Ga naar inhoud

mrska1 : mei 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi

Ik heb dit ook en heb dit gisteren tijdens mijn drie maanden controle met mijn pc besproken.

Het is volgens hem volkomen normaal dat je rimpels voelt. Zeker als je een dunne huid hebt. Wanneer je wat meer vet of borstweefsel hebt voel je het minder.

Het enige waardoor ik ze niet meer zou voelen is als ik zou aankomen in gewicht.

Ook met een hogere cohesieve zou het nog steeds voelbaar zijn vanwege de dunne huid.

Balen, maar het is niet anders. Het voelt niet prettig aan maar gelukkig zie je het bijna niet.

Groetjes Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt vervelend he nies.. zie je het heel erg?

Barbielena.. dus mijn huid/weefsel is niet dik genoeg ?? anders zou je geen rimpels zien/voelen. of begrijp ik je nu verkeerd.

komen rimpels alleen voor voor de spier of ook bij dual ??

ik wist wel dat de kans groter was bij voor de spier, ook met het voelen van de rand van je prothese. maar rimpels.. kan ik me niet meer zo heel veel van herinneren dat ik het daar uitgebreid over heb gehad met mijn pc

minder dit :(

Bepaalde merken geven wel rimpels (Mentor, natrelle), andere geen (Motiva bv).

Maar idd, je eigen weefsel geeft aan in hoeverre je ze zit/voelt (toen ik iets magerder werd zag en voelde ik de rimpels ook aan de zijkant bij voorover buigen, met iets meer vet voelde ik ze alleen). En voor de spier zal het alleen maar meer opvallen (vooral boven), achter / DP iets minder, sowieso aan de bovenkant niet omdat de spier daaroverheen zit, maar de zijkanten blijven gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hii,

ik heb iets meer dan 3 maanden geleden mijn bv gehad.

in het begin vond ik ze best wel groot maar al snel was ik ontevreden over de maat. ze passen bij mijn lichaam maar met pushup bh was het precies hetzelfde.

de vorm enz. vind ik wel mooi

soms heb ik dagen dat ik er wel tevreden mee ben maar net als vandaag ben ik zo teleurgesteld in de grootte. ik vind ze echt te klein

en daarbij dat ik hier 4000 euro voor heb geleend.. voor mij is dit echt veel geld.

ik heb ook het idee dat de pc mijn keuze heeft beinvloed qua aantal cc. hij houdt niet van grote borsten

hij zei dat groter er onnatuurlijk uit ging zien en dat je dan randen ging zien

nu ga ik dus morgen bellen naar de kliniek en dan ga ik dit bespreken en vertellen dat ik niet tevreden ben en dat ik wil dat de borsten wel naar mijn zin worden

of ik hier iets mee opschiet, geen idee..

mijn vraag. zijn er meerdere meiden die dit hadden en weer contact hebben opgenomen met hun pc.

zijn jullie hier iets mee opgeschoten, en/of hebben jullie tips wat ik kan zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook .ik word nog geopereerd

Bij mij wil ze 240cc plaatsen vind zelf te weinig maar ze zei je bent slank dus dan oogt het

Nep ja pff ik wil graag een c cup .

Weeg 53 en ben 173 lang

Nou heb ik nog een gesprek aangevraagt voor 2de pas sessie

Want heb ook zoiets betaal.niet 4000 om vervolgens nog ongelukkig te zijn hen nu 75 aa en heb 2kids maar kan nooit zwemmen want schaam me zo .dat wil ik volgend jaar niet!!!

Ik wil me ook mooi voelen in bikini en dan.niet 1van kinder afdeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ben je geweest ? Ik heb ook dat ik heel ontevrede bent over mijn borsten.... Vandaag terug geweest wel een hoop wijzer geworden en wil ik ze groter betaal ik gewoon weer 4200euro maar ik heb ook edn ander probleem dan jou ik wil meer volume bovenop ... En niet bepaald groter wand dan kome ze onder me oksels uit.... Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moest even weten welke pc je gehad hebt, om hierop te kunnen reageren...

Van der Weij is normaal niet zo van de brede prothesen idd, maar hij werkt wel veel met anatomische prothesen. Het voordeel van anatomisch is dat je met minder breedte, toch meer projectie kunt krijgen... Dus ook met minder cc dan met een ronde prothese, toch meer projectie krijgt...

Heb ondertussen even naar je laatste foto's gekeken, en dat zijn aardige borsten geworden hoor!! Meer breedte zou idd randen gaan laten zien, dus daar moet ik je pc wel gelijk in geven.. Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat dit redelijk maximaal was bij jou, misschien dat er iets meer projectie gekund had, maar dat is iets wat de pc alleen kan bepalen..

Ik vind je borsten echt prachtig!! Denk dat ze ongeveer even groot zijn als de mijne... Ook ik heb mijn borsten een tijdje wat klein gevonden, maarja.... Het is ook een kwestie van wennen.. En ja. een push up bh geeft idd meestal het effect van wat je krijgt na je bv.. Alleen heb je dan dus geen push up meer nodig om dat te bereiken...

Heb je je handen al eens op je borsten gelegd ;) Opeens zijn je handen wat aan de kleine kant, toch?

Of zit ik er helemaal naast?

Hoop dat je aan je boobs kunt wennen.. want ze zijn echt superprachtig en passen perfect bij je lijf...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

sorry voor mijn late reactie,

maar @best_boobie, dankje voor je antwoord. ik heb wel moderate gekregen ipv van high. omdat je het hebt over breedte en projectie.

maar moderate geeft toch juist minder projectie?

ik denk inderdaad dat er wel wat meer projectie in had gekunt. misschien toch high profile maarja dit is iets wat hij heeft bepaald, hij zal er

wel verstand van hebben denk ik?!

dankjewel voor je compliment!. heb jou foto's even bekeken maar die van jou zijn wel groter hoor. misschien lijken ze op de foto hetzelfde haha

ik droeg eerst altijd maxi bh's. toen ik protheses ging passen had ik eerst het aantal cc die hetzelfde effect gaf. toen zei ik nog dit is precies hetzelfde en daarom heb ik groter gekozen. toen zei vd Weij dat dat het maximale was. hij vertelde er niet bij dat de borsten in het echt meestal

kleiner uitvallen. want voor mijn gevoel zijn ze nu als die kleinere prothese die ik had gepast ( weet niet meer hoeveel cc dat was )

m'n handen zijn inderdaad wel wat kleiner ja en ik krijg veel complimenten erover en veel mensen vragen of ik een BV heb gehad. dus blijkbaar zijn ze toch wel een stuk groter geworden. soms wel vervelend , ik zeg elke keer dat het niet zo is

ik ga maar proberen er blij mee te zijn :) thankssss :) xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jou verhaal/ervaring komt overeen met de mijne.. ik dacht dat het een bevlieging was dat ik ze opeens te klein vond maar tot aan de dag van vandaag is het nooit veranderd. Niet dat ik ze niet mooi vind maar gewoon te klein! Ben er nooit mee teruggegaan naar de pc. Ik wil dat ook miet meer omdat wat je zegt ik ook het gevoel had dat de invloed op wat de pc mooi vond wel erg groot was. Ben nu aan het sparen voor een wissel bij een andere pc.. plovier in belgie op 29 september :) succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad! mooi zijn ze wel, maar te ''klein''

ik ben er ook niet meer mee terug gegaan en heb ook niet gebeld. heeft waarschijnlijk toch geen nut

ik wil ook gaan sparen voor een wissel maar voorlopig heb ik daar nog geen geld voor want moet ook andere dingen afbetalen

mag ik vragen hoeveel het kost bij Plovier? en hoeveel cc krijg je :)

29 september is al best snel.. super !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen meid! Zou inderdaad eerst proberen wat je bij jou pc nog voor elkaar kan krijgen! Ik had gemaild voor de prijs en kliniek zei rond de 3500 tot 800cc. Ik weet nog niet wat ik krijg, heb 29 september pas consult he :P maar ik hoop toch wel tussen de 550/650cc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beste vriendin heeft dit ook gehad, haar pc heeft haar ook een kleine maat "aangepraat" ze is van een A naar een kleine C gegaan ( 270cc) en ook erg teleurgesteld.. Toen ihet voor mij zo ver was heb ik ook goed duidelijk gemaakt dat ik geen 4000 uit wou geven aan een cup C .. Had een 75B .. Hij begreep mijn wensen en ik kreeg 555cc veel groter dan ik had verwacht zelfs.. Het is echt belangrijk om duidelijk aan te geven wat je wilt ongeacht wat de "smaak" van de pc is je betaald er tenslotte erg veel geld voor ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier net hetzelfde. Ik bleef maar aangeven dat ik een volle c wou maar hij bleef maar zeggen volle b kleine c. En hier zit ik dan, 275 links 200 rechts. Nog maar 2 dagen dus ik hoop dat ze nog groter worden. Iedereen hier zegt komt wel goed maar hoe meer ik lees hoe slechter ik me voel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

hallo iedereen,

Ik ben nog nieuw op het forum. Ik word 18 september geopereerd en ik krijg anatomische implantaten van 270cc.

Mijn pc zei dat ik een grote C à kleine D zou verkrijgen maar nu lees ik hier dat de meesten hier een C cup hebben verkregen.

Ik heb zelf een A cup en ik ben 1.60m groot zou het kunnen omdat ik klein ben dat ze groter tonen op mij?

Ik hoop dat je snel genoeg geld hebt om ze te laten wisselen zodat je wel tevreden bent !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd denk ik dat het ook een beetje je eigen verantwoordelijk is.

En denk eerlijk gezegd dat ze geen kosten gaan vergoeden of iets dergelijks. Je had een second opinion kunnen vragen, of naar een andere arts kunnen gaan.

Ik vind ze soms ook klein, precies zoals jij zegt. Dan ben ik tevreden en het andere moment denk ik: oke ze zijn klein.

En volgens mij heeft 80% van de meiden precies het zelfde als je hier regelmatig leest.

Maar ik kan mijn arts niks kwalijk nemen aangezien hij me precies gegeven heeft wat ik wilde.

Ik zou mijn arts niet de schuld kunnen geven van beïnvloeding, want ik zou altijd mijn mond open trekken als ik het er niet mee eens was. En als je dat niet doet (in het algemeen 'je') ben je ook een beetje stom als je zoiets laat beinvloeden terwijl je er €4000 voor neer legt.

Maar zoals ik het lees heeft jouw arts een geldige reden gehad, niet een persoonlijke smaak maar een goede medische reden. En ik denk dat je véel minder blij was als je uitstekende randen hebt.

Gok dat ik zelf over een paar jaar ook voor een wissel ga, maar ik ben nu alleen maar blij dat ze er naar mijn complicaties uberhaupt nog in zitten hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het verstandig is en nu achteraf voor jou maar voortaan voor andere meiden;

"als je een bepaalde wens hebt, kwa grootte en de arts wilt niet zulke grote borsten plaatsen, ga dan naar een andere arts"

Er zijn heel veel chirurgen die onwijs grote borsten plaatsen.

Een hele goeie chirurg is dokter Nio in dit opzicht.

Hij plaats kleinere borsten zoals 200CC maar ook 800CC en 1000CC kunnen bij hem geplaatst worden.

Daarnaast geeft hij ook altijd zijn eigen mening als je hem vraagt of het mooi is ja of nee.

Aan de hand daarvan kan je altijd zelf je keuze maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobgirl; in welke kliniek opereert Nio? Ik heb zijn naam al vaak voorbij zien komen? Ik wil eind vh jaar geopereerd worden maar ik ben juist bang dat ze te groot worden. Heb nu n kleine A wil t liefst n kleine C maar k heb geen idee hoeveel cd dat inhoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.