Ga naar inhoud

Wissel dankzij scheurtje


Aanbevolen berichten

Holy, net ff jouw verhaal gelezen na je pb :)

Wat een weg zeg!! Gelukkig lijkt alles nu helemaal goed en ben je blij met het resultaat!!

Een goed herstel meid!!

Xxx BB

Dank je BB :)

Was erg bang dat het resultaat zou tegenvallen, maar blijkbaar ben ik een laatbloeier en kwam mijn borst ontwikkeling laat op gang ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hoe gaat het ginny? Hoe is het resultaat nu?

Heb je zelf de implantaten ook nog gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie,

Het gaat goed met mij, ben superblij met het resultaat.

Van de week lingeriezaak binnengestapt en heb 'n B/C cup.

Had ik nooit verwacht, zeker gezien mijn voorgeschiedenis en 2 keer kapselverwijdering.

De protheses wou ik niet zien, ik weet dat het advies is om ze mee te vragen maar ik had het lef niet.

Aan pc foto's gevraagd, hij vroeg waarom ik die wou hebben. Ik moest bekennen dat ik advies had gekregen, maar ze eigenlijk niet wou zien omdat ik bang was, voor hoe ze eruit zagen, en daar allerlei spookgedachtes van zou krijgen.

Hij vroeg of ik hem vertrouwde, beloofde eerlijk te zeggen als ze lek waren, maar dat het beter voor mij zou zijn om het te laten...

Ik was meteen om ;) hij heeft me na de operatie ook meteen laten weten dat ze lek waren.

Weet je het is zo, ik kan er toch niks mee...

Hoe gaat het met jou? Weet je al wat je wilt en heb je al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Mooi dat het goed gaat en ook het resultaat je niet tegenvalt... Is je vel ook erg opgerekt erdoor? Of trekt dat langzaam aan weer bij, net als bij een zwangere buik ?

Je wist al dat er een scheur in zat toch door de mri? Had je dan ook nog vloeibare silliconen of al vaste? Dat scheelt natuurlijk ook wat als je een scheur krijgt..

Mijn datum staat nu op 24nov ... Maar eerlijk is eerlijk , vind t doodeng.... Haha maar daar zal ik vast niet de enigste mee zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leonie,

24 november nog 'n maand te gaan, snap dat je het doodeng vind maar voor je het weet is ben je weer thuis :)

Zelf weet ik niet eens meer dat ik op de operatiekamer ben geweest, het licht was al uit voor ik het infuus kreeg haha

Ik wist door de mri al dat er een scheur in zat, maar pc zei dat men zich er ook weleens in vergist.

Dat die huid opgerekt zou zijn en het er niet uit zou zien, daar heb ik wat enge dromen over gehad :98:

Maar het gaat sneller als met een zwangerschap, het drukverband ging er naar 24 uur af, en het zag er meteen goed uit.

Volgens pc komt dat, omdat ik maar kleine protheses had, eerste keer 110 cc en tweede 180 cc.

Ik kan glansrijk de potloodtest doorstaan, sterker niks geen hang het ziet er echt goed uit :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg goed om te horen , wat een opluchting voor je !

Beterschap en een goed herstel .

:116:

Bedankt Caro, het is echt een opluchting te weten dat die lekkende zooi eruit is!

Achteraf blijkt dat ze ongeveer een jaar lek zijn geweest, ik dacht pijn te hebben van het sporten... maar toen die steeds heftiger werd, verder gaan denken.

De pijn die ik gehad heb door het verwijderen, stelt niets voor in vergelijking met de pijn van het afgelopen jaar.

Herstel gaat zo goed dat ik het soms gewoon vergeet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.