Ga naar inhoud

mikelo : 17mei 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal...

Ik ben hier nieuw...!Ik wil ook een borstvergroting laten doen en heb 7april een consult bij de bergmankliniek bij dr.Laban ik ben wel erg bang voor de operatie dat er iets misgaat met de narcose... En het lijkt me wel fijn om met andere mensen te praten ik snap nog niet zo goed hoe alles werkt maahja,.... dat komt nog wel

Groetjes Mikelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mikelo!

welkom hier! :101:

ik hoop dat je heel wat zult hebben aan het forum, je kunt veel info zelf proberen op te zoeken, er is nog bijna geen onderwerp overgeslagen (aangaande borstcorrecties), en anders geef je maar even een gil!

7 april is nog wel een tijdje voor je consult, probeer hier wat ervaringen door te lezen van andere bv-sters (is afkorting voor borstvergrootsters), stel je eigen vragenlijstje op, neem een voorbeeldfoto mee met borsten die jij mooi vindt (ook al om de chirurg een indruk te geven van welke cup jij mooi vind). dan haal je meer uit zo'n consult.

vertel hem ook dat je opziet tegen de narcose (ik denk dat bijna iedereen dat doet), dan kan hij je op dat vlak ook geruststellen.

in ieder geval veel plezier met lezen hier op het forum

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje...

Leuk dat je al zo snel reageert... ja het consult duurd nog even maar gaat tog wel snel voor bij ik woon niet dicht bij de bergmankliniek en mijn moeder wel en kan dan die week pas na mijn moeder daarom is het pas over een paar weken maahj kan ik wel van jullie al de ervaringen lezen :68: heb je misschien nog vragen wat ik kan stellen wat belangrijk is wat iedereen wel kan vragen? is bij jou alles goed gegaan?

x mikelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom ik ben ook nog niet zo lang hier maar heb al een hele hoop info gevonden en je wordt hier door de meiden leuk ontvangen en zij denken met je mee.

Denk dat je niet bang hoeft te zijn voor de narcose maar snap je gevoel wel hoor, het is niet niks. Maar het komt wel goed hoor!

Veel lees plezier en hou ons op de hoogte he!

Liefs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stefmaryip!

Ohw leuk dat je ook pas hier bent hahaha heb je al een borstvergroting of moet je ook nog en bij welke kliniek ga je? ik vind het echt allemaal spannend hoor ik ben gewoon het ergste bang dat ik niet meer wakker word klinkt misschien stom maahj dat is echt mijn angst aan de ene kant denk ik dat het tog wel goed zal gaan!

x mikelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje...

Leuk dat je al zo snel reageert... ja het consult duurd nog even maar gaat tog wel snel voor bij ik woon niet dicht bij de bergmankliniek en mijn moeder wel en kan dan die week pas na mijn moeder daarom is het pas over een paar weken maahj kan ik wel van jullie al de ervaringen lezen :68: heb je misschien nog vragen wat ik kan stellen wat belangrijk is wat iedereen wel kan vragen? is bij jou alles goed gegaan?

x mikelo

hoi mikelo

ik heb even gezocht naar een kant-en-klare vragenlijst, volgens mij moet die hier op het forum staan. kon hem niet vinden. zal even een berichtje naar iemand sturen die dat misschien wel weet.

ik kan je wel aanraden om verschillende verslagen te lezen, daar leer je van, dan komen de vragen die je voor jezelf wilt stellen ook vanzelf.

bij mij is het goed gegaan, toen ik wakker werd uit narcose was ik helemaal blij omdat ik weer bij was gekomen, het is een angst die veel mensen hebben voor de narcose.

ik ben nu bijna 3 weekjes verder na de operatie, de eerste week viel eerlijk gezegd best tegen, vanaf week 2 is het langzaam maar zeker beter gegaan. ik doe nog wel heel voorzichtig aan, maar het gewone leventje begint weer vorm aan te nemen. het is een beetje moeite en pijn voor een grote wens, en ik vond het die moeite wel waard!

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee mikelo

hee welkom hier ook hasha

ja ik heb zelf ook nog geen operatie gehad ik meot dan vrijdag aan staande hahaha

dus ja wel spannent en voor de operatie hoef je neit bang tezijn hoor hahha ben ik al ahaha

nee maar neem aan dat het goed komt zo als ik hier heb gelzen van de dames is dat die mensen je daar goed

gerust stellen en zeker aan geven dat je er bang voor bent want dan zijn ze nog liefer voor je

hahah

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hallo Mikelo,

welkom en uiteraard veel lees plezier.

Er is genoeg te vinden op het forum, zo wordt het je allemaal steeds duidelijker.

En zo niet, gewoon vragen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hee mikelo!

Bijna je consult! Spannend hoor, neemt een hoop onzekerheid weg, tenminste dat was bij mij zo. Nu heb je geen idee wat het nou echt wordt. Ik dacht dat ik dual plane moest, maar gelukkig werd het op de spier. Ik ga ook naar Dr. Laban 29 april, 240-260 cc. Ik heb net een operatieverslag topic aangemaakt, daar zal ik tegen die tijd mijn verhaal doen. Hoe je ons op de hoogte over je consult, ben benieuwd je krijgt!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mikelo!

Bijna je consult! Spannend hoor, neemt een hoop onzekerheid weg, tenminste dat was bij mij zo. Nu heb je geen idee wat het nou echt wordt. Ik dacht dat ik dual plane moest, maar gelukkig werd het op de spier. Ik ga ook naar Dr. Laban 29 april, 240-260 cc. Ik heb net een operatieverslag topic aangemaakt, daar zal ik tegen die tijd mijn verhaal doen. Hoe je ons op de hoogte over je consult, ben benieuwd je krijgt!

Succes!

hey vera

ja ik vind het echt spannend ben echt bang voor de narcose dat ik niet meer wakker word ofso maahj ik moet me er gewoon over heen zetten!!! nog even ben je aan de beurt he spannend he! ik zag dat je ook bijna 20 word ik ben net 20 geworden haha wel leuk dat we even oud zijn! woensdag laat ik weten wat ik dan krijg en wanneer ik moet

groetjes mikelo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een a/b cup ligt eraan welke beha.

ik krijg zowiezo 400cc op de borstspier maar op de operatietafel kijkt hij of er nog meer bij kan....

hoe zet je dat eigenlijk daar onder als je een berichtje hebt getypt???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.