Ga naar inhoud

Sienna : 26 maart 2010 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Nee, ben niet langs geweest, maar heb hem wel gemaild. Het kan geen kwaad, maar het is alleen niet zo mooi als het heel zichtbaar is. Als de huid op bepaalde plekken erg dun is, kun je de rimpeling voelen en soms zien. Hij zegt dat het soms wegtrekt, maar soms ook niet. Kan hij van te voren niet zeggen...

Moet zeggen dat het bij mij niet heel zichtbaar is als ik normaal rechtop sta. Alleen als ik buk en je gaat erop letten, dan zie je een klein deukje. Kan er niet echt meer wakker van liggen, althans dat probeer ik hihi.

Het merk is Eurosilicone. Wordt heel veel gebruikt.

Verder gaat het erg goed. Soms nog wel last, vooral aan de buitenkanten van de borst, maar niet noemenswaardig eigenlijk. De littekens worden ook steeds minder zichtbaar. Ben druk aan het masseren met bio-oil, op de littekens dan. De borsten zelf masseer ik niet eigenlijk. Weet ook niet of dat echt moet.

Ben nog steeds heel blij met de vorm en grootte. Alleen baal ik er een beetje van dat mijn tepels niet op gelijke hoogte zijn. Wellicht dat dat nog verandert. Ben ook zo ongeduldig!!!! Ben pas 4 weken po. Dus die dingen gaan nog zo veranderen.

Er staan ook weer nieuwe foto's op van 4 weken PO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dan ga ik meteen weer even een kijkje nemen! Kan me trouwens niet herrineren dat je tepels ongelijk leken, dus zo erg zal het dan wel niet opvallen! En vergeet niet, die van jou gebruik ik donderdag als voorbeeld , een groot compliment lijkt mij! En tjaa..die rimpeltjes, dat is dan maar zo, je hebt je boobs!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meid ik vind ze nogsteeds prachtig! Mag je echt heel trots op zijn. Ik ben nog helemaal niet zenuwachtig, denk ook dat ik dat niet meer zal worden. Donderdag is de dag, maar voor mijn gevoel duurt het nog eeuwen, wordt er bijna wanhopig van!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog steeds heel blij met de vorm en grootte. Alleen baal ik er een beetje van dat mijn tepels niet op gelijke hoogte zijn. Wellicht dat dat nog verandert.

Mag je ook heel blij mee zijn hoor Sienna!!! Ze zijn echt prachtig! :123: Maar je tepels zullen waarschijnlijk wel zo blijven, 't was mogelijk ook al zo voor je bv, bij mij was het althans het geval en is nu ook nog steeds zo, maar ik vind het niet erg! Zoals je borsten waren zo worden ze uitvergroot, dus als je tepels voordien ook niet helemaal op dezelfde hoogte stonden dan blijft dat zo. Zou me er persoonlijk zeker niet druk om maken hoor, ze zijn echt :49: !

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog even in jouw album gekeken Eefje en het vreemde is dat ik het bij een ander helemaal niet storend vind! Vind het juist natuurlijker staan dan wanneer ze precies hetzelfde zouden zijn.

Maar bij mezelf ben ik altijd zo perfectionistisch...pfff vermoeiend soms haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sienna,

wil je even komen bedanken voor je lieve berichtje in me album,thanks

graag zou ik nogmaals je ww eens willen,wil ook nog eens een blikje werpen in je album.

en lees ik nu,dat je je beetje druk maakt om je ongelijke tepels?of vat ik hem verkeerd?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog even in jouw album gekeken Eefje en het vreemde is dat ik het bij een ander helemaal niet storend vind! Vind het juist natuurlijker staan dan wanneer ze precies hetzelfde zouden zijn.

Maar bij mezelf ben ik altijd zo perfectionistisch...pfff vermoeiend soms haha.

Ja, je zou ze dan ook eens door mijn ogen moeten zien hé, hahaha, zou je zien dat ze gewoon prachtig zijn meid! En inderdaad heeeel natuurlijk! Geniet ervan, en probeer een oogje dicht te knijpen als je naar jezelf kijkt, je moet nu eenmaal realistisch zijn, welke vrouw heeft nu precies symmetrische borsten??? Je mag er echt heel fier op zijn hoor! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Je laatste picjes zijn zoals gewoonlijk weer heel mooi!!! Ze zien er meer en meer natuurlijk uit vind ik! Hoop dat je al een beetje kunt voorbij gaan aan het op ongelijke hoogte zitten van de tepels, want ze zijn echt supermooi hoor! :123:

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eefje,

Dankjewel voor je leuke berichtjes!

Merk dat ze wat meer gaan hangen zeg maar, wordt inderdaad wat natuurlijker.

Bijna 6 weken PO kan niet wachten om gewonen bh's aan te trekken joh!

:D :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Graag gedaan! Is helemaal gemeend hoor!

Ja, leuk hé eindelijk de bh's uit de kast kunnen halen! Geeft gelijk een mooier gevoel! Dat word genieten! Ben je helemaal klaar voor het mooie weer (dat hopelijk niet te lang meer op zich laat wachten, wat was het koud vandaag, leek wel winter!) :1bouncingboobs:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sienna!

Hoe is het nu met je? Je zal wel bijna pijnvrij zijn of niet? Ik had jou foto's al voorbeeld voor het aantal cc gebruikt weetje nog? Vroeg me af op welke cup jij bent uitgekomen. Ik mag nog geen gewone bh's aan, maar heb al wel vast even gepast in de winkel! Heb nu 80C, 75D kan qua cup wel, maar dan is de omvang te strak.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Met mij gaat het supergoed. Heb inderdaad bijna geen last meer. Had al vanaf het begin nauwelijks pijn e.d. eigenlijk... Mijn borsten zijn alleen nog aan de buitenkanten erg gevoelig en de tepels ook.

Ik ben natuurlijk als een malloot bh's aan het kopen en moet eerlijk zeggen dat 70e mij het fijnst zit. Voordat ik bh's aan mocht had ik al een paar bh's gekocht in maat 70d maar die zitten aan de bovenkant toch net iets te strak, de borst wordt iets teveel ingedrukt en dat is lelijk onder een strak truitje. 70e zit me echt heerlijk! Het is niet echt een maat die je veel ziet. Dat is wel balen. Bh's van de h&m kan ik helaas echt niet meer aan. Heb vooral bh's gekocht van Marlies Dekkers en Sapph, die zitten echt superlekker.

Mijn boobs lijken trouwens helemaal niet zo groot vind ik. Je zou eerder denken dat het een C cup is ofzo. Dus wat dat betreft ben ik wel blij. Moet er niet aan denken dat het maat Pamela had geworden!

Hoe is het met jou? Is de operatie goed verlopen? Zal zo eens jouw topic lezen! Ben niet meer heel actief hier, dus moet even wat inhalen haha. Gaat het herstel goed??? Hoop dat het wordt wat je gehoopt had! Ben erg benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sienna,

Ik heb je foto's ook even bewonderd, maar jeetje zo zou ik ze ook het allerliefst willen. Onze voorsituatie is vergelijkbaar. Ook ik heb 2 kindjes, 5 en 2, en ooit had ik een goede B cup maar nu na twee zwangerschappen een lege A cup. Ik heb drie weken geleden een consult gehad in het Jan van Goyen in Amsterdam bij Van Selms. Hij raadde mij aan om voor 265/275 of 275/295 (de ene borst is iets kleiner) medium profile, ruw, rond MCGhan nu Naturelle te gaan. Dual Plane geplaatst. Ook ik heb hem gezegd dat ik graag natuurlijk ogende borsten wil en ook niet te groot. Ik weet dat je met Dual Plane wat volume kwijt raakt, maar hiermee moet ik toch wel op een C uitkomen toch? Ik kan helaas pas in oktober geopereerd worden ivm vakantie en werk! Gelukkig heb ik het forum om lekker te lezen etc.

Nogmaals meid, ik zou heel gelukkig zijn als ik zulke borsten zou krijgen als die van jou!

xx Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mikkie30: ja denk wel dat dat gaat lukken hoor met het aantal cc's die je noemt. Ben ook door dr. van Selms geopereerd, alleen in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis (stuk goedkoper hahah). Ben zelf met 265cc van een AA(A) naar een 70D gegaan (of 75C, maar is wat te wijd).

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

Bedankt voor je berichtje op mijnalbum.nl! Ik heb net weer nieuwe foto´s geplaatst, vandaag zijn de knoopjes van de hechtingen eruit gehaald, dus mocht je nieuwschierig zijn...

Ik ben er inderdaad heel erg blij mee en het is precies zo geworden als ik gehoopt had.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mikkie30: denk inderdaad ook wat bloempje zegt, mooie maat! Zal zeker wel natuurlijk ogen. Spannend allemaal he! Balen dat je pas in oktober terecht kunt. Maar...geduld is een schone zaak ;)

@Nathalie: Dank je meis!

@Vera: super dat je er blij mee bent meis! Ga gelijk even je nieuwe pics bekijken. Nog veel last van je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee weinig last gelukkig! Vind ze nog wel steeds erg hard, hoop echt dat dat nog verbeterd. En mijn tepels zijn ook nog flink gevoelig en ik heb het gevoel in de onderkant nog niet helemaal terug, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook nog steeds geen gevoel in het gebied boven het litteken. Het gaat wel goed met de gevoeligheid in mijn borsten en tepels. Begin langzaam weer wat te voelen en de overgevoeligheid verdwijnt. Thank god! Hahah, zou er toch goed van balen als ik geen gevoel meer zou hebben in mijn tepels hoor...

Ook weer wat nieuwe foto's geplaatst van wat nieuwe bh's...ohhh dames heb er echt een nieuwe verslaving bij hoor, lingerie kopen! Al mijn geld geef ik eraan uit. Nou ja, zal ook vast wel weer overwaaien.

Vooral Sapph en MD zitten erg fijn en ik kan van die merken ook blind op internet bestellen, gewoon maat 70e en het zit altijd goed! Kent iemand toevallig merken die hetzelfde vallen qua maat als deze merken????

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.