Ga naar inhoud

Borsten in het nieuws


Sarah35

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Hoi Itsme78,

Ik had niet de indruk dat er iemand rechtstreeks aan het lachen was met de dame uit het krantenartikel hoor. En natuurlijk doet iedereen wat ie wil met zijn lichaam! Daarom zitten we allemaal op dit forum, toch? De ene kan perfect 700 cc hebben en bij de ander zou dat uit z'n barsten voegen, elk lichaam is anders... Vandaar dat zo'n wet waarschijnlijk geen steek houdt. Zoals je zelf zegt, het lijkt zeker geen 700 cc wat ze heeft gekregen. Ik vind de situatie niet overdreven. Wel opmerkelijk, maar ik vel er geen oordeel over. Laat staan uitlachen.

Tot hoors,

Sarah35

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itsme,snap nu even je ergenis niet hoor,sorry hiervoor.

maar ik lig dubbel om de droge humor van vlinder,en dat lijkt me toch dat dat openbaarlijk mag?

en idd ik roep ook net zo hard er tussendoor,dat IK het er niet vanaf zie dat zij 700cc heeft,maar beledig ik daar iemand mee dan?

wil ik graag nog even een duidelijkere uitleg over dan

want snap hier even niks van,ik heb ook geroepen als mening,dat ik het een rare staat vind,ook niks mis mee met deze mening die ik deel,lijkt me?

en verder lach ik niet om andere ingrepen die deze dame heb ondernomen hoor,dus nogmaals,graag meer uitleg...

gretzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Itsme , ik begrijp wat je bedoeld maar verkeerde reactie in 't verkeerde topic mijn inziens .

Als je je ergert aan humor over borsten (of andere chirurgische ingrepen) kan je hier beter niet komen meelezen .

Je reageert wel meer op berichten op het forum van deze dames dus je zou toch moeten weten dat ze't niet zooooo bedoelen , toch ?

"Keep it cool ladies" :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist als je open bent naar elkaar toe moetje de dingen kunnen zeggen die je vindt..ik heb uit de grond van mn hart gereageerd id topics vd dames en ze op de voet gevolgd,maar dan moet je het toch ook kunnen zeggen als iets naar op je overkomt?

Jammer dat het zo opgevat wordt..maargoed,heb mn berichten verwijderd hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Borstvergroting moet vrouwen naar WK lokken

WK voetbal een mannending? Daar wil Zuid-Afrika dit jaar duidelijk paal en perk aan stellen. Met oogliftingen, buikcorrecties en zelfs borstvergrotingen mikt Kaapstad duidelijk op de vrouw. Gewone schoonheidsbehandelingen en shoptripjes kunnen natuurlijk ook, al moet daar een supplement voor betaald worden. "Wij bieden wat de klant wil", stelt Denise Milner, directeur van Surgery Bliss. "De medische expertise in Zuid-Afrika is bovendien excellent. Onze ziekenhuizen en chirurgen zijn wereldklasse." Milner wijst er ook op dat westerse toeristen een financieel voordeel van 40 tot 50 procent kunnen doen.

Safari

Naast Surgery Bliss is ook Africare Health een bedrijf dat mikt op medisch toerisme, maar dan vooral uit Afrikaanse landen als Equatoriaal Guinea, Liberia, Nigeria en Kenia. Geïnteresseerden kunnen er naast de chirurgische ingrepen ook een safari of golfstage meepikken. "We hebben al veel vragen gekregen over onze speciale aanbieding, we gaan zeker boekingen krijgen", weet grote baas Cecilia Mokoena.

Facelift

Medi-Sculpt uit Johannesburg gaat zelfs nog een stapje verder en biedt een 'facelift- en safaripakket' aan. Wat dat precies inhoudt? Wel, naast een botoxbehandeling krijgt u ook de kans om een leeuwenreservaat te bezoeken en giraffen te voederen. "Ook wij kregen al veel vragen, maar boeken kan pas vanaf 1 mei", aldus directeur Anuska Reddy.

Complicaties

Wie na al deze lovende woorden niet meer kan wachten om haar ticketje te bestellen, opgelet! De Britse verening voor plastische chirurgie meldt expliciet op haar website dat het geen goed idee is om zulke ingrepen in het (verre) buitenland te laten uitvoeren. Bij maar liefst 80 procent van die patiënten traden nadien complicaties op, vooral omdat ze te snel uit het ziekenhuis ontslagen werden. 44% van de Britse dokters die aan het onderzoek deelnam, herinnerde zich ook gevallen uit Zuid-Afrika.

BRON : HLN

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.