tijd dat ik naar bed wil

Is alles op zijn mooist. Heb ik weer haha

Ook zijn mijn borsten koud en knoerhard smorgens en dat wordt op de

Dag weer minder.

Tot morgen xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha jaa meid, t wachten is moeilijk haha

geduld is het sleutelwoord maar dat is rap op haha!

jaa 's ochtends is het bij mij ook nog stram hoor en overdags allemaal lekker.

Die koude borsten heb ik ook, hoort er helaas bij word met de tijd (kan een paar maanden duren) minder!

je inplantaten geleiden de warmte moeilijker, en alles in je huid moet weer ff op de goeie plek zakken!

Ben benieuwd wat je pc te zeggen heeft, heel veel succes morgen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast Jennifer120884

Nou mijn borsten voelen al twaalf jaar koud aan na mijn eerste bv. Bij mij is dat nooit verdwenen. Wel handig in de zomer als je een stukje verkoeling zoekt whehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.