Ga naar inhoud

knappen mannen af op siliconen ?


CP275

Aanbevolen berichten

Misschien ben ik de uitzondering op de regel maar... ik vind nep fijner voelen dan echt.

Ik vind het mooier en fijner. En ik weet dat er meer mannen zo denken dus... Ik kan misschien niet voor de meerderheid spreken, maar siliconen of saline implantaten voelen voor mij gewoon beter dan echte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht dat het ook mee kan spelen of je achter, dual, of voor de spier de operatie laat plaatsen?

Als je van nature al wat eigen 'weefsel' hebt lijkt me achter de spier het natuurlijkste aanvoelen of voor de spier sneller hard?

Zal ook te maken hebben of je 200cc of 1000cc laat plaatsen (de verhouding tussen eigen weefsel en een vreemd object).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan enkel maar over mijn vriend spreken en hij vind siliconen borsten mooier dan echte omdat ze veel korter bij de perfectie komen. Hij heeft er geen probleem mee en zegt bijna geen verschil te voelen met echte. Hij is er dan ook heel tevreden mee en zegt zelfs dat ze nog wat groter mogen :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.