Ga naar inhoud

Vlinder09: 24 april 2014: Dr. van Alphen : Rijnstate Arnhem


Aanbevolen berichten

Wow! Zojuist de hechtpleisters verwijderd en wat een resultaat. Het was doodeng, stel je voor dat je je tepel meetrekt, haha. Het is gelukt! En het resultaat is nu al erg mooi. Enkel onder de tepel zit een klein plekje dat nog niet helemaal gesloten is. Rechts wat duidelijker dan links. Dit was ook de plek waar het rechts nog wat had nagebloed. Ik ben tot nu toe twee hechtingen tegengekomen. Fantastisch!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je de pleisters zelf verwijderen , of was je voor controle ?

Heb je nog nieuwe foto,s gemaakt ?

Ik heb gisteren ook nog foto,s gemaakt , zal ze vandaag uploaden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zelf gedaan. Ze gingen vanzelf losser zitten en dan was het makkelijker ze te verwijderen.

Gister heb ik een nieuwe foto geplaatst in mijn gallerij (verandering). Ben nu al erg tevreden!

Leuk! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik zo eens in je gallerij spieken ....

Highlight van vandaag : Weer de eerste keer paardgereden sinds de operatie :43: .

En het ging goed ...geen extreem bouncing boobies meer .... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa! Eerste controle gehad na - bijna - twee weken post ok! De chirurg was erg tevreden en zei dat het er nog wat onnatuurlijk uit kon zien.. nou daar kon ik alleen op antwoorden "Ik vind ze nu al heel erg mooi!" Hahaha...

Uiteraard gevraagd hoeveel er vanaf is gehaald en dit was bij elkaar ongeveer 500 gram. Mooi getal en dat geeft mij geestelijk ook het gevoel dat er flink wat last vanaf is. Heerlijk!

Borsten zien er mooi uit. Blauwe plek is al echt een stuk minder en de kleine wondjes zijn niet erg noemenswaardig.

Gister voor het eerst een lange dag studie (09-21) gehad, maar het was ontzettend fijn. Heel veel mooie en leuke opmerkingen gehad, waaronder "je straalde", "je was zelfverzekerder" en "wat staat het mooi bij je figuur".. Die stop ik in mijn zak.

Nog vier weken.. dan mag ik weer sporten. En tot die tijd... ben ik heel erg trots op en blij met mijn beslissing. WAUW!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles in orde is :1: ....

Wanneer mag je een gewone BH gaan dragen ??

Ja leuk he `, positieve reacties van vrienden /bekenden krijgen .

Kan me voorstellen dat je blij met de Bvk bent ...dat ben ik ook .

Heb er geen spijt van .

1 Juli heb ik een controle afspraak bij de pc staan ....maar dat duurt nog effe.

Zo nu eerst douchen , ben namelijk net van sporten terug .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Tijdje terug dat ik heb gereageerd. Het vliegt voorbij! Ik ben alweer vier weken en 3 dagen geleden geopereerd... en het gaat fantastisch!

De blauwe plek rechts is helemaal weg, de wondjes onderaan zijn dicht (met korstjes) en ik heb geen pijn gehad. Ik heb al veel nieuwe kleding geshopt, evenals een bikini en enkele beha's in maat 70/75B. Het voelt geweldig, het ziet er geweldig uit en ik ben zielsgelukkig.

Alle lieve en leuke reacties doen mij enorm goed. Ik hoor geregeld dat ik straal, veel zelfverkerder ben en er goed uit zie!

Ik ga een foto in mijn gallery posten hoe ze er nu uit zien! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Lange tijd dat ik niet hier ben geweest, maar dat heeft met een zeer ernstige prive-situatie te maken.

Ik ben nu al driekwart jaar zo ontzettend blij met m'n 'nieuwe' borsten. De littekens vervagen, maar zijn nog iets te zien.
Mijn borsten voelen soepel en zijn nu al een tijd dezelfde vorm. Ik kan weer mooie beha's kopen (75B) en zit (los van de prive situatie)

wat betreft mijn borsten VEEL beter in m'n vel.

Na de operatie ben ik zo'n zes kilo kwijtgeraakt en die is er nog steeds af. Ook dat heeft me goed gedaan, zonder dat het veel moeite

heeft gekost.


Al met al ben ik dolgelukkig en raad ik iedereen dr. van Alphen aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.