Ga naar inhoud

325 cc Cupmaat?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Over 5 (!!!) dagen is mijn grote dag :D! Nu heb ik voor 325 cc gekozen (wou eigenlijk 350 maar kon niet dan moest ik naar 370 overgaan en als ik dat deed zag je de implantaten goed en ik wil niet dat me tepels scheel kijken :) ). Maar goed dus ik moest wel voor 325 kiezen (anatomische, dual plane).

Dus mijn vraag aan de dames hier is die tussen de 300-325 cc, wat is je uiteindelijke cupmaat geworden?

En het liefst iemand die 75A heeft, ben gewoon zo benieuwd...

En ik weet iedereen is verschillend (zag iemand met A75 met 280 cc naar een D cup gaan) maar hoe meer informatie, des te beter :).

Mijn wens is overigens een D cup....

En welk profiel ze heeft uitgekozen weet ik niet meer ik vernam nog iets van een full nog wat (?)

Heb even een foto erbij geplaatst om te laten zien wat de stand van zaken nu is :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat leuk, een stadsgenootje haha!

Ik denk dat je qua bh maat zeker een D krijgt, maar dat het wel wat kleiner oogt dan een 'echte' D, aangezien siliconenborsten altijd een grotere maat hebben dan dat ze eruit zien. Mijn bh maat is bijvoorbeeld 70G, maar het oogt meer als een D vind ik. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke oke :) thnx voor het reageren! Ik ga uiteraard zodra alles achter de rug is foto's / verslagen maken dus misschien dat ik wel een andere cupmaat krijg dan verwacht :).

Ben zo zenuwachtig als ik hier aan denk!! Maar daarin tegen leuk om het van andere te horen hier wat ze hebben bereikt met 325....

Link naar reactie
Delen op andere sites

D cup sportbh? Ik heb namelijk een B cup sportbh van fila aan maar ik zou wel op een C cup uitkomen dadelijk met echte bhs.

De operatie is me echt meegevallen en het herstel tot nu toe ook. Welke mediactie heb je gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sport beha... Je borsten zien er mooi uit hoor :)!! Ik vind ze op een C cup lijken.

Ik gebruik celebrex 200 mg en Oxycontin 5 Mg en jij?

Ik werd wakker met geen pijn en ik werd geopereerd om half 11 en heb amper pijn, beetje spierpijn maar als dat het is tot nu toe! Wil nog niet te vroeg juichen kan natuurlijk van alles en nog wat pijn gaan doen maar kan wel zeggen dat het absoluut geen hel is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

okee die medcijnen ken ik niet maar als ze hun werk doen is het goed :)

Ik slik tramadol eentje sochtends en nog een voor het slapen en dan heb ik echt geen pijn. alleen na het slapen voel ik me wel wat stijf omdat ik op me rug moet slapen wat ik niet gewend bent.

Heel fijn dat je amper pijn hebt! Bij mij werd het de dag na de operatie ietsje meer maar toen nam het al gauw weer af. Hoop dat jij ook weinig pijn zult hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel :)! Wat fijn voor je dat je bijna geen pijn hebt gehad... Gaat voor mij ook trouwens een drama worden met slapen, ik slaap altijd op mijn buik maar dat kan nu tijdelijk niet meer, tenzij ik me siliconen in me rug wil hebben :P haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
5 minuten geleden zei Dion:

Ik heb gister 325cc rond high profile gekregen! Hebben jullie foto’s van jullie 325 borsten haha!

Gefelicteerd Dion! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.