Ga naar inhoud

Flakes: 14 mei 2014 : Dr. Bosselaers : Ziekenhuis Lier


Aanbevolen berichten

De dag na de operatie. Opgestaan met rugpijn, ik ben echt niet gemaakt om op mijn rug te slapen. Ik vind het echt vreselijk!

Verder gaat alles voorlopig goed, heb wat meer pijn dan gisteren maar als ik rustig blijf dan merk ik er weinig tot niets van. Heb ook wat meer pijn aan de zijkant van mijn borsten, waarschijnlijk door de drains. Maar het valt echt reuze mee. Was ik hier dan zó nerveus voor? :P

Ik hoop dat het zo blijft meevallen. Ben ook niet misselijk van de narcose, gelukkig.

Mijn buik is wel wat opgezwollen, maar dat nemen we er dan maar bij :)

Tot nu toe dus helemaal blij met hoe het allemaal verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies!!!!

Iedereen heeft wel last van rugklachten volgens mij. Het beste is om schuin omhoog te liggen en een kussentje onder je dijbenen te leggen. Het is even zoeken naar een comfortabele houding, maar over een paar dagen gaat het een stuk beter.

Fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om te horen meid,

ik wil je niet bang maken maar morgen en overmorgen waren voor mij erger als de eerste dag na de operatie!

maaaaaar misschien valt het bij jou mee! iedereen geneest anders!

je rug/nek hou je nog wel ff last van zeker als je geen rugslaper ben! mijn tip: probeer het warm te houden! sjaaltje om of een electrische denken of warmte kussentje erop!

en een tip tegen het vocht veel groene thee of brandnetel thee drinken! sws veel drinken lekker de narcose zooi eruit piesen!!

Heel veel succes de komende dagen vergeet niet van je boobies te genieten chick!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om te horen meid,

ik wil je niet bang maken maar morgen en overmorgen waren voor mij erger als de eerste dag na de operatie!

maaaaaar misschien valt het bij jou mee! iedereen geneest anders!

je rug/nek hou je nog wel ff last van zeker als je geen rugslaper ben! mijn tip: probeer het warm te houden! sjaaltje om of een electrische denken of warmte kussentje erop!

en een tip tegen het vocht veel groene thee of brandnetel thee drinken! sws veel drinken lekker de narcose zooi eruit piesen!!

Heel veel succes de komende dagen vergeet niet van je boobies te genieten chick!

Bedankt voor de tips meid. :)

Ben na de operatie meteen begonnen met de brandnetel thee. Heb geen last gehad van de narcose.

Het is nu 2 dagen geleden, ik voel wel wat meer druk op mijn borsten maar echt pijnlijk is het tot nu toe niet. Ik heb wel wat pijn op de plaatsen waar de drains zaten. Maar het valt echt heel goed mee. Ik neem ook bijna geen pijnstillers meer omdat ik er eigenlijk niet zoveel last van heb allemaal.

Ik ben wel blij dat ik er niet zoveel last van heb, want hier had ik wel het meeste bang voor. Vandaag heb ik ook al een badje genomen (klein laagje water). Heerlijk ;) ik kon me helemaal zelf wassen, wel rustig en opletten natuurlijk :) maar het ging echt goed.

Na het badje ook even de compres-pleisters vervangen en eens gekeken hoe alles er uit ziet. Tot nu toe geneest het goed, de littekens zien er al erg goed uit. Mijn borsten voelen ook al iets minder hard aan en ze lijken al wat te zakken.

Vandaag ook even een andere postop-bh aangedaan.(lipoelastic zonder martelband) Voelde echt zalig, heel even "freedom" :D haha.

Voorlopig gaat alles dus goed :) ik zal proberen om mijn verslagje regelmatig te updaten en in de komende dagen nog wat foto's te nemen. Maar ik ben nu al super tevreden met hoe het allemaal gaat. Ik ben Dr. Bosselaers eeuwig dankbaar ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed om te horen chick!

ik vond de pijn ook reuzen meevallen ( behalven als ik was platgezakt in bed en weer omhoog moest!) en was na 3 dagen van de paracetamol af!

Je hebt het ergste gehad! word vanaf nu elke dag een beetje beter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb ook dinsdag BV gehad en ben vandaag de dag doorgekomen met maar 1 pijnstiller. Het valt allemaal reuzemee, had het erger verwacht. Ik heb vooral ook aan denderkant/zijkant van m'n borsten pijn.Bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Alleen rechtkomen in bed vind ik lastig, maar dat ging deze morgen toch al iets beter dan de vorige 2 dagen. Voor de rest relaxen en mij in de watten laten leggen. Ik zit nog op 't terras in het zonnetje. Het cava'tje ontbreekt nog (haha).

Grtjs

Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 :)

Pijnstillervrij de dag door gekomen! Yes :D

Ik heb ook vooral last aan de zijkant van mijn borsten, en soms wat van de littekens. Maar het is echt veeeeeel minder erg dan ik had verwacht. Voor de rest gaat het nog steeds super goed!

Ik ben sinds dinsdag bij mijn ouders dus kan me ook lekker laten verwennen ;) Maar ik begin mijn eigen huisje toch te missen dus na het weekend ga ik misschien toch terug. Ik kan me zelf wassen en aankleden dus dat zou normaal wel moeten lukken hoop ik. Bij het rechtkomen in bed probeer ik zoveel mogelijk mijn benen en buikspieren te gebruiken, en dat gaat ook best goed.

Ze zien er nu al elke dag een beetje mooier uit!

Ik ben echt zó gelukkig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi wat leuk!!!

kijk ben blij dat jij ook zo lekker vlot gaat! ik ben na een weekje ook al terug naar huis gegaan kan prima, als je jezelf kan aankleden wassen en zelf uit bed kan komen dan gaat het wel lukken thuis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon jij na een week al een stukje autorijden?

Ik woon hier namelijk 15km vandaan, maar de weg naar huis is 95% via de snelweg.

Zou dit lukken? Ik verveel me en mis mijn eigen huisje dus ik zou na het weekend toch stilletjes aan terug willen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

ik rijd geen auto haha, ik doe alles op de fiets!
maar auto word de eerste 2 weken ofzo afgeraden ivm met het schakelen geloof ik!

Hahaha jaaaa weet precies hoe dat voelt! was zooooo blij toen ik weer in mn eigen huisje was wat een opluchting was dat haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4

Nog steeds pijnstiller vrij, en ik ga morgen terug naar huis! Joepie :D

Ik kan ondertussen al weer veel zelf doen, rustig aan natuurlijk maar het lukt. Mijn ouders brengen me morgen naar huis, dus dan hoef ik niet zelf met de auto te rijden. We zijn vandaag ook al inkopen gaan doen dus daar hoef ik me ook geen zorgen meer om te maken.

Elke dag ben ik weer een beetje gelukkiger met het resultaat. Ze zijn mooi aan het zakken en de puntige vorm die ik vroeger had lijkt al bijna verdwenen. Helemaal super dus. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week na de operatie!

Wat gaat de tijd snel. :D al een week met boobs!

Het gaat nog steeds super, geen pijnstillers meer en ik ben sinds zondag terug thuis.

De zwelling is al een stuk verminderd, en ik merk ook dat ze al wat lager zitten. Wat is het toch gek om ze elke dag te zien veranderen :) Maar ze worden wel steeds mooier.

Ze beginnen ook al zachter aan te voelen. Gisteren heb ik de kompressen nog eens vervangen en de wondes nagekeken. Het ziet er erg goed uit allemaal dus volgens mij gaat het goed genezen.

4 juni mogen de draadjes eruit, ben zo benieuwd hoe het dan gaat zijn. Momenteel heb ik vooral last door de martelband. Ik voel hem vaak in mijn oksel snijden en ik heb ook meer pijn aan de zijkant van mijn borsten. Komt dat ook door die band?

So far so good in elk geval. Ik heb helemaal tevreden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Gaat idd snel. Ik ben ook vorige week dinsdag geopereerd. Gisteren de draadjes laten verwijderen, alles zag er goed uit.

Ik slik ook geen pijnstillers meer. Alleen 's avonds heb ik nog een beetje pijn. Maar omdat m'n herstel zo goed gaat, doe ik misschien ook al teveel. De verpleegster schrok er gisteren van dat ik al zoveel kon. Ik heb al auto gereden, alleen korte stukjes. Maar in 1e versnelling schakelen bij vertrek is het moelijkste, ik probeer dat dan met 2 handen. Anders moet ik teveel druk zetten op rechterarm en dat voel ik in m'n borst.

Bij mij is de pijn in ieder geval ook veel minder dan verwacht.

M'n boobies voelden gisteren ook al wat zachter aan, voordien waren ze keihard. Nog een paar weekjes geduld, komt allemaal wel goed.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben via vriendinnen bij haar terecht gekomen.

2 vriendinnen hadden ook een bv laten doen bij haar. Beide een super mooi resultaat en erg tevreden. En ik dus ook :)

Ik ben enkel bij haar op consult geweest omdat ik meteen een heel goed gevoel had bij haar. Het is een hele lieve en begripvolle chirurg. En ze weet zoooo veel. Echt een topvrouw, op elk vlak. Ze neemt echt de tijd voor je, beantwoord met plezier al je vragen. En ze weet perfect wat ze doet. Ik ben nu een week PO maar het resultaat is nu al zoals ik het wou. Ze was zelf heel tevreden na de operatie en ze leeft echt met je mee. Ik vind haar fantastisch.

Ook het verplegend personeel spreekt vol lof over haar. Dus dat geeft je meteen een goed gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt flakes. Ja ben hier wat nieuw, heb hier al veel gelezen :) eindelijk is de beslissing gekomen om door te gaan met de BV die ik al zo lang wil en start die zoektocht van het vinden van een juiste chirurg. :) Maar ik denk dat ik er toch een aantal ga bezoeken.

maar heb zelf al eens een operatie ondergaan in lier, was wel iets helemaal anders, maar had toen eigenlijk ook niets aan te merken op het personeel daar. dus ik neem haar zeker op in mijn lijstje!

hoe lang duurt het ongeveer na je eerste consult eer de operatie kan doorgaan? en schilt dit hard van chirurg tot chirurg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verschilt van chirurg tot chirurg denk ik. Bij mij ging het redelijk snel.

29 april had ik mijn eerste consultatie

14 mei passessie

20 mei de operatie.

Ik was ook wel heel zeker dat ik het wou, en heb bij de eerste consultatie meteen een datum laten vastleggen. Bij sommige chirurgen kan dit wat langer duren, ik had geluk dat er die dag nog een plaats vrij was :)

Dr. Bosselaers zal niet de goedkoopste zijn die je tegen komt, maar ze is wel een van de beste! Ze heeft het zelf liefst een zo natuurlijk mogelijk resultaat, en dat was ook wat ik wou en heb gekregen. Bij haar weet je zeker dat je goed zit.

Een bv kost bij haar 3400 euro, maar dan heb je wel echt wat je wil :)

Je kan voor een consultatie een afspraak maken bij haar prive praktijk in Bonheiden.

(0477 21 60 59) Dat kan geloof ik elke weekdag tussen 9-11u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen al 2 weken PO!

En het gaat nog steeds super. De zwelling is al sterk verminderd en ze zakken elke dag een beetje meer op hun plek :) ik ben heel blij met het resultaat, maar nog steeds benieuwd hoe het uiteindelijk wordt.

Ik heb vanmorgen ook even op mijn zij kunnen liggen in bed. Wat heb ik dit gemist :D haha

Af en toe voel ik wat steekjes, en de littekens beginnen te kriebelen. Maar dat is denk ik wel een goed teken. Enkele dagen geleden de wondes bekeken en het geneest goed. Overmorgen op controle bij de chirurg en dan mogen de draadjes er ook eindelijk uit.

Ik heb nu overdag een lipoelastic zonder band aan. 's avonds doe ik er eentje aan met band, voor de zekerheid. 24/7 met die martelband werd me toch wat te veel. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meiss,

ja gaat lekker he!

jeuken en steken hoort er allemaal bij betekend dat het allemaal helemaal goed gaat!

haha heerlijk he de eerste 2 weken heb je echt elke dag nieuwe tieten haha!

succes op je controle morgen maar dat zal wel los lopen haha!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer draadloos! :D haha

Gisteren mochten de hechtingen eruit en had ik een eerste controle.

Toen ik binnen liep had de chirurg meteen een big smile :D Ze was zelf erg blij met het resultaat en ze was verrast dat alles zo goed verloopt. Heel fijn om te zien dat ze er zelf zoveel plezier in heeft. Ze leeft echt met je mee.

De knoopjes gingen er uit zonder pijn en ik moet het nu nog een weekje afplakken met kompressen. Daarna enkel wat opletten dat de bh niet op de littekens drukt. Maar het zag er super goed uit. Het is echt maar een heel dun lijntje.

Over 4 maanden terug op controle, maar als ik netjes de tips van de chirurg volg komt het allemaal goed! :) Ik begin het alleen erg saai te vinden, dat niks doen. Gelukkig kan ik wel al een beetje op mijn zij slapen, dus mijn nachtrust is eindelijk weer terug.

Ik heb nog een aantal voor-foto's toegevoegd, die de chirurg gemaakt heeft vlak voor de operatie. En na-foto's die volgen natuurlijk nog. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flakes ik had vandaag een eerste gesprek met dr Bosselaers, wouw wat een vriendelijke dame!! ze heeft al veel uitleg gegeven! nu het meeste wist ik al van hier al veel te lezen. Maar ik heb haar laten uitleggen en ze is niets vergeten! ;-)

Nu moet ik alles even laten bezinken van haar en als ik ermee wil doorgaan. dan moet ik nieuwe afspraak maken voor protheses te passen en foto's te bespreken en wat ik mooi vind en wat niet.

Nu heb ik volgende week nog een afspraak bij dr Vanoorbeek kliniplast. Nu twijfel ik hard of ik hier nog mee wil doorgaan. ik voelde mij al zo op mijn gemak bij haar, maar langs de andere kant wil ik dan weer graag vergelijken. Maar wil ook echt al een 2de afspraak maken bij haar. Terwijl als ik volgende week toch zou gaan, beter die afspraak kan afwachten. pfff dilemma :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Terug van weg geweest!!

Het is weer even geleden maar ik dacht toch nog eens even een update plaatsen ;)

Vorige week ben ik op een laatste controle geweest (6 maanden PO)

Alles was perfect in orde en zoals altijd was Dr. Bosselaers super enthousiast.

Ze was zelf heel erg tevreden met het resultaat, net zoals ik.

Alles is goed verlopen en ik hoef pas binnen 10 jaar! terug op controle :D

Ondertussen kan ik terug alles, dus ook lekker op mijn buik slapen. Wat heb ik dat toch gemist!

Ik ben nog steeds erg blij dat ik haar heb gekozen voor deze operatie. Het was even afwachten maar het resultaat is perfect zoals ik het wou. Het had echt niet beter kunnen zijn. Ze heeft er voor gezorgd dat ik exact heb gekregen waar ik om vroeg. En dat is natuurlijk super!

Ik zou haar ook echt aan iedereen aanraden. Ze is misschien niet de goedkoopste, maar het is zo'n topvrouw! Je voelt vanaf de eerste seconde dat ze leeft voor haar werk, en ze leeft van begin tot eind echt met je mee.

Ik kan nu wel stellen dat het de mooiste dag van mijn leven was :D en ik zou het meteen opnieuw doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.