Ga naar inhoud

mariatjuh: 31 juli 2014 : Dr. Plovier : Be clinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, ik ben weer terug van weg geweest om jullie het nieuws te brengen dat ik 15 mei terug mag naar dr Plovier om daar een prothese wissel te ondergaan naar minimaal 1400cc, liefst zo groot mogelijk en ik hoop op zelfs 1650cc ! Jiehiew !!!!

Ik heb niet veel tijd voor internet de komende weken maar ik hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow!!!!

Wat een ongelooflijk groot aantal cc's.

Ik vind grote borsten enorm mooi en ben nu zelf ook over een wissel aan t nadenken ergens in de range van 600. Maar dat zou denk ik voor mij echt een max zijn.....

Ben hoe mooi ik echt grote boobies ook vind (formaat Jwow, barbie van o o cherso zeg maar) tegelijkertijd ook wel bang dat ze dan in de weg zullen zitten, ik medische complicaties ga ondervinden of ik geen leuke kleding meer kan vinden dat soort dingen.

Heb jij jezelf dat soort vragen ook gesteld of heb je dat allemaal over voor gewoon echt groot;-)?

Ik bedoel het echt als n serieuze vraag, ben net als Kavo benieuwd wat iemand motiveert om voor dergelijke cc's te kiezen....

binnenkort iig dus voor jou je droom boobies! enjoy xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo meiden,

ik heb een beetje pech gehad, heb onverwachts in het ziekenhuis gelegen. De week voor mijn wissel ben ik van mijn fiets gereden door een motor rijder en heb mijn arm hierbij gebroken. Zit nu nog steeds in het gips en opereren de 15e was onmogelijk en de wissel is verzet naar 31 juli ! Ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meis wat rot voor je! Dat zal een flinke klap geweest zijn! Hopelijk genees je snel en voorspoedig.....we blijven je volgen xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.