Ga naar inhoud

Sex na operatie


Maartje20013

Aanbevolen berichten

Hee meid!

Ik heb ook na ongeveer 3 weken weer sex gehad, maar dan heel rustig en wel met mn sport bh aan (heel sexy haha)

maar ik was ook bang dat ik iets kapot zou maken.

Heb je pijn nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel voorzichtig kan het toch wel? Zo denk ik erover. Er zijn genoeg standjes die vast wel kunnen. Ik ben nu zelf een week po. Straks mag mijn verband eraf en krijg ik een sportbh. En zie niet waarom het stilletjes dan niet zou kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij denk ik dat ze het had over haar eigen gevoelens en niet die van haar man/ vriend dacht ik. Bij ons heb ik bijvoorbeeld meer behoefte aan sex dan manlief. Dus hier zal het eerder van mijn kant komen. Rustig aan. Kan geen weken meer wachten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na mijn operatie 6 weken gewacht.

Gewoon het idee om het inkapselen te verstoren. Beter voorkomen dan genezen.

Niet om het 1 of ander, maar als ik jou was Chavany zou ik voorzichtiger zijn met je herstel.

Had gister een ander topic van jou gelezen dat jij ook al had gesport.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, sorry maar sex kan prima! Tuurlijk moet je voorzichtig zijn maar zolang ze super strak ingepakt zijn en niet bewegen zie ik het probleem echt niet! In had na een week al sex.. Heeeeeeel zachtjes en voorzichtig! Mezelf wassen onder de douche deed meer pijn of naar de wc gaan. Wat ik hiermee wil zeggen is als je voorzichtig doet hij er niet op leunt en je borsten niet bewegen, krijg je vast geen kapselvorming door sex.. Je smeer toch ook je broodjes enzo!? Pak drinken dat soort dingen dan beweeg je ook zolang je maar voorzichtig bent! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ellen69

Ben het helemaal met blueburry eens..

Het kan prima hoor. Ik deed het ook al na een week. Weliswaar rustiger/voorzichtiger dan anders maar dat is logisch.

Had het ook aan pc gevraagd en die zei hetzelfde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met blueberry! Een maand of 6 weken wachten? Kom op zeg dat is echt niet nodig hoor. Ook niet wat betreft het inkapselen.

Ik mocht van de pc ook na een week weer fietsen. Nou dat was a hell of a bumpier ride dan mijn eerste keer seks na de bv wahaha.

Maar manlief moet je niet alle hoeken van de kamer laten zien natuurlijk.

Gewoon je eigen gevoel volgen naar je lichaam luisteren (ja ook that part haha) en genieten. Ik heb wel de eerste weken idd ook mijn sportbeha aangehouden want dat voelde prettig en ja heel erg op mijn zij liggen voelde niet fijn en op mijn buik kon gewoon niet. Beetje samen aftasten wat kan en gaat. Maakt het ook extra bijzonder. En dan met die prachtige nieuwe boobies....yiha!

Enjoy xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahah na super bedankt met alle berichtjes!!! Want ik lag al weer in de stress!! En ik moet idd wel ietsjes rustig gaan doen met

Mij. Herstel denk dat ik alles weer kan omdat ik nergens last van heb... Maar wel

Blij wantuh ik dacht sex weken zonder ga ik niet trekken hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden al binnen een week seks..... Het was te opwindend die nieuwe boobs ;-).....dus ja nog strak in het verband, op de rug beetje zijwaarts en huppekee ging prima. Beetje eng en spannend te gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geen probleem. Ik had in het begin ook mijn sport bh gewoon aan(lekker sexy) en ik weet dat toen die uit was ik ze steeds vast hield haha. Ook de sex gewoon rustig opbouwen. Niet gelijk alle hoeken van de kamer gaan bekijken ;):P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelfs nu nog regelmatig mijn sportbh aan, zowel met seks als ook als ik even wat drukker bezig bent met andere dingen. De eerste keer seks vond ik best eng en deden we heel voorzichtig, ging prima! Vooral als ze beginnen te bewegen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Hey, 

 

Geen idee of deze vraag hier al verschenen is. Ik lees het hier enkel na een BV. 

Heeft iemand hier toevallig ervaring met seks na een borstverkleining? 

Ik ben 8 oktober geopereerd en vraag mij af het al een beetje te vroeg is?

Ze hebben mij gezegd dat ik na 2 weken terug mocht gaan werken (bureaujob) en na 4 weken terug rustig aan sporten.

 

Zou dit hetzelfde zijn als bij een BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Elketje93:

Hey, 

 

Geen idee of deze vraag hier al verschenen is. Ik lees het hier enkel na een BV. 

Heeft iemand hier toevallig ervaring met seks na een borstverkleining? 

Ik ben 8 oktober geopereerd en vraag mij af het al een beetje te vroeg is?

Ze hebben mij gezegd dat ik na 2 weken terug mocht gaan werken (bureaujob) en na 4 weken terug rustig aan sporten.

 

Zou dit hetzelfde zijn als bij een BV?

Hoi hoi

seks is geen probleem, zolang je je een beetje aanpast aan de situatie. Voorzichtig met je borsten/wonden. Bh aan laten en alles tandje rustiger. 

Zeg je man dat ie van je borsten af moet blijven, hoe lastig dat misschien ook is? Maar wel heel belangrijk. :)

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

seks is geen probleem, zolang je je een beetje aanpast aan de situatie. Voorzichtig met je borsten/wonden. Bh aan laten en alles tandje rustiger. 

Zeg je man dat ie van je borsten af moet blijven, hoe lastig dat misschien ook is? Maar wel heel belangrijk. :)

 

Xxx

Bedankt voor de snelle reactie en goede raad.

 

Rustig aan doen en hem er niet aan laten komen was ik al zeker van plan. 

Mijn dokter zei (toen het over werken en sporten ging) om ook gewoon naar je lichaam te luisteren. Doet het pijn? Doe het dan niet. 

Momenteel heb ik weinig tot geen last gehad. Dat wil ik natuurlijk wel zo houden. Daarmee kwam ik hier eens polsen. :-)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.