Ga naar inhoud

Lingerie


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Zelf draag ik heel graag lingerie van Sapph > zitten goed , vind het ontwerp mooi en Marlies Dekkers vind ik te duur .

Beetje 'stout' dus romantische zielen vinden ze zeker niet mooi , maar goed , smaken verschillen :6:

Kan je online kopen :

After Eden

Avet

Banana Moon

Boobs & Bloomers

Beautifull

Dim

Dress Code

Entex

Eva

Gossard

Lignadore

Lunatex

Naturana

Nickey Nobel

Sapph

Pastunette

Playtex

Senza Dubbio

Susa

Shock Absorber

Syl Design

Studio 100

Set

Timpa

Wonderbra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marlies heeft echt geweldige ontwerpen! Maar die prijs is wat minder. En zijn ze stout? Ach misschien wel inderdaad, het zijn geen bloemetjes en kante strookjes, maar ze ze zijn wel uniek (alhoewel, nu met Saph..) Het enige nadeel van Marlies is dat het soms een hele kunst is om je BH aan te krijgen :133: Thuis is het niet zo erg om ruzie met je BH te krijgen, maar in een pashokje is die ruzie iets minder leuk :P

Bedankt voor de merken, ik ga eens een kijkje nemen online ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen zullen ze 'stout' vinden , niet ?

Ik zie niet graag van die kanten prullekes en bloemekes (idd :38: ) en wil toch niet in eentje rondlopen die eruit ziet alsof die uit een sexshop komt :1:

Een vriendin van mij koopt veel van Dekkers , ze heeft nu zelfs de drie borstvoedingbh's van haar . Kan mijn portemonee niet aan hoor . Alhoewel , eentje mss maar ik kan daar zoveel geld niet aan uitgeven eerlijk gezegt . Net zoals ik geen laarzen van €400 koop bvb .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met je eens dat sommige inderdaad stout zijn, en dat vind ik ook wel weer leuk aan ze. Daardoor weet je wel direct dat ze van haar zijn. Maar ze zijn inderdaad zo heerlijk duur. Vaak wil je een setje hebben. Een BH kost ruim 100 euries en een slip nog eens 50. Katjing! Voor de BH heb ik het nog wel over voor een keer (tis niet dat ik mijn hele la met Marlies zou vullen. Maar 1 is wel leuk) maar voor een slip. Die haal ik wel bij de zeeman (Ook lekker charmant weer :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi Meiden,

Velen onder ons hebben moeite met mooie lingerie setje kopen,

Omdat ons omvang small is en ons cup erg groot is.

Daarom heb ik ff gezocht op internet en heb 1 site gevonden

Waar je al vanaf:

-Cup D t/m M

-Omvang van 65 t/m 85/90

Kunt kopen.

Het zijn er maar paar mooie tussen zitten,

maar misschien proberen waard om een kijkje te nemen.

Prijzen vallen ook wel mee een setje kost tussen de 46 t/m 85 euro ongeveer.

Misschien ook iets voor jullie.

En als je het niks vind of niet past kan je gewoon gratis retourneren.

http://grote-cupmaten.nl/

En natuurlijk Change lingerie winkel die Smoothie in Apeldoorn had gevonden is ook moeite waard.

Succes

Toeteletoet Meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Hey meiden,

Heeft iemand al wel eens lingerie gekocht bij Bon-prix of Bona parte allebei webwinkels?

Ik ben namelijk zo benieuwd of dit wat is? Bijvoorbeeld als je wat met kant koopt of dit dan niet van dat schuurpapier is?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Weet iemand winkels, webwinkels mogen ook, met hele kleine maatjes? Met klein bedoel ik AA.

Hunkemoller heeft regelmatig wat in die maatjes, maar iets anders is ook wel een keer leuk. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi cadren,

ik was laast bij de hema een badpakje zoeken voor me jongste dochtertje,en zocht helemaal verkeerd,zat op de bh afdeling voor tieners :blush:

me oog viel toen wel op kleine AA maatjes,want ik was eens gaan kijken bij wat voor maat dat begon en kwam toen AA tegen,ze hadden niet veel byzondere keus,3of 4 soorten maar,mmaar ze hebben het dus bij de hema wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'The New Yorker' heeft erg leuke en sexy bikini's, deze winkels zitten vaak in de grotere steden. Je kan alle onderdelen los van elkaar kopen en duur is het niet. Ik heb daar eens een erg leuke topje, broekje en short gekocht voor 30 euro. De winkel is vaak wel een puinhoop, en als je iets gevonden heb moet je even goed kijken of het niet beschadigd of kapot is door al dat getrek en geduw.

Ik kom daar regelmatig en de kwaliteit met mijn spullen is altijd goed gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwaliteit van de new yorker vind ik enorm tegenvallen.

lingerie is na 1x wassen al maatje tiener,laat staan als je het meerdere keren wast,dan kan je het niet meer aan.

ik vind alles ook enorm klein vallen daar.

dus voor mij geen new yorker meer. :163:

new yorker zit ook niet niet enkel in de grote steden,woon klein hier en zit er gewoon een,ook vind ik het juist een nette winkel,verzorgd en zoiezo erg overzichtelijk,maar dat zal wel per regio schelen denk.

greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pas de BH's van de New Yorker niet, (te groot voor mij) dus over de kwaliteit van BH's kan ik niet oordelen. Ha, als ze zoveel krimpen kan ik ze eens proberen XD

Mijn truien, shirts, broeken en zwemkleding blijven erg goed.

Tot zover kom ik ze alleen in de steden tegen, maar handig om te weten dat ze ook in kleinere plaatsen zitten. In de New Yorkers waar ik geweest ben (steden)is het wel rommelig, maar dat zal meer aan de winkelende mensen liggen dan aan de winkel zelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het verschilt zeker per regio,een dinnetje van me uit den haag die vind het daar ook zo rommelig,en als ze dan hier komt eens per zoveel weken,komt ze lekker hier bij de N-Y shoppen.

ja probeer is heel heet op de hand of in machine te wassen,mischien kan je her erna aan hahahahha

niet alles is machine wasbaar,maar een flink heet sopje doet mischien ook wonderen.

broeken blijven prima,maar topjes en truitjes vind ik ook na paar keer wassen niet mooi meer hoor,boorden die flubberen,model eruit gewassen,heb je vaak met die aparte tuniek modellen.

verders is het een hele leuke winkel,met ook hele leuke tassen,petjes en laarsjes enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.