Ga naar inhoud

Ingetje : 20 mei 2014 : Dr. van Oorbeeck : Da Vincie


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zit al een tijdje op dit forum maar heb nog niks gepost ofzo. De knoop is nu definitief doorgehakt. Ik krijg een BV op 20 mei in Da Vinci bij Dr. Van Oorbeeck.

Ik vind maar weinig info op dit forum over hem.

Ik ben begin deze meek op consult geweest. Ik heb aangegeven dat ik natuurlijke borsten wil die bij m'n lichaam passen ; ik ben 1,68 m groot en weeg 54 kg.

Uiterindelijk hebben we voor 250 cc gekozen, 280 leek mij al te groot voor mij. Ik heb nu een kleine 75B maar zou uiteindelijk toch bij een gevulde C willen utkomen. Het probleem met het passen was, dat je borsten dan zo puntig vooruitsteken, ik vond dat er heleemaal niet natuurlijk uitzien. ik ben nu bang da tik te klein heb gekozen.

Wieheeft ervaring met het plaatsen van zo'n kleine prothesen? Als ik op dit forum kijk, vind ik niet veel dames die zo'n kleine maat nemen. Ik had een sportbeha meegenomen en die is ook maar "B" en de prothesen pasten erin, dus dan kan ik toch niet op "C" uitkomen na de BV? Wie kan mij adviseren.

Groetjes

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Lady,

Ben er nog altijd niet uit. Heb PO gebeld en hij stelde voor om nog eens langs te komen.

IK ga toch maar 250 cc doen, denk ik. Ik wil echt op gewone borsten uitkomen en geen megaborsten.Ik ben smal van bouw en wil ook niet dat het iedereen meteen opvalt dat ik BV heb gehad.

Ik krijg ronde protheses mentor medium profile, geplaatst onder de spier.

Grtjs en bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast snoopy85

Hoi,

Ik kijk elke dag op het forum.

Ik ga pas 8 september onder het mes, en heb reeds een eerste pas beurt gehad. Daar kwamen we op 350 cc achter de spier mentor saline. Ik heb nu grote A, kleine B. Ik ben 1m80 en niet heel slank ofzo. Hoe meer foto's en ervaringen ik hier zie, des te meer dat ik twijfel over de maat. Tweede pas is in augustus. Denk dat ik mssn toch ga vragen of 400 cc niet beter bij mn lichaam past... De keuze ligt bij ons maar toch heel moeilijk he.!? Heb jij ook nog een tweede pas want 20 mei is heel binnenkort he! (Jaloers)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een maat zeggen vind ik altijd zo lastig.

Het aantal cc zegt namelijk niet zoveel. Het ligt ook aan het merk prothese en welk profiel je zal krijgen. Hoe meer projectie hoe groter de cup zal worden.

Ik zie dat je al een datum heb dus zal je titel aanpassen en verplaatsen naar operatie verslagen.

Het aftellen kan beginnen! Als je straks je operatie gehad heb is het misschien leuk om hierover wat te vertellen. Je kunt dit dan ook gewoon in dit topic doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Ingetje, super keuze hoor Jo Vanoorbeek! Ikzelf heb al veel operaties door m laten doen (mijn hele lichaam is in de metamorfose geweest na bijna 80 kilo te zijn afgevallen) Kom zelf ook net van hem terug van nacontrole, wat is t een super vent! Hele goede chirurg, ben super over hem te spreken. Hij gaat dat heel mooi maken bij je. Als je graag mijn foto's wilt zien kan je in de galerij zo bekijken, ik heb wel een borstlifting gehad.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle reacties.

Ben deze week nog eens gaan passen maar ben bij m'n standpunt gebleven : 250 cc rond dual plane.

Volgen de PO was dit ook het beste voor mij. Voor 275 cc ben ik waarschijnlijk toch te smal, hij was niet zeker of die er zouden in gaan. Dan moest ik high profile nemen, heb nu medium profile. Het komt nu echt wel kortbij. Morgen nog heel de dag gaan werken en dinsdag om 10.50 u is het zover. Dit weekend nog maar gepoetst, gestreken ... zodat alles een beetje netjes is als ik de eerste dagen/week niks kan doen. Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Ingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt me trouwens op dat zijn naam overal verkeerd staat :P het is Jo Vanoorbeek, achternaam aan elkaar en zonder C vanachter :106::)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het zover !!! Zonder stress naar Da Vinci gereden. Om 10.50 uur moest ik daar zijn. Ik had alleen enorme honger. Toen ik daar kwam, nog even gewacht, toen naar de kamer, operatieschort aan. Toen kwam Dr. Van Oorbeek om alles af te tekenen en werd ik naar de operatiezaal gereden. Ik had ook nog iets bijgevraagd tegen de misselijkheid omdat ik niet zo goed medicijnen verdraag en bang was dat ik na de narcose ook misselijk zou zijn. Rond half 1 ben ik terug wakker geworden. Niet misselijk en met helemaal niet zoveel pijn. Ik had alleen pijn aan m'n borstbeen tussen m'n borsten. Nog een tijdje gerust en toen mocht ik effe recht om te gaan plassen. Omdat m'n bloeddruk te laag was, wa sik heel duizelig, dus moest ik nog even blijven liggen. Na een half uurtje weer poging om naar de wc te gaan (met de rolstoel) en toen nog even op bed gelegen.Toen is de PC gekomen en mocht ik naar huis. Ondertussen was het wel al half 5.

Medicatie gaan halen (pijnstillers en spierontspanners) en heel de avond op de zetel gerust. Ik kon ook gewoon eten, hoewel m'n eetlust minder was. Deze nacht bijna niet geslapen. Ik slaap normaal op m'n zij en kon op m'n rug niet in slaap komen. Na een tijdje deed m'n rug ook enorm zeer van daar constant op te liggen en deed alles zeer bij elke beweging. Deze morgen terug pijnstiller genomen en het gaat wel weer. M'n borsten zijn nog wel ingepakt in m'n sportbh, heb er nog niet echt een goed zicht op.

Grtjs

Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!

Ja het is even wennen dat slapen he. Er zijn maar weinig mensen die echt op hun rug slapen normaal. Probeer wat kussentjes te gebruiken om jezelf te ondersteunen.

Gelukkig gaat het over een paar dagen beter. Geniet van je nieuwe aanwinsten meid.

Fijn herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Inge,

Oh fijn het is achter de rug, en je hebt ze!! Eerste 3 dagen zijn t ergst moet je maar denken. Op zich is het dus goed te doen? op de rugpijn na? Half op je zij mag je wel slapen hoor, dus met je benen naar 1 zijde en je heupen wat gekanteld, dat vond ik beter te doen dan plat op de rug. Ben als jij er klaar voor bent heel erg benieuwd naar een foto!

Je profielfoto is dat een setje wat je gekregen hebt? Supermooi!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2e dag PO. Ik heb vorige nacht al iets beter geslapen. Meer kussentjes gelegd zodat ik iets hoger lag. Tegen de morgen had ik wel terug veel pijn toen de pijnstillers waren uitgewerkt. Overdag is het te doen. Ik slik om de zoveel uur een Dafalgan codeïne en dat helpt gelukkig. Voor de rest laat ik mij verwennen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3e dag PO.Vandaag de dag doorgekomen met maar 1 pijnstiller. Ik neem vanvond nog wel iets voor ik ga slapen, de nachten zijn het ergste vind ik. Ik heb vandaag m'n boobies nog eens bestudeerd, ik ben er tevreden mee. Ben al benieuwd hoe ze er binnen een paar weken gaan uitzien als alles een beetje genormaliseerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo herkenbaar allemaal :D mijn operatie was ook 20 mei en heb hetzelfde probleem als jou. Ik word wakker van rugpijn en vind dat lastiger dan het gevoel in mijn borsten.

Ik heb een hele berg kussens in mijn bed liggen, en eentje onder mijn benen. Gelukkig helpt dit, maar 's ochtends voel ik het wel in mn rug.

Super dat het bij jou ook zo goed gaat! Nog een paar weekjes en dan kunnen we beide het prachtige resultaat bewonderen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ind heel herkenbaar. Ik lig ook op een berg met kussens en toch wordt ik s nachts wakker van rug de pijn in mijn rug. Ik denk iedere keer kom op het is voor een goed doel haha. Nou meiden gefeliciteerd ook we hebben ze.

Hoe is het met jullie pijn en in en uit bed komen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik slaap op de zetel en graak er 's morgens zelf niet uit, heb echt hulp nodig en het doet zoveel pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.