Ga naar inhoud

BV en vakantie erna??


Lotjekapotje

Aanbevolen berichten

Hey Meiden,


Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken of wat jullie ervaringen zijn met een BV en erna op vakantie?
Zijn er nog andere meiden die dit hebben gedaan?

Als het allemaal doorgaat krijg ik half juli mijn BV en wil daarna, zodra ik mij goed genoeg voel en uit de voeten kan met normaal lopen enzo
nog een weekje op vakantie met mijn vriend.

Ik dacht van ja... of ik nou thuis op de bank lig of in het zonnetje lekker lig ontspannen!

Mijn vriend zal uiteraard alles doen, koffers tillen, auto rijden enz enz enz en we zullen richting Frankrijk rijden denk ik.

Uiteraard zal ik in de zon een topje aanhouden over mijn sportbh en niet het zwembad in duiken ;-)

Voorwaarde is echt dat ik goed uit de voeten kan met mezelf en dat het goed gaat in de auto (als bijrijder). Mijn vriend staat volledig achter mijn BV,

maar hij wil heel graag minimaal nog een weekje er tussenuit, en ik eigenlijk ook wel.
2 weken thuis zitten lijkt me niets!


groetjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Leuk vooruitzicht, maar de tijdens eerste twee weken na mijn operatie zou je me hier helemaal geen plezier mee doen.

Iedereen herstelt anders, maar ik was blij dat ik twee weken niets anders moest doen dan in de zetel liggen en zo min mogelijk echt bewegen.

Ik kon niet goed rechtop lopen, durfde dit niet. Kon niet goed rechtop blijven zitten en had vaak last van mijn rug. Ik moet nu wel zeggen dat ik heel bang ben en snel ongerust ben. :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was na een kleine week al weer aan het werk na mijn bv. En vanaf dag twee alweer met mijn twee kids bezig. Het verschild echt per persoon. En ik denk dat je het pas echt kan beslissen of je wel of niet gaat, na je bv! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 1 mei geopereerd, heb ze voor de spier gekregen, ik ga 28 mei op vakantie. Dit mag van mijn PC, ik mag dan overdag BH/bikini aan, ik mag even in het water plonzen maar er niet te lang inblijven. Verder goed mijn littekens beschermen tegen de zon. Daarnaast draag ik dan de nachten gewoon mijn sportbh.

Ik ben alweer aan het werk en voel me prima, maar iedereen herstelt anders, en lijkt mij ook afhankelijk van of ze voor of dual plane/achter de spier geplaatst worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde ook graag na mijn wissel op vakantie, weliswaar pas 6 weken na de operatie dus niet zo snel als jij. Maar iets boeken voordat ik geopereerd werd durfde ik niet, stel dat ik een complicatie zou krijgen dan was ik de sjaak. Ik ben nu 4 weken po en vorige week toen alles gewoon goed was gegaan de eerste weken heb ik pas een vakantie geboekt, we gaan over kleine 2 weken. Misschien is dit ook een idee voor jou, eerst kijken hoe je de operatie doorkomt en dan besluiten iets te boeken.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na mijn operatie heb ik eerst 5 dagen bij mijn ouders gelogeerd, daarna kon ik mezelf wel weer redelijk redden thuis. Dus wat dat betreft denk ik dat je dan wel op vakantie kunt. Maar houd er wel rekening mee, dat mocht je complicaties krijgen, je dan dus ver weg in Frankrijk zit. Je kunt niet dezelfde dag naar je arts rijden om hem te laten kijken of je gerust te laten stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.