Ga naar inhoud

Sienna : 26 maart 2010 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hey Sienna,

Zeer herkenbaar, als je nergens last van hebt ga je toch al snel weer meer doen, maarja, is voor goed doel, dus toch maar beetje inhouden.

Branderig gevoel, bloeduitstorting, allemaal normaal hoor, hebben meesten wel last van, gaat vanzelf wel weer over, zou anders zijn mocht je borst heel erg pijn gaan doen, rood en gezwollen zijn en heel warm aanvoelen, dan zou 'k zeker doc bellen, maar anders zal 't wel meevallen.

Hoop het voor je dat je op 75c minimum blijft steken, als je geen hele erge zwelling hebt, valt het misschien ook nog wel mee, dat slinken, had zelf nauwelijks zwelling en grootte is eigenlijk niet echt veel gewijzigd na weken. Heb ik ook nog steeds na bijna 3 maanden dat ik naakt in de spiegel nog wel eens schrik haha, is zeker effe wennen.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Begin nu wel wat meer last te krijgen van mijn linkerborst...hopelijk niks ergs. Het is absoluut geen erge pijn, maar meer wat steekjes soms en een branderig gevoel. Rechterborst heb ik geen last van, die is trouwens wel wat kleiner dan de linker.

Nou ja, zal wel een kwestie zijn van helen en herstellen. Oh, ben zo ongeduldig! Wou dat het al helemaal zat zoals het hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal er vast allemaal bijhoren,denk ik. Ik voel ook vanalles... :unsure:

Ik wilde even zeggen dat ik je roze bikini erg mooi vind,waar heb je die gekocht? :wub:

Die wil ik ook wel straks!!!

hihi

Liefs Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!

Die roze bikini...weet niet waar die vandaan komt. Die heb ik gekregen ooit. Maar nooit eerder aangehad omdat ie te groot was :D

Het gaat hier weer wat beter. Gisteren even een mindere dag gehad. Was erg moe, had hoofdpijn en last van mijn linkerborst op de plek van de bloeduitstorting. Heb er gisteren wat arnicacrème opgesmeerd, niet op de wond natuurlijk. En het is al een stuk minder geworden! En zeker een stuk minder pijnlijk.

Vandaag ben ik 7 dagen PO! Ben heel benieuwd wat de arts 6 april gaat zeggen over de genezing en het resultaat. Ook ben ik erg nieuwsgierig hoeveel cc erin zit. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de vorm en hoe het oogt, maar toch.

Ga er zo wat pics opzetten waarbij ik wat oude bh's aan heb. Had nog een 75c liggen, die past prima! En ook een bh maat 75b, die is nu toch echt te klein geworden. Op de foto oogt het nog wel ok, maar die tepel zit echt net onder het randje! Ben heel benieuwd waar ik uiteindelijk op uitkom. Zit qua omtrek onder de borst net een beetje in het midden, nl 73 cm dus 70 is soms net ff te strak en 75 is weer te los :unsure: In de Triumph winkel adviseerde ze toch 70 te nemen.

Nou ja, we'll see!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je fotootjes gezien, ziet er toppie uit! Heeeel mooi! Als je omtrek 70 neemt, dan kom je waarschijnlijk uit op een D, wow, dat klinkt fantastisch, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, even een berichtje.

Gisteren bij de pc geweest. Hij was erg tevreden over alles. Pleisters eraf en even gevoeld. Was er snel weer weg. Kaartje gekregen met de gegevens over de boobs. Er zit 280 cc in. Had zelf gedacht 300. Scheelt natuurlijk niet zo veel, maar toch.

Even wat bh's gepast gisteren, leuk! Zag er al mooi uit. Ben die sportbh zo zat! Maar die moet nog wel even aan helaas. Ze worden zo platgedrukt...

Verder zei de pc dat ik weer op mijn zij mocht slapen en over 2 dagen ook op mijn buik. Maar dat buikslapen lijkt me toch een beetje een apart gevoel...moet er nog niet aan denken eigenlijk. Tillen vond ie ook geen probleem, als het maar geen lange afstanden zijn. Dat vond ik wel erg fijn om te horen, omdat ik met mijn dochter van 7 maanden zit. Dus kan haar weer tillen zonder dat ik me zorgen hoef te maken. Wel vreemd, want lees soms hele andere dingen hier over dat tillen...dat het écht 6 weken niet mag enz. Nou ja, hij zal het wel weten toch.

Vrijdag weer werken, half dagje, ben benieuwd of mensen het gaan zien. Denk het niet. Sommigen weten het wel, dus die zullen wel gaan staren, maar mensen die het niet weten gaan het echt niet zien zolang ik die stomme bh aan moet hihi. Daarna zullen ze het wel merken. Heb allemaal nieuwe truitjes gekocht en met die mooie bh's zijn ze best wel groot.

Oja, ik blijf trouwens wel een verschil zien tussen link en rechts qua grootte...gaat dat nog weg??? Ben 12 dagen po en had nauwelijks zwellingen e.d. dus denk zelf dat het niet meer gelijk wordt. Of kan ik ongelijk hebben???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Ziet er heeeel goed uit hoor je laatste picjes, met je hele collectie nieuwe truitjes, je ziet echt wel het verschil tegenover die foto's vóór met push-up. Heel mooie maat, mooi in verhouding met je lichaam. :123: Ook je littekens zijn al heel mooi en perfect in de borstplooi! Kun je terecht trots op zijn, laat die zomer maar komen, je bent er helemaal klaar voor. :101:

Heb je 't niet aan je pc gevraagd ivm het verschil in grootte wat je hebt? Is trouwens op foto's niet zeer opvallend hoor.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Eefje!

Nee, had alles opgeschreven wat ik wilde vragen, maar dát was ik nu juist vergeten op te schrijven haha. Nou ja...ik zie het wel. Het valt inderdaad niemand echt op, mijn vriend ziet het zelfs niet eens. Maar ja, ik zit er bijna met mijn neus bovenop en zie het natuurlijk wel. Zal me er maar niet te druk om maken.

Die littekens jeuken alleen wel gigantisch! Word er helemaal gek van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna, mooie foto's hoor!

Ik zie het verschil bij jou ook niet. Bij mezelf wel en ben er bang voor...

Ik had vandaag een bikini aan en heb m weer uitgedaan. het was ZO goed zichtbaar :-(

Komt vast goed...

Super mooi bij jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Eefje!

Nee, had alles opgeschreven wat ik wilde vragen, maar dát was ik nu juist vergeten op te schrijven haha. Nou ja...ik zie het wel. Het valt inderdaad niemand echt op, mijn vriend ziet het zelfs niet eens. Maar ja, ik zit er bijna met mijn neus bovenop en zie het natuurlijk wel. Zal me er maar niet te druk om maken.

Die littekens jeuken alleen wel gigantisch! Word er helemaal gek van...

Zou ik ook niet doen hoor, je druk om maken, heb zelf ook een verschil tussen de twee (wel altijd al gehad) en heey, slechts weinig vrouwen hebben twee perfect gelijke borsten!

Ja, die jeuk, om gek van te worden inderdaad, sterkte! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het goed. Ben nu 16 dagen PO. Heb erg weinig last en doe alles gewoon weer, behalve sporten dan.

Mijn borsten zijn alleen wel gevoelig, vooral aan de zijkanten tot mijn oksel zeg maar. Voel ook allemaal rare hobbels en bobbels aan de binnenkant van mijn borst dus meer richting decolleté. Niet heel zichtbaar, maar als ik er met mijn vingers overheen ga voel ik wel wat hobbels, beetje vreemd. Doet geen pijn ofzo. Iemand die weet wat dat is???? Voelt een beetje als dikke aders....

Gisteren mooie bh's gekocht! Denk niet dat mijn boobs heel veel meer gaan slinken namelijk... Ben goed geadviseerd en 70d zit echt het beste! Heb hele gave Marlies Dekkers bh's gekocht, nu vind ik het wel de moeite. Voor mijn bv wilde ik er echt mijn centen niet aan uitgeven.

Ben ook weer gaan werken, dat ging prima. Er waren de wildste roddels gaande...heeft ze het nou wel of niet gedaan. Het viel totaal niet op, omdat ik die sportbh natuurlijk nog aan moet, dus je zag ze echt kijken haha. Mensen die het wel wisten, reageerden heel leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen Sienna! Kan me levendig voorstellen hoe je al die blikken ziet gaan op je werk. Lachen! Hoop ook eindelijk mooie passende MD bh's te kopen straks. Zit soms al even op MP te kijken en zoveel meer keus ook! Het er nu ook wel wat, maar heb eigenlijk maat 70a van Marlies.....

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat! Wat je beschrijft heb ik nog al wel eens gelezen, denk een beetje rimpeling of zo, denk dat het wel weer wegtrekt, je borsten gaan de komende weken nog een heel proces van verandering doormaken, zou me er nu zeker nog geen zorgen om maken.

Leuk hé, mooie bh-tjes gaan kopen, en alles staat zoveel mooier nu! En dan nog MD, wow, benieuwd hoor, komt vast wel een fotootje van in je album? En maat 70D, :49:, toppie!!! Zul je vast wel heeel trots op zijn!

Hahaha, had het wel eens willen zien op je werk!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een heel raar gevoel, denk niet echt een rimpeling, maar lijkt meer alsof er iets op ligt zeg maar. Beetje moeilijk te omschrijven haha... Maar inderdaad. Het is pas ruim 2 weken geleden, wel logisch dat er nog vanalles gebeurt in die borsten. Moet gewoon geduld hebben.

Vind MD zooooo mooi en als je het draagt, voelt het gewoon zo goed aan. De maat 70d sluit echt precies goed aan, heb verschillende maten gepast. Voel dat die maat precies op de juiste plaatsen ondersteuning geeft. Echt heerlijk om te dragen, mag alleen nog niet he helaas! Had er bewust voor gespaard, want het is wel een dure grap, maar geef het er graag aan uit. Zal wel een fotootje plaatsen Eefje :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ik ben 25 maart geopereerd door Dr Blecourt in de Bergmankliniek! Kom jammer genoeg nu pas op dit forum terecht!

Ik zat al een aantal jaar met mijn slappe b-cupje...en nu de stap gezet!!!

Ik heb het helemaal aan hem overgelaten en er zit bij mij nu 260 cc in. Het gaat super goed, heb al lekker deze week op t terrasje gezeten en afgelopen zaterdag zat ik alweer op een feestje!

Nu ik de forums allemaal zo lees, denk ik wel; had ik me niet wat meer moeten verdiepen in de hoeveelheid cc's????

Ben al lingerie gaan passen en kom nu op een 70d en zelfs 70e uit!!! Dus ik hoop dat dit zo blijft!

Mijn borsten zien er nu al, vind ik, heel natuurlijk uit!

Weten jullie of dit na de operatie nog veel kan gaan slinken???

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss-J,

ja handig he dit forum. Heb er ook heel veel aan (gehad).

Misschien dat het nog wel wat slinkt, maar merk bij mezelf dat het nog wel wat slinkt. Ben nu 3 weken po, zelfde als jij dus. Zit nu op een 70d. Borstomtrek boven is 88 cm en ondermaat 73. Hoop niet dat het nog meer slinkt want vind ze er mooi uitzien zoals ze nu zijn...

Het gaat hier nog steeds goed eigenlijk. Linkerborst is wat kleiner geworden en het verschil wordt kleiner tussen beide borsten gelukkig. Ben eigenlijk heel ongeduldig hoe ze er uit gaan zien uiteindelijk.

Voel nog steeds wel een soort rimpeling van de prothese aan de binnenkant van mijn borst. Als ik lig voel ik het niet, maar als ik rechtop kom wel. Hpelijk gaat dit nog weg. Heb er niet heel veel last van, want je ziet het niet, maar ik voel het wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto's geplaatst van ruim 3 weken po.

Heb de laatste dagen wel een erg branderig gevoel aan de buitenkant van mijn borsten. En ze zijn echt supergevoelig! Vervelend gevoel... Heb ook echt het idee dat die sportbh veel te strak zit hoewel de maat wel goed is hoor, maar het doet meer pijn als ik hem aan heb dan wanneer die even uit is... <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Heb je laatste picjes gezien! Vind ze echt heel mooi, ze zijn ook al mooi aan het indalen! Daar kun je vol trots mee rondlopen hoor deze zomer! Genieten!!! :101:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sienna!

Wat vervelend van die rimpeling! Moet zeggen dat ik het op de foto niet heel goed kan zien, maar wel echt vervelend voor je. Heb je het al aan je pc laten weten? Misschien een klein dingetje om je op te vrolijken...ik vind die van jou nogsteeds één van de mooiste die ik tot nu toe op dit forum heb gezien! Met name omdat je hetzelfde aantal cc hebt als dat ik krijg. Wou je nog wat vragen, als je het niet wil begrijp ik dat ook, maar zou ik één van jou foto's uit mogen printen om aan de pc te laten zien wat ik wil?

xx Vera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben erg bang dat die rimpeling blijft. Een vriendin van mij heeft al 5 jaar protheses voor de spier en heeft het ook. Daarom wil ze bij een toekomstige wissel liever dual plane plaatsing, zodat de protheses meer gefixeerd worden door de borstpier en er minder kans is op rimpeling. Maargoed, ik hoop dat door het zakken het opgevuld wordt!

Het ziet er al prachtig uit hoor! Vooral in die MD bh-tjes!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.