Ga naar inhoud

Sienna : 26 maart 2010 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

:D Thanks ladies!

Ja die leatherlook is van Sapph. Heb zoiets ook in het wit gezien op de site van dutchdesignersoutlet.nl die ga ik ook maar bestellen...

Sapph valt bij mij eigenlijk hetzelfde als MD, alleen heeft MD toch vaak net even een betere pasvorm. Maar qua maat is het bij mij hetzelfde. 70d zit ietsjes te krap bovenop de borst zeg maar en dat heb ik bij Sapph ook. Een enkele keer is het model toch iets anders en kan ik wel een 70d aan.

Maar ben benieuwd naar andere merken eigenlijk... Heb best veel gepast al, maar kan toch niet echt leuke bh's vinden. Push up vind ik een mooi effect geven, maar voelt niet echt fijn aan. Vind gewoon voorgevormde wel het lekkerst zitten.

Dus iemand met suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die zwarte leatherlook zag ik ook op DDO, maar daar waren de stiksels limegroen en dat vind ik niet mooi... Mag ik vragen waar jij hem hebt gekocht?

Verder vind ik ook aubade heel erg mooi. Heb net van de week de balconetbh en ministring van de serie Safari Erotique besteld. Te vinden op: http://www.lingerie-bodyfashion.com/prod.asp?cid=23&colid=932&pid=2499

Ik hou van MD om al die bandjes, maar hou ook van mooie romantische kanten bh-tjes....

Mijn stoere en zachte kantje zeg maar haha.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zwarte leatherlook heb ik ook gewoon bij DDO gekocht, maar dan moet je volgens mij kijken bij super sale en niet bij Sapph. Daar heb je echt superbh's vanaf 10,-!

Die met die limegroene stiksels vond ik ook niks nee. Ik twijfel nog of ik die witte ga kopen. Ziet er ook wel heeel gaaf uit!

Verder ga ik zometeen voor het eerst weer sporten... ben heel benieuwd. Doe aan fitness en groepslessen (steps, bodyshape enz.) Hoop niet dat ik pijn ga krijgen. Nou ja, we zien het wel. Als het niet gaat in de les, ga ik gewoon fitnessen.

Voor de rest gaat het goed met de boobs. Voel nog wel steeds allemaal hobbels en bobbels, maar heb me er maar bij neergelegd dat dat nou eenmaal goed te voelen is bij mij. Je kunt niet alles hebben denk ik dan. Mag al superblij zijn met hoe ze eruit zien, want hoor wel van iedereen dat het er heel natuurlijk uitziet dus ja. En dan nog, er zijn meer mensen die er naar kijken dan mensen die eraan mogen zitten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb uiteindelijk maar de zwarte leatherlook op MP gekocht van Marlies Dekkers. Nieuw voor 22,50 incl. verzenden en precies in mijn maat (70D), wat redelijk uniek is....

Vandaag even vanuit m'n werk afgereden naar Hoorn. Daar zit een lingeriewinkel waar ze ALLES wat van MD uitkomt verkopen!!! Echt Mekka voor MD-liefhebbers. En een mooie witte gekocht met swarovskisteentjes. Ben er erg blij mee. Zo vakantiegeld is weer bijna op :ph34r: .

Liefs,

Bloem

PS: heb even een 'gewone' Sapph gepast hier in het winkelcentrum, maar weet niet hoor, het zat gewoon voor geen meter, terwijl het eerst juist goed zat en MD niet.... Zo zie je maar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik moet naar Hoorn haha! Klinkt mooi, met die steentjes zeg!

Ja, soms ligt het echt aan het model hoor...moet ook eerlijk zeggen dat echt alles van MD goed zit en sommige van Sapph net niet. Maar over het algemeen vind ik het wel een fijne afwisseling met MD, anders ga ik wel erg snel door mijn geld heen en heeft mijn vriend straks spijt dat ie me boobs gegeven heeft hahahaha! ;) ;) ;)

Die leatherlook van MD zag ik ook op mp, zit het goed? Wilde toen ook de 70d bestellen, maar kwam er toen achter dat 70e toch vaak het beste zit...en die had ze niet meer. Maar wacht even jouw reactie af, hoe die zit enz. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Sienna,

Heb je laatste picjes ondertussen al kunnen bewonderen, :49: ziet er geweldig uit!!! Komt zo'n natuurlijke hang ik vind ik! En in die laatste zwarte bh (is dat een push-up?) :5: amaai! wat een prachtige tweeling!!! :55: Kun je met recht trots op zijn! Op naar een geweldige zomer!!! Jij bent er in ieder geval klaar voor!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben er nog steeds superblij mee. Moet alleen wel zeggen dat ik aan de onderkant duidelijk de prothesen voel. Tja het blijft natuurlijk nep he... Aan de bovenkant voel ik echt niks, maar aan de rand onder duidelijk wel. Nou ja, maakt ook niet zo heel veel uit. Zoveel mensen zitten er niet aan haha ;) ;) ;) Je ziet er in elk geval niks van.

Soms nog wat steekjes of een branderig gevoel. Verder geen rare dingen volgens mij. Oja, vind het nog niet heel prettig voelen om op mijn buik te slapen. Heb echt het gevoel dat ze op knappen staan dan hahaha! Zal vast niet gebeuren, maar toch.

Maar al met al erg blij, alleen ze hadden écht wel wa groter gemogen! Ben dan wel bang dat je de prothese erg duidelijk gaat zien. Mijn huid is zo dun aan de onderkant... Tja he is of het een of het ander. De maat is in elk geval wel heel natuurlijk.

Nieuwe pics in mijn album.

En thanks Eefje. Die foto die jij bedoelt, is inderdaad een push-up bh. Leuk effect he haha! -x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Boobs zien er supermooi uit hoor! :123: Maar dat wist je onderhand al! :38: Ik voel bij mij ook de onderrand hoor, maar inderdaad zoals je zegt, zoveel zitten er niet aan hihi :14:

Geniet volop van je mooie :1boobs: en van de zomer!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.