Ga naar inhoud

Elouise_ : 19 mei 2014 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Voel me vandaag al stukken beter!

Gisteravond kreeg ik echt hongergevoel en heeft mijn man nog verse soep gekookt met wat broodjes. In de avond alleen nog een Celebrax en paracetamol op en eigenlijk prima kunnen slapen. Rond 04.00u zelfstandig even naar het toilet gegaan en daarna weer in diepe slaap gevallen tot half 8.

Weinig pijn, rond mijn borstbeen is het nog wat gevoelig maar de pijn in mijn armen is nagenoeg weg. Net dan ook maar een bad genomen (klein laagje water) iets wat ik achteraf gezien beter niet had kunnen doen omdat eruit komen nogal problematisch is als je je armen niet teveel wilt belasten. Gelukkig redelijk wat kracht in mijn benen, en een handige man die me met wat verpleegkundige trucjes weer overeind wist te krijgen.

Voor mij waren mijn borsten echt een enorme onzekerheidsbron, merk nu al dat dat volkomen is weggevallen. Natuurlijk moeten ze nog vormen en herstellen, maar ik word gewoon zo zielsgelukkig van mijn spiegelbeeld. Hadden jullie dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je je beter voelt! En ook top dat je eetlust terug is.. Ik denk persoonlijk dat dat komt omdat je bent gestopt met de morfine (maar goed ik ben geen arts ofzo ik denk t alleen :) ).

Ik heb hetzelfde als jou, als ik naar mijzelf kijk in de spiegel denk ik: wauw! Ben ik dat?! Heel raar om opeens echte borsten aan te raken haha (nog nooit eerder gedaan vandaar ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat jullie zo blij zijn met het resultaat. Elouise, zo te lezen verloopt je herstel vrij aardig. Is het je tot nu toe meegevallen? Ik vraag me af wanneer je je weer een beetje kunt bewegen in huis.

Miss b, vandaag gaan de pleisters er af. Valt het mee?

2 juni consult dr. Moojen-Zaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies Elouise! :) Wat een leuk verslag en wat fijn dat je zo blij en gelukkig bent! xxx
Wel eng om te lezen van jullie, dat het voelt alsof jullie hart eruit wordt getrokken.. maakt me toch een beetje bang, want ik ben wat dat betreft een paniekzaaier :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me nog steeds bijzonder goed.

Gisteravond samen met manlief een filmpje gekeken en zo de slappe lach gekregen dat heel mijn borstspier verkrampte. Hoewel ik tranen had van de pijn, bleven we door bulderen van het lachen :') Dat mocht ik vanmorgen dus bekopen met opnieuw een hele stijf rug en verkrampt gevoel rond mijn borstbeen. Gelukkig hielpen die fysiotherapie oefeningen prima om de kramp te minderen.

Later in de ochtend met mijn moeder mee geweest in de auto. Direct spijt van de vermoeidheid sloeg toe en iedere hobbel in het wegdek doet toch wel zeer. Daarna mijn oudste zoon uit school gehaald en weer lekker mijn bedje in gedoken voor een middagdutje.

Net voor het eerst zelfstandig in- en uit bad gegaan (klein laagje water). Toch wel vreemd om op te merken dat mijn borsten een soort van 'slapen' . Als ik ze aanraak voelen ze hetzelfde als wanneer je been of hand bijv. slaapt, een vreemd licht tintelend gevoel. Tepels kunnen bijv. al wel stijf worden, maar 1 tepelhof hangt er maar een beetje verlamd bij. Aangezien ze hier van te voren al voor gewaarschuwd hadden (gevoelsstoornissen e.d.) vind ik het niet direct alarmerend, maar ik contacteer morgen voor de zekerheid toch Velthuis nog even.

Ze beginnen zachtjes aan wat zachter te worden, maar de zwelling bovenop en aan de zijkant is echt nog heel erg. Ben benieuwd wanneer het ergste weg gaat trekken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat uitgerukte hart herken ik eigenlijk niet echt...

En die pleisters verwijderen en knoopjes uit de hechtingen knippen voel je niet/nauwelijks, dus daar hoeven jullie je absoluut niet druk om te maken!

En het is zo'n verademing dat het weg is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.