Ga naar inhoud

Maantje : 25 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast maantje1988

Aanbevolen berichten

Gast maantje1988

hey dames,

ik ben maantje en ik ben al een tijdje lid van dit forum maar, ik heb nog nooit wat gepost.

ik ben 22 jaar en werk in het dagelijkse leven op een naschoolse opvang, wat ik super leuk vind!!!!!

ik heb gisteren mijn nieuwe jongens gekregen en ben daar ook heel :101: blij mee!!!

nou ik wens de dames die nog moeten heel veel suc6

groetjes maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

1e consult: 21 september 2009

Daniel Gabriels in Rotterdam

ik had om 13:00 uur een afpsraak.

die consulente was heel aardig en stelde mij heel erg op me gemak.

en ik mocht een pas protese onder de mijn truitje doen. de pc was ook aardig en vertelde mij dat hij 375 cc dualplane wou in brengen via de borstplooi. Ik was zo blij en op 8 oktober zou ik dan geopereerd worden in amsterdam.

maar toen ik op internet foto´d ging bekijken en vergelijken was ik opeens niet meer zo enthousiast meer. Want ik vond de foto´s helemaal niet mooi en er was niet 1 foto waarvan ik dacht A die zijn mooi.

dus ik heb de operatie afgezegd en heb eventjes goed rond gekeken op het internet en op forums.

wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

na enige tijd zoeken op het internet kwam ik De wellnesskliniek in Genk.

ik heb een 1e consult afspraak gemaakt voor 1 december 2009.

2e consult: wellnesskliniek in Genk.

ik had om 10:30 uur een afspraak met Dr.linda Visser, maar natuurlijk was ik er al wat eerder. Om 10:15 uur mocht ik naar binnen. Linda keek even naar mijn borsten, ging wat meten en vroeg een aantal vragen omtrent mijn gezondheid. daarna liet ze de protese zien. vervolgens vroeg ze of ik wist wat de risico's konden zijn. ik zei ja. En toe vroeg ze of ik nog vragen had: ik zei ja: welke bh maat zal ik ongeveer krijgen, waarop ze antwoordde dat weet ik niet ik werk niet met bh maten. ik stop erin wat er maximaal in past en bij jou is dat 265 cc. toen zei ik oke, maar het moet niet te groot zijn en wel bij de rest van me lichaam passen.

de operatie hadden we op 25 februari 2010 om 07:30 uur gepland.

wordt vervolgd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

de operatie: op 25 februari 2010

ik moest om 07:30 uur in Genk zijn , dus we zijn om ongeveer 04:30 uur vertrokken vanuit Amsterdam. We kwamen om 07:00 uur aan in Genk. Bij binnenkomst controleerde de receptioniste mijn gegevens en we mochten plaats nemen in de wachtkamer. we zijn (ik en mijn man) na ongeveer 10 minuten werd ik door een zuster naar mijn kamer gebracht. De kamer zag er netjes uit met eigen douche,wc en bed met tv. Na ongeveer 10 minuten kwam de zuster terug en nam ze mij mee om foto's te maken van mijn borsten.

weer terug op de kamer kwam de pc langs om me gerust te stellen en om alvast te tekenen op mijn borsten. om ongeveer 08:50 uur kwam de zuster en zei dat ik mee mocht naar de operatie kamer. Ik was een heel klein beetje zenuwachtig, maar ik had er wel vertrouwen in dat het goed zou komen.

wordt vervolgd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

na de operatie.

Om 10:15 uur kwam ik (zingend) weer terug in mijn kamer, ik was nog erg suf en viel steeds weg. op de momenten dat ik wel wakker was kon ik mijn ogen niet tegelijk open houden , want dan leek het net of ze als gekken aan het rond draaien waren, op een gegeven moment hield ik ze dan ook vast met mijn ogen( mijn man kwam niet meer bij van het lachen) na ongeveer een kwartier in gevecht te zijn geweest tegen mijn slaap viel ik dan toch in slaap waarna ik nog een paar keer suf wakker ben geworden. om 12:30 wed ik wakker en was de sufheid weg. maar ik was zo misselijk dat ik steeds moest spugen.

de zuster kwam met een droge craker en die moest ik zonder drinken opeten, de misselijkheid was even weg waarna ik weer moest overgeven. daarna kwam de zuster met twee crakers met chcolade pasta en met een glas cola. hoe het erin ging kwam het er ook weer uit!!! maar goed ik wou graag naar huis dus de zuster heeft me nog wat belangrijke informatie gegeven en toen gingen we op weg naar amsterdam.

wordt vervolgd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

hoi Antoinette,

nu valt de pijn wel weer mee, maar gisteren kon ik alleen maar krom lopen van de pijn !!!!! maar we gaan er vandaag weer een beetje tegen aan!!! :104: groetjes maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

ik ben benieuwd naar het vervolg :) maar neem je tijd meid! ennuh, in ieder geval van harte gefeliciteerd met je jongens (of zijn het meisjes?)!!!

hoi kaat,

dankjewel :126:

ik ben echt super blij ondanks de pijn soms.

hahaha het zijn jongens.

enne ik doe lekker rustig, al wil ik zelf iets pakken dan heeft mijn man het al gepakt(wat een bofkont ben ik toch met die man) haha

nou het vervolg komt eraan hoor!!!

groetjes maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

vervolg wellnesskliniek:

tijdens de rit dutte ik steeds eventjes in waarna ik weer wakker werd. ik heb helemaal geen pijn gevoeld alleen een strak gevoel.(waarschijnlijk omdat de verdoving nog niet uitgewerkt was.eindelijk thuis aangekomen ben ik gelijk naar me bed gegaan, omdat ik te misselijk was om rechtop te blijven zitten. een primperan daarvoor ingenomen en weg was ik.

De volgende ochtend werd ik om 6 uur wakker door pijn net boven mijn stuitje( wat wil je als je de hele nacht zo plat op je rug heb gelegen) maar goed ik mijn man geroepen , even naar de wc en weer terug. toen kwam ik gewoon echt niet meer in slaap. dus ik weer mijn man roepen. Toen ben ik maar een film gaan kijken. om ongeveer 08:30 dutte ik weer in. en om 09:00 werd ik weer wakker. Toen ben ik maar opgestaan, en had mijn man al een ontbijtje gemaakt. en toen ben ik maar even tv gaan kijken. er was echt geen zak op de tv. dus toen ben ik maar een beetje gaan opruimen,heb ik een klein wasje gedaan en ben ik weer achter de computer gekropen. rond 21:00 was de verdoving helemaal uitgewerkt en deed iedere beweging pijn, zelfs als ik mij niet bewoog deed het pijn.Ik heb even een korte douche genomen en heb mijn borsten met vallen en stoten creme ingesmeerd. daardoor werd dat trekkerige gevoel wat minder maar de pijn bleef.ik heb een inslaper genomen en de antibiotica en weg was ik weer.

Ik had nu mijn kussen iets hoger gezet en dat sliep beter. ik werd vanochtend om 08.00uur wakker met bijna geen pijn, ja spierpijn onder de oksels maar niet op mijn borsten.

dus ik heb vandaag zelf mijn ontbijt gemaakt, weer een wasje gedaan , en daarna weer achter de computer. :126:

maarja maandag moet ik eigenlijk weer werken, pfffffffffff ik heb er echt geen zin in, ik zit te twijfelen om af te zeggen maar ik weet dat mijn bazin heel erg krap zit met personeel. ze had al gezegd als je komt hoef je niks te doen alleen op de kinderen te letten ( ik werk op een naschoolse opvang) maarja na een tijdje rechtop zitten is het toch wel lekker als je even kan liggen.Dus dat kijk ik vandaag en morgen nog even aan!!!!!!

wordt over een paar dagen weer vervolgd!!!!

groetjes maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Maantje

Ja dat werken moet je echt even uit je hoofd zetten ondaks te weinig personeel.

Je moet echt heel rustig aan doen de eerste weken,en 6 weken mag je zoiezo niet tillen.

Ik denk dat je ook geen complicatie`s wil krijgen he` :rolleyes:

Je maakt heel snel een onverwachte beweging en dat doet dan echt heel erg pijn.

Dit zeg ik niet om je bang te maken hoor,maar ik heb het uit eigen ervaring :106:

Als ik je een advies mag geven,zou ik echt 2 weken thuis blijven en daarna gewoon zachtjes opbouwen.

Liefs Antoinette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

Zo jij gaat wel heel snel werken, als ik jouw was zou ik nog even aan je zelf denken..

En die kinderen kunnen ook onbewust even tegen je aan springen...

ja dat had ik vandaag bijna, ik heb aangegeven dat 1 a twee uur per dag wil werken om het weer rustig op te bouwen, en als ik geen zin heb dan ga ik niet, dat heb ik ook wel aangegeven, want je hebt gelijk ik moet echt aan mezelf denken.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

Hai Maantje

Ja dat werken moet je echt even uit je hoofd zetten ondaks te weinig personeel.

Je moet echt heel rustig aan doen de eerste weken,en 6 weken mag je zoiezo niet tillen.

Ik denk dat je ook geen complicatie`s wil krijgen he` :rolleyes:

Je maakt heel snel een onverwachte beweging en dat doet dan echt heel erg pijn.

Dit zeg ik niet om je bang te maken hoor,maar ik heb het uit eigen ervaring :106:

Als ik je een advies mag geven,zou ik echt 2 weken thuis blijven en daarna gewoon zachtjes opbouwen.

Liefs Antoinette

hoi antoinette,

dankjewel voor je advies!!

ik heb vandaag 4 uurtjes gespreid gewerkt, en halverweg de dag liep ik gewoon bleek aan!!! dus ik ga morgen zeggen dat ik 1 of twee weken vakantie verlof wil aanvragen. voordat ik straks nog verder weg ben.

en daarna gewoon weer rustig beginnen.

:blush: p.s ik voel me gewoon heel snel lullig!!

groetjes maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maantje1988

hey maantje,

hoe gaat het nu met je?

heb je nog veel pijn?

groetjes!

x

hey bubbeltje,

nee ik heb geen pijn ook helemaal niet gehad!!! ja, het gevoel van spierpijn, maar dat noem ik niet echt pijn.

groetjes

p.s zou ik misschien je w8w mogen van je album

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey,

Ik ben zelf ook via Diana Gabriels geholpen. Ik ben wel zeer tevreden over hoe alles is verlopen en ook hoe mijn borsten er nu uitzien. Alleen is het wel zo dat Diana erg mooi kan praten haha maar ja das ook dr werk natuurlijk. Ik ben zelf juist helemaal geen voorstander van de wellness maar ja zo zie je maar ieder voelt het weer anders.

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

Zo heeft iedereen de voorkeur voor haar kliniek of ziekenhuis :rolleyes:

Ik ben ook heel tevreden over die van mij,het is gewoon als er iets slechts gezegt word over 1 dan durft niemand er meer heen.

Maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren toch...want ieder lichaam is anders :131:

Hoe gaat het verder met iedereen ?

Ik wens iedereen een fijn paas weekend.

Ik ben momenteel druk met m`n hondje die op het punt staat pups te krijgen,dus dat is weer iets anders als BV hahaha.

Groetjes Antoinette

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.