Ga naar inhoud

Sienna : 26 maart 2010 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hey!

Gefeliciteerd nog met je nieuwe borsten!

Super dat het al zo goed met je gaat!

Ik had ook geen verband, alleen een sportbh (met band maar zie dat jij ze voor de spier hebt) dus dat is fijn.

Weet je al wanneer je terug moet komen om de hechtingen te verwijderen? Misschien zou je dan even naar het kaartje kunnen vragen waarop staat hoeveel cc's je hebt, welk merk etc.

Beterschap!

Liefs

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 111
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Sienna,

Wat fijn om te horen dat het zo goed is gegaan!!!! Maar idd pas op dat je al niet te veel gaat doen want dan kom je jezelf vast nog tegen...

Waarom is er trouwens besloten toch op de spier te gaan en volgens mij ook meer cc dan in eerste instantie de bedoeling was? Misschien omdat je "bang" was dat het te weinig zou zijn???

Een heel goed herstel verder en ik zou graag ook je ww willen zodat ik je foto's kan bekijken. Ben zeer benieuwd!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even een berichtje van mij.

Het gaat nog steeds erg goed. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat ik geen pijn heb gehad vanaf het begin af. Eerder een beurs en zwaar gevoel, maar meer ook echt niet. Dacht eerst dat het door de verdovingen en paracetamols kwam, maar die neem ik ook niet meer. Ben een van de gelukkigen geloof ik!

Verder heb ik uiteraard weer even gespiekt, de tepels zijn nu wat meer naar elkaar gaan staan. Die vond ik op de foto die van voren is genomen wel erg ver uit elkaar...ik dacht nog, als dat maar goed komt... Maar ze kruipen dus al wat meer naar elkaar toe hihi.

De zwelling rond mijn oksel en ribben wordt ook minder. Als ik onder mijn ribben en op sommige plekken op mijn borst druk dan komt er zo'n borrelend geluid...erg apart haha. Dat is normaal? Ach, misschien moet ik er ook maar gewoon niet op drukken. :rolleyes:

Hechtingen zijn oplosbaar dus hoeven er niet uitgehaald te worden. Snap trouwens niet waarom elke pc dat niet doet...scheelt toch weer werk? Moet natuurlijk wel voor controle komen. Dat is op 5 april. Dan zal ik idd even vragen naar een kaartje met de gegevens erop.

Rugslapen gaat ietsjes beter, maar merk dat ik soms toch weer naar mijn zij draai... omdat het dus geen pijn doet, ben je eerder geneigd dat te doen, maar ben bang dat dat niet goed is voor het herstel. Weet iemand dat??? Of maakt het in feite niks uit? Ik draag natuurlijk een sportbh dus alles wordt wel op zijn plaats gehouden...

Nou, dit was het even voor nu. Ga even ontbijten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy sienna

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !

Ahh fijn om te horen dat het goed met je gaat !!

Het is wat he op je rug slapen !? Mij lukt het redelijk goed moet ik zeggen, terwijl ik dat helemaal niet kan.... Op je zij

slapen weet ik niet of dat goed is of niet. Er zijn er meerdere die het goed en als het goed is

heb je een strak zittende BH aan dus het zal zo slecht wel niet zijn voor je herstel toch !? Ik weet het niet....

Ik zou zo vaak mogelijk middagdutjes houden, dat voelt echt goed.

Uhm dat borrelend geluid werd mij gezegd dat het wel kan voorkomen en dat je daar niet bang voor hoeft te zijn, dat neemt

vanzelf af. Maar meld het nogmaals als je op controle gaat ;)

Ik wens je nog super veel plezier met je borsten !!!!!! En veel beterschap !!

Ik ben ook super benieuwd naar je borsten, zou ik je ww mogen !?

Liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat de pijn reuze meevalt!

Dat borrelende geluid en gevoel is heel herkenbaar. Ik had het op mijn ribben, maar ook zelfs op mijn linkerschouder. Ik vond het zo apart, maar las dat meer vrouwen het hebben.

Oh ik wist niet dat je ook van die oplosbare hechtingen hebt, dat is wel handig, hoeft hij het niet te doen.

Je borsten zullen ook nog wel veel veranderen, dus ik zou nog niet teveel zorgen maken om je tepels. Als je borsten wat gaan zakken, ziet het er allemaal weer heel anders uit.

Beterschap nog!!

Liefs

:116:

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sienna, gefeliciteerd ten eerste!

Wat een geluk heb jij dat het je allemaal is mee gevallen als ik het zo lees. Fijn hoor!

Mag ik je foto's bekijken? Is het uiteindelijk toch 300cc geworden zoals in je handtekening staat vermeld?

Ik denk dat dat het eerste zal zijn wat ik zal vragen aan de PC als ik bijkom. Bij mij wordt het 275 of 310 namelijk.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sienna,

Hartstikke bedankt voor je berichtje!! Deed me goed om te lezen en geeft me ook vertrouwen als ik 26 april mag. Je borsten zien er echt hartstikke mooi uit zeg! Zeker als je bedenkt dat het nog maar vrijdag is gebeurt. Moest wel aan je denken trouwens toen ik vrijdagochtend wakker werd, wetende dat je op dat moment al in het ziekenhuis was. Hoop in ieder geval dat ze van mij er ook zo uit komen te zien en dat het allemaal zo soepeltjes zal verlopen. Is die ene sportbh van Fila met voorsluiting? Een hele mooie in ieder geval. Een heel goed herstel in ieder geval en doe rustig aan!

Groetjes Tine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Hoe is het met je?

Ben je ook zooooooooooooo blij? Hoe is het met de pijn?

Bij mij gaat het best oke,mag niet klagen

Mag ik je foto's zien? Ik zet die van mij er vandaag ook ergens op

Liefs Amber :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog maar even snel gespiekt en het ziet er heel mooi en rustig uit..

Gelukkig maar...

Ik ben nu wel geel tussen mn borsten hoop dat dat snel wegtrekt..

Morgen mag het tape er bij mij af en hoop ik ook op zo'n mooi resultaat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!

Hier gaat het nog steeds prima. Nog minder last dan afgelopen dagen. Heb weer wat foto's geplaatst van 2 dagen PO, wat een verschil al. De ene borst is nog wel iets meer gezwollen dan de ander.

Met kleding aan zie ik niet dat ik een bv heb gehad, omdat ik al zo gewend was aan de maat (met 2 bh's en kipfilets!!!) dus anderen zal het echt niet opvallen als ze het niet weten. Maar als ik die sportbh uitdoe...jeetje, dan moet ik toch nog wel erg wennen hoor! Heb steeds het idee dat ze eraf vallen! Zwaar gevoel ineens. Maar dan zal een kwestie zijn van wennen. Ik zit nu nog op 70d/75d, maar hoop toch dat het straks 75c zal worden denk ik hihi. Het oogt nog zo groot in mijn ogen.

Verder merk ik dat ik echt al veel kan, hoog boven mijn hoofd reiken en mijn kindje van 8 kilo tillen, maar ik weet dat ik dat echt nog even moet laten... maar het is wel moeilijk. Als je geen pijn voelt, waarschuwt je lichaam je dus ook niet, ja als het te laat is misschien. Dus toch proberen niet te hard van stapel te lopen.

Ben nog wel een beetje moe en vannacht voor het eerst zonder Temazepam geslapen (slaaptablet) en toen heb ik toch minder goed geslapen. Ook omdat mijn kleine nogal eens wakker wordt 's nachts en mijn vent hard ademt grrrrr! Hopen dat het vannacht beter gaat. Het rugslapen opzich gaat wel beter, raak je ook wel aan gewend. Heb wel stijve spier hoor. Misschien door het krampachtige lopen, beetje als een robot.

Nou weer genoeg getypt voor nu! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat nog steeds wel goed hier, alleen werd ik gisteren ineens erg duizelig en had elke keer het gevoel dat ik flauw ging vallen. Werd er een beetje paniekerig van. Toen ben ik maar gaan liggen om 19.30 en in slaap gevallen... Heel vervelend...

Ik was gisteren wel bijna de hele dag uit mijn bed dus misschien dat ik iets teveel gedaan had. Nee, niet getild of wat dan ook. Of zou het een nawerking kunnen zijn van de narcose???

Verder wat bikini foto's toegevoegd aan mijn album. WW heb ik maar gewoon in mijn profiel gezet, dus dan kan iedereen ze gewoon bekijken. Weet elke keer niet meer wie ik nou wel en niet heb gemaild haha. Ben erg vergeetachtig en chaotisch... Dus dit vind ik handiger.

Oja, wat ik me afvroeg...ik ben dus getint zoals je op de foto's kunt zien. Zijn er hier meerdere meiden die wat donkerder zijn en die ook een bv hebben laten doen. Wil namelijk weten hoe de littekens worden. Heb wel vast bio-oil gekocht voor als ik mag gaan smeren :D Hopelijk helpt het om de littekens zo vaag mogelijk te maken.

Ok, ik ga lekker ontbijten! Bye bye x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb even je foto's bekeken met je bikini!

Wauwie echt mooi hoor :D Laat de zomer nu maar komen ;)

Dat van dat flauwvallen heb ik ook enkele dagen gehad!heel vreemd kan denk ik idd door de narcose komen. Bij mij is het overgegaan!

Ook dat gevoel alsof ze eraf gaan vallen! hahaha dat had ik ook. Nog steeds eigenlijk wel een beetje.

Nu ze wat soepeler worden drillen ze mee als ik beweeg dat is ook zo'n vreemd gevoel! haha

Maar daar wennen we vanzelf aan;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sienna,

Heb je net effe bijgelezen, proficiat met je nieuwe boobies, heb ook je fotootjes net gezien, wat zien ze er al heel mooi uit! Ze staan ook heel prachtig qua maat! Je hebt zo te lezen ook al een superherstel achter de rug, wel nog rustig aan doen hoor, jezelf beetje intomen, is echt wel nodig.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moet zeker rustiger aan doen...ben echt al druk in de weer met mijn baby. Tillen niet hoor, maar wel verschonen en aankleden en weet ik het allemaal. Het punt is dat alles al lukt en tsja, dan is het écht moeilijk om je in te houden.

Begin nu soms wel wat branderig gevoel te krijgen. Maar voornamelijk in mijn linkerborst. Daar zit nu ook aan de zijkant een soort bloeduitstorting denk ik... Hoop niet dat dat door mezelf komt :rolleyes: Het is wel het pijnlijkste plekje van mijn borsten, maar enkel als ik er op druk. Lees hier wel meer over bloeduitstortingen en dat dat vanzelf wegtrekt..hoop het. Zit zelf gelijk weer aan het ergste te denken natuurlijk, oh als het maar niet helemaal aan het bloeden is van binnen...die borst is al groter dan die andere. Nou ja, zal allemaal wel meevallen, toch? Ben niet zo dat ik meteen voor elk wissewasje de doc ga bellen hoor.

Waar ik erg benieuwd naar ben, is hoeveel ze nog gaan slinken...hoop wel dat ik blijf steken op minimaal 75c ofzo. Met de vorm ben ik nu al tevreden eigenlijk. Vooral als ik een bh of bikini aan heb. Maar bloot! Ik moet er echt nog steeds heel erg aan wennen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.