Ga naar inhoud

Slanke, smalle dames met protheses vóór de spier? Kan dit mooi worden?


Yffz

Aanbevolen berichten

Hee meiden,

Ik heb 28 april een BV staan en ik krijg mijn anatomische xhp Natrelle protheses van 290cc dual plane geplaatst.
Nu ben ik in mijn consult helemaal vergeten te zeggen dat ik eigenlijk iedere dag paard rijd en dit in de toekomst wil blijven doen.. STOM STOM STOM
En na wat rond vragen blijkt paardrijden na zo'n dual plane plaatsing best tegen te vallen, het zou lang duren voor je dit weer fanatiek kan doen..

Nu twijfel ik opeens heel erg. Vóór de spier is over het algemeen en minder zware last tijdens het sporten dan een plaatsing (gedeeltelijk)achter de spier..
Dus nu denk ik steeds: Zou ik het nog kunnen verander naar voor de spier? En zou dit dan niet lelijk worden? Of valt dat wel mee met die zichtbaarheid van de randen van de protheses?

Ik heb vrij weinig eigen weefsel, ik ben tenger gebouwd en best lang. En de operatie staat al over 11 dagen gepland!! Ik spreek morgen mijn PC even telefonisch want ik mag van de assistente even snel bellen tijdens zijn spreekuur. Hij zal wel denken... Maar ik twijfel opeens zo!

Zijn hier meiden die smal/dun/tenger zijn die ook protheses vóór de spier hebben laten plaatsen?
Ziet dit er lelijk uit of valt het allemaal wel mee met zichtbare/voelbare randen of de neppe uitstraling?


Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Yffz!

Ik rijd ook veel paard en krijg mijn nieuwe borsten wel voor de spier. Ik had er net genoeg weefsel voor en de voorkeur van mijn pc daar naar uit.

Ik heb haar ook aangegeven veel paard te rijden, maar ondanks dat ik voor de spier heb mag ik dit waarschijnlijk 3 maanden niet doen. Het is op zich ook wel logisch natuurlijk, al dat geschud ;)

Dus je kan vragen of je voor de spier mag, maar het gaat ook om de lange termijn he, dus ik rijd dan liever een tijdje geen paard dan dan ik straks met een paar lelijke tieten zit!

Succes met je keuze en operatie, het komt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou niet weten of jij genoeg weefsel heb hiervoor dat zou je pc moeten checken.
anders kan je wel randen gaan zien.
voor de spier geeft zeker geen neppe look het heeft juist een natuurlijkere look als je genoeg weefsel hebt en huiddikte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je alleen meegeven, dat je zo operatie niet zomaar doet

En ze 20jaar in je lichaam zitten als het niet langer is

Het zal zonde zijn als jij na 5 jaar al randen hbt, omdat je ze niet dp wilde..

En mischen krijg je dan wel spijt?

Ik train veel, ben ook erg slank en 1.80 lang.

Ik heb ze dual plane, ik heb nergens last van..

Is de keuze die je maakt meid, het is echt erg lastig ik wilde ze perse voor de spier, maar ik ben heel erg blij dat nu dp zit

Spannend voor je

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou toch ook voor dual plane of achter de spier gaan hoor! Ben zelf slank en had niet genoeg weefsel, zou echt zonde zijn. Dan beter twee maand recupereren maar wel een mooi resultaat. ik ga nu ook gewoon terug fitnessen, zelfs de borst! Geen probleem :-) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Inmiddels alweer iets gekalmeerd, denk dat het toch echt de zenuwen zijn die op spelen nu. Allemaal twijfels!

Oh wauw peertje, Kun je met dual plane zelfs je krachttraining weer maximaal oppakken dan? Die heb ik nog niet gehoord..
Ik fitness zelf ook maar paardrijden is nog belangrijker voor me, en dat is toch ook heel veel je borstspier gebruiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii

Ik weet niet je huidige situatie (misschien kun je foto plaatsen) Ik rij vanaf mijn zesde en ben nu 39 jaar, reed tot 2 jaar geleden vier dagen in de week 8 paarden per dag en de rest 2 paarden. Dus ook goede ontwikkeling van de spieren!

Ik heb voor de spier laten plaatsen met mijn 80 A (kijk maar ff naar mijn voorsituatie) Ik ben door dr Kappel geopereerd en zij is voorstander van voor de spier, ook dames met heel weinig weefsel zijn heel goed door haar geholpen!

Qua herstel zal ik zeer zeker voor op de spier gaan anders ben je echt wel drie maand uit de running. Ik ben voorstander van voor de spier haha maar als je dual plane gaat doen is de kans aanwezig dat je dubble bubble krijgt, omdat je best wat spieren hebt opgebouwd.

Succes met je beslissing!

lfs

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

Inmiddels alweer iets gekalmeerd, denk dat het toch echt de zenuwen zijn die op spelen nu. Allemaal twijfels!

Oh wauw peertje, Kun je met dual plane zelfs je krachttraining weer maximaal oppakken dan? Die heb ik nog niet gehoord..

Ik fitness zelf ook maar paardrijden is nog belangrijker voor me, en dat is toch ook heel veel je borstspier gebruiken..

Ik ben Peertje niet :-) maar je kan na een dp na de herstelperiode gewoon weer je krachttraining doen, je moet t rustig opbouwen maar dat is met alle soorten sport na je bv zo.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind van me eige ook dat ik best slank ben, 1.73m en 58kg en ik heb 350cc voor de spier. Ze zijn nog aant geneze maar ik vind het niet overdreve eruit zien... als je voor de spier kan qua je weefsel dan zou ik daar zekerz voor gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yffz,

ik heb hetzelfde probleem, rijd ook paard en ga in augustus voor n borstvergroting.

Ook ik ben heel tenger en heb vrijwel geen weefsel om de prothese te bedekken, dus de pc adviseerde mij ook dual plane. Ik heb ook aangegeven dat het paardrijden voor mij dus echt heel belangrijk is.

Ik zou volgens hem 6 weken niet mogen rijden, daarna wel weer rustig opbouwen met een heeeele stevige sportbeha.

Mij lijkt het dus wel meevallen, maar goed, ik ben nog niet aan de beurt geweest, heb makkelijk praten.

Maar idd denk ik wel, met die borsten wil ik bij voorkeur 20 jaar vooruit, hoe erg is het dan als ik mn paard een paar maandjes niet kan rijden.

Heb ik met beide zwangerschappen ook gehad, dus wat dat betreft weet ik dat ik dat geduld wel kan opbrengen en het weer opnieuw kan opbouwen na de herstelperiode.

Je kan niet alles tegelijk hè :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind paardrijden nou juist een sport waarbij je spieren in je bovenlichaam weinig gebruikt, athans hoort te gebuiken.....

ik heb achter de spier, of dual plane, en had er totaal geen last van ondanks ik vrij grote prothesen had.

Nu heb ik opnieuw een operatie gehad en mag na 4 weken zelfs al mn paard inrijden inclusief het vallen wat erbij hoort :D

Super!

Ik ben echt niet perse voorstander voor achter de spier maar mij lijkt paardrijden echt geen reden om het niet te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind paardrijden nou juist een sport waarbij je spieren in je bovenlichaam weinig gebruikt, athans hoort te gebuiken.....

ik heb achter de spier, of dual plane, en had er totaal geen last van ondanks ik vrij grote prothesen had.

Nu heb ik opnieuw een operatie gehad en mag na 4 weken zelfs al mn paard inrijden inclusief het vallen wat erbij hoort :D

Super!

Ik ben echt niet perse voorstander voor achter de spier maar mij lijkt paardrijden echt geen reden om het niet te doen

Klopt! Met de dressuur valt het wel mee en ik rijd met zachte hand, maar ik spring vooral veel en volg crosstraining met mijn paard. Dus dat rekt de boel wel ben ik bang, zijn toch grote bewegingen die je hier mee maakt. Komend seizoen zijn de crosswedstrijden even geen optie voor mij denk ik.

Ik heb contact gehad met mijn pc. Voor de spier vond hij geen goed idee. Dus het blijft dual-plane. Ik mag weer rijden zodra ik hier geen pijn bij voel, dit moet ik dus zelf aanvoelen maar naar schatting zou dat rond de 6 weken (Whoohoo, Ik hoop nóg eerder natuurlijk!) zijn maar dan gewoon rustig aan en nog geen heftige dingen doen. Gelukkig rijdt mijn moeder tot die tijd mijn paard maar zodra het kan spring ik er meteen zelf weer op, al is het maar een rondje stappen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yffz,

ik heb hetzelfde probleem, rijd ook paard en ga in augustus voor n borstvergroting.

Ook ik ben heel tenger en heb vrijwel geen weefsel om de prothese te bedekken, dus de pc adviseerde mij ook dual plane. Ik heb ook aangegeven dat het paardrijden voor mij dus echt heel belangrijk is.

Ik zou volgens hem 6 weken niet mogen rijden, daarna wel weer rustig opbouwen met een heeeele stevige sportbeha.

Mij lijkt het dus wel meevallen, maar goed, ik ben nog niet aan de beurt geweest, heb makkelijk praten.

Maar idd denk ik wel, met die borsten wil ik bij voorkeur 20 jaar vooruit, hoe erg is het dan als ik mn paard een paar maandjes niet kan rijden.

Heb ik met beide zwangerschappen ook gehad, dus wat dat betreft weet ik dat ik dat geduld wel kan opbrengen en het weer opnieuw kan opbouwen na de herstelperiode.

Je kan niet alles tegelijk hè :44:

Je hebt gelijk :) Succes met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind van me eige ook dat ik best slank ben, 1.73m en 58kg en ik heb 350cc voor de spier. Ze zijn nog aant geneze maar ik vind het niet overdreve eruit zien... als je voor de spier kan qua je weefsel dan zou ik daar zekerz voor gaan...

Hoi boobiez,

Ik ben ongeveer van jou postuur en ben aan het twijfelen tussen 350 en 375 cc voor de spier. Donderdag is al de operatie! Mag ik foto's van jou zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi boobiez,

Ik ben ongeveer van jou postuur en ben aan het twijfelen tussen 350 en 375 cc voor de spier. Donderdag is al de operatie! Mag ik foto's van jou zien?

heey ik zou zekerz gaan voor 375cc! Het is dat er bij mij niet meer inging want ik heb echt gezeurd om een paar cc's meer en het ging niet... ik loop nog in mijn sportbh dus ik kan nog niet goed zeggen hoe het dalijk ij bikinis en jurkjes is maar andere zegge dat het super mooi bij mijn lichaam past maar ik zeg dat hrt echt wel wat meer had gemoge hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey ik zou zekerz gaan voor 375cc! Het is dat er bij mij niet meer inging want ik heb echt gezeurd om een paar cc's meer en het ging niet... ik loop nog in mijn sportbh dus ik kan nog niet goed zeggen hoe het dalijk ij bikinis en jurkjes is maar andere zegge dat het super mooi bij mijn lichaam past maar ik zeg dat hrt echt wel wat meer had gemoge hihi

Ziet er goed uit! Ze lijken wel op de ene foto groter dan op de ander! Ik heb als beginsituatie wel wat minder. Kan een Acup niet eens opvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit! Ze lijken wel op de ene foto groter dan op de ander! Ik heb als beginsituatie wel wat minder. Kan een Acup niet eens opvullen.

thnx,

En ik ben op dit moment ook pas 4wkn dus vandaar dat ze er telkens weer anders uitzien, ze zijn nog aan het genezen en aan het zakken en dit gebeurt elke borst los van mekaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yffz, het is bij mij nog ver weg, maar jij bent al bijna aan de beurt!!

Superspannend zeg. Hou je ons op de hoogte??

Vooral als je weer op je paard stapt, daar ben ik wel benieuwd naar persoonlijk :6: .

En inderdaad is het niet de bedoeling dat je je paard op "bovenlichaamkracht" rijdt, dat snappen we ook, wil niet zeggen dat het niet erg pijnlijk kan zijn als hij bv schrikt en een ruk geeft aan de teugels...het blijven ook dieren hè.

Dus toch maar een beetje zuinig omgaan met de nieuwe boobies, ze moeten wel goed en mooi genezen :3:

Heb zelf 2 keer keizersnede gehad en was de eerste keer na 4 weken weer opgestapt, mocht volgens de fysio....daar kwam ik toch mooi van terug hoor! Heb het na een pijnlijk stapritje toch nog maar een weekje uitgesteld.

Na de 2e keizersnede heb ik toch maar meteen 5 weekjes gewacht :6: , ging een stuk beter.

Ik weet dus dat je je lichaam niet moet forceren, nu heb ik er profijt van dat ik geduld moest hebben, want ben weer helemaal topfit en heb niks overgehouden aan de ingrepen. Kan weer helemaal voluit trainen en hoef niks te laten. Dus ik zorg dat ik straks na de bv netjes 6 weken wacht, en dan afhankelijk van hoe het voelt, stap ik er weer rustig op om op te bouwen.

Mijn paard wordt in de tussentijd ook wel door iemand gereden, dus dat komt in orde.

Maar jij heel veel succes maandag, dan ben je aan de beurt toch??

Ik duim voor je....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Loessie,

Dankjewel!! ^_^ Maandag 28 April is de datum inderdaad, oh het gaat zo snel.. Brrr :18:

Ik heb een eigen topic op het forum die kun je vinden bij operatieverslagen!
Ik zal proberen zo veel en vlot mogelijk te updaten daar, ook over het herstel en het rijden :)
En anders stuur ik je wel een verslagje van de eerste keer dat ik weer ging rijden maar dat duurt dus nog een paar weekjes..

Mijn paard wordt in de tussentijd ook gereden door mijn moeder, dit is een leuke combinatie samen dus daar lig ik niet wakker van.
Maar oh wat zal het kriebelen als zij er op zit en ik langs de bakrand sta! Maar ik zal geduldig wachten op groen licht, mooie, gezonde boobies is mijn doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, geduld is een schone zaak. En als je helemaal hersteld bent, gewoon weer knallen!!

Fijn dat je moeder je paard kan rijden en dat dat goed gaat. Maar idd....staan te kijken is soms errug moeilijk!!

Weet ik alles van hoor!

Ik ga je verslagen proberen te volgen komende tijd. Krijg je nu toch dual plane en voor hoeveel cc ging je ook weer?

Ik denk dat ik voor 350 cc ga (hopelijk past t erin... :P ), sowieso dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.