Ga naar inhoud

NooBoobies : 23 oktober 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gast Bevertje

Zeker lief Ank. Ja nooboobies, gaat snel Ga binnenkort nog 1x heen omdat ik nog wat vragen heb en wil nog 1x passen. En dan even langs de anesthesie afdeling nog voor controle. En nog op zoek naar goede beugel bh adviseerde Nio mij voor na operatie.

Oh zara25 jij bent nog sneller aan de beurt. Ook spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bevertje

Ik moet juist beugel bh omdat mijn protheses nu zijn uitgezakt dus die maakt hij weer goed. En omdat deze niet meer mogen zakken zegt hij dat ik juist een beugel bh moet omdat ze op hun plek moeten blijven en dus niet weer terug naar oude "stand" zeg maar mogen zakken. Bij mijn eerste keer moest ik ook idd geen beugel nemen, maar nu dus juist wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bevertje ik kon je eigen Topic niet vinden.

Dr.Nio zal het beste weten, maar bescherm je litteken wel van de beugel hoor!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey meiden!

Eindelijk, vandaag was de dag. Om zes uur ging mijn wekker en ben ik heerlijk uitgebreid gaan douchen. Rond half 8 vertrok ik met het vriendje naar het SLAZ.

De drukte viel gelukkig mee en we waren er al rond 8.15.

Bij de balie waar ik mij moest melden voelde ik de eerste zenuwen, maar dat was gelukkig gezonde spanning. Al vrij snel mocht ik mee met de vriendelijke verpleegster naar 'mijn bedje'. Ik heb me omgekleed en heb met pijn en moeite 2 paracetamol genomen (grote tabletten vind ik verschrikkelijk) en mocht daarna onder de dekens kruipen. Het vriendje nog een kusje gegeven en ik werd naar een andere afdeling gebracht.

Op deze afdeling kreeg ik een badmuts op, en de verpleegster plakte drie stickers op me, aan die stickers zaten weer kabels. Het zag er allemaal heel serieus uit. Ojaa en het infuus.. Toen de verpleegster met mijn stickers bezig was, werd een stagiair voorgesteld door haar collega. *NopeNope. Gelukkig kwam ze alleen kijken hoe het infuus werd aangelegd en dat ging in 1 keer goed. Nio kwam mij op deze afdeling aftekenen na voor de derde keer de controlevragen gesteld te hebben: naam, geb. datum, reden voor bezoek.

Op naar de OK. Ook hier weer niets dan superlieve mensen aan het werk. Voelde me helemaal op m'n gemak. Beetje met elkaar gekwebbeld want we hebben nog even op dr. Nio moeten wachten, maar ik had een heerlijk warme deken dus ik vond alles best.

Toen Nio er was, wensten iedereen me fijne dromen toe en toen werd alles wazig en was ik vertrokken.

Het volgende moment doe ik mijn ogen open en zie ik de stagiair de madam naast me helpen. 'Moet ik hier in steken?' vraagt ze aan haar mentor. Hij knikt haar bemoedigend toe. Ik sluit m'n ogen weer. Iets later werd ik echt wakker, het was half12. Een verpleegster vraagt hoe ik me voel. Prima, zeg ik. Ik vroeg haar hoe het was gegaan. Goed hoor, wil jij een ijsje? Een ijsje later hielp ze me in mijn sportbh en mocht ik terug naar boven naar het vriendje.

Eenmaal boven voelde ik mij echt top, fit. Maar toen ik hoorde dat ik om drie uur pas naar huis mocht was ik niet zo blij. Ik was niet duizelig, misselijk of in de war, ik had al gegeten, geplast en was al omgekleed. Nog 2 paracetamolletjes genomen. Ik had echt verwacht dat het me zwaar zou vallen, maar dat viel dus heel erg mee. Rond kwart over twee mocht ik dan lekker naar huis.

Nou dat was mijn operatieverslag, nu ga ik verder tv-kijken x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Ik was vandaag ook ad beurt. Voelde me wel heel misselijk na de narcose, dus ik ben pas rond 17.30 uur naar huis gegaan.

Ik was samen met een lieve vriendin. Mn vriend was thuis bij de kids.

Ik ben zo blij!!!

En ik wens je een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen! Ik mag over 2 weekjes, ook bij dr. Nio, in het SLAZ.

Hoeveel operaties doet hij eigenlijk op zo'n dag, weet iemand dat?

Een goed herstel gewenst verder. Heb je ze voor de spier gekregen of dualplane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.