Ga naar inhoud

Nies: 5 mei 2014 : Dr. Schiettecatte : Medisch Centrum Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo :)

Zit al een tijdje mee te lezen en aangezien ik vandaag een afspraak

Heb gemaakt voor een consult dacht ik me gelijk ook maar ff aan te melden ;)

Ik heb dus 24 april een consult bij Diana Gabriels. Ik ben sl bezig met een gigantische vragenlijst (heb nog steeds zoveel vragen....) ik wou alleen wel aan jullie vragen voor welke chirurg ik het best kan gaan...

Ik twijfel tussen Dr. Straten of Dr. schiettecatte... Ik heb nu een aardig slappe b (waardoor ik bh maat a moet dragen...) en ik wil toch echt wel naar een D of zelfs E gaan... Ik ben 1.80 dus ik mag best wel wat boobies hebben vind ik zo ;). Het liefst wil ik boven de spier maar heb toch wel een grote vraagteken of dat wel bij mij kan.. (Ik wil dat ivm met mijn Fitnessverslaving en bang ben voor die double hubbies if hoe ze dat ook noemen)

Dus voor welke pc zou ik het beste kunnen gaan aangezien ik toch wel 3 a 4 cupmaten groter wil en het liefst op de spier?

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste Reactie

Schiettecatte werkt niet meer voor diana gabriels, je kan wel via zijn eigen kliniek in België geholpen worden, prijs is vlgs mij bijna eender aan diana gabriels.

straten kiest vaak voor de methode duel plane. Nio via slaz is ook een pc die voor grote boobies gaat ;), hij werkt ook in parkkliniek maar is daar 800€ duurder. Deze pc heeft vlgs mij een redelijke wachtlijst in het slaz.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx voor je reactie! :)

werkt Schiettecatte toevallig bij Be clinic? of bij welke dan?

Op de site van Be clinic staat op dit moment helemaal niks en ik heb ook geen idee hoeveel het daar kost...

Weet wel dat die kliniek van Plovier is en volgensmij is dat ook geen slechte... maar ik vind het op de een of andere manier niks om in Belgie geopereerd te worden :blink: Of stel ik me eigen aan?

Ik ga zowiezo naar de consult bij Diana volgende week en als ik daar begin te twijfelen ga ik toch verder kijken denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Nies !

Schiettecatte werkt bij meerdere klinieken zoals de Atlas kliniek, Velthuis kliniek en Be Clinic. Schiettecatte is een fan van natuurlijke borsten. Hierbij wordt er aan de hand van je borstomvang gekeken welke cc het mooiste bij je lichaam staan.

Ik ben trouwens in België geopereerd bij de Atlas kliniek en het is echt een onwijs goede- en professionele kliniek. Je wordt netjes ontvangen, krijgt een eigen kamer en het operatie team is erg zorgzaam. Dus vanaf mijn kant geen negatieve ervaringen met operaties in België haha. Waar komen de twijfels trouwens vandaan als je denkt aan België ?

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey !!

Ik heb ergens gelezen dat je geen poot hebt om op te staan als er iets mis is... vandaar..

Ik wil ook wel gewoon gewoon natuurlijke borsten, maar wel gewoon een heel stuk groter :)

Ik wil dezelfde borsten als ik had toen ik borstvoeding gaf :36:

Weetje ik was altijd anti-borstvergroting.. ik had zoiets van je moet maar blij zijn met wat je hebt! maar toen werd ik zwanger en na de bevalling gaf ik borstvoeding en oooooh wat was ik blij me mijn boobies :36::36: maarja toen ik ermee stopte bleven er 2 theezakjes over en sindsdien wil ik een borstvergroting haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh echt ! Mij werd duidelijk gemaakt in België, dat als er iets mis zou gaan, de pc hier voor verantwoordelijk is. Dus dan hoef je ook niks te betalen als er eventueel een tweede operatie aan te pas zou moeten komen. De pc draait dan eigenlijk op voor de kosten. Maar ik snap je twijfels haha.

Haha ja dat hoor je idd heel vaak van vrouwen die borstvoeding hebben gegeven. En als je er niet blij mee bent, tja waarom niet ! Gewoon lekker doen :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen ga ik het zeker :3: , liefst vandaag nog :63:

Hoe zit dat trouwens met de narcose? Ik ben der best bang voor.. ben nogal een controlfreak dus vind er geen zak aan..

of hoef ik me echt nergens druk om te maken??

en het herstel? wat mag je zo'n beetje allemaal doen? ik heb een kleintje van 2 en die maakt nogal een troep met speelgoed.. ga dat echt geen 6 weken laten liggen en zie het ook niet voor me om 6 weken niet te stofzuigen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja spannend hoor ! :7:

Ik ben al eens eerder geopereerd geweest dus ik wist wel wat me te wachten stond, maar blijft altijd even eng. Maar het stelt echt heeeelemaal niks voor, dat meen ik echt. Je moet het gewoon over je heen laten komen en de gedachte in je hoofd hebben, dat je wakker wordt met grote boobs. Ik vind het echt een relax gevoel. Het enige wat ik dacht, was aaahh lekker slapen.

De eerste paar dagen kon ik eigenlijk niks. Na de operatie voelde ik me echt super woman, maar dan gaat de morfine uitwerken en krijg je een aardige tik in je gezicht. Ik heb hulp nodig gehad bij het wassen, haren kammen, aankleden etc. De alledaagse dingen zeg maar. Dus ik raad het je wel aan om iemand te regelen, die kan helpen.

Qua pijn is het per persoon verschillend. In je borsten voel je een soort van brandende pijn. Daarnaast heb ik meer last gehad van de stijfheid in mn nek, schouders en rug dan van mn boobs dus dat scheelt ook wel.

Na 5 dagen was ik wel gestopt met de pijnstillers, want het ging steeds beter. Na twee weken kon ik vrijwel al alles, maar je moet gewoon ontzettend oppassen dat je niet teveel doet. Dat doe je al snel, omdat je zo goed als pijnvrij ben. Nu ben ik drie weken po en voel me weer de oude. Nog wel last gehad van de nasleep van de narcose.. snel moe, warm koud warm koud, maar ook dat is voorbij.

Je moet het gewoon aankijken met bepaalde dingen doen. Ook met die kleine. Niet tillen en je armen niet boven je schouders doen, is iets waar mijn pc echt op hamerde. Zo beperk je het risico op complicaties.

Hoe laat heb je je consult ?! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het vooral eng dat je kunstmatig beademt word :18: heb nog liever dat ik der gewoon bij ben en plaatselijk verdoofd word... maar goed dat gebeurd niet..

Omg hulp nodig bij het haren kamen... ik loop dus 2 weken met een afro rond aangezien ik dan me haar niet kan stijlen :104: haha fantastisch

Ik ben zelf niet echt bang voor de napijn ik kan wel wat hebben. Ik denk inderdaad dat ik mezelf heel erg moet inhouden om niet teveel te doen.. ben nogal best schoon thuis en ben bang dat ik niet kan laten.. ik ga denk ik maar voor 6 weken ducktape om me bovenarmen tapen zodat ik alleen nog maar me onderarmen kan bewegen :108: alles wat ik dan kan doen is goed toch? :P

Ik heb een vriend die zegt me wel te helpen, maarja... mannen en huishouden... uuuuh zie het echt nog niet gebeuren..

maar heb al met me moeder afgesproken dat als het echt niet gaat de eerste 2 weken ik elke dag naar haar toe kan komen met de kleine.. dan brengt me vriend me. Dus het zou in principe wel moeten lukken

Ik heb een afspraak om 11 uur :D heb er echt veel zin in :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Nog een vraag... Wanneer hebben jullie je baas verteld dat jullie een borstvergroting gingen doen? Al voordat jullie op consult gingen of wanneer de operatie datum bekend was?

Als ik overmorgen bij Diana op consult ga en ik besluit het daar te doen, prikt ze dan al een datum? En ik neem aan dat ik eerst toch nog wel een consult krijg bij de pc zelf (tenminste dat wil ik anders doe ik het niet heb nogal wat gelezen over haar op het forum dat ze verkeerde implantaten had besteld die helemaal niet paste)

En ook HOE vertelden jullie het aan jullie bazen... ik vind het nogal raar om zo op te bellen van uuuhh ik kan dalijk waarschijnlijk 6 weken niet werken want ik ga me tieten laten vergroten :blink: is niet echt iets wat ze elke dag meemaken denk ik...

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk inderdaad in de zorg dus voor mij word het zeker 6 weken... Maar ik heb een 0 uren contract.. ik bedoel ze hebben me laatst ook zo 4 weken thuis laten zitten (ik kan het ze niet kwalijk nemen met die fantastische bezuinigen...) dus ik heb ook zoiets van zal vast geen drama wezen als ik dan zelf 6 weken niet kan... maarja ik heb mijn planners nog nooit gezien alles gaat telefonisch.. (werk in de thuiszorg dus ja) vind het zo raar om het over de telefoon of mail te vertellen.. :blink: hadden jullie het al verteld voordat jullie een consult gepland hadden staan?

Wat Diana betreft: Ik ben zelf ook verkoopster geweest dus kom niet uit een ei, weet precies hoe je te werk moet gaan ;) De reden waarom ik als eerst voor haar gekozen heb is omdat het een half uurtje bij me vandaan is en vervolgens keek ik naar de prijs toen dacht ik woow, vervolgens ging ik onderzoeken welke pc's voor haar werken en toen dacht ik helemaal dit word em...

maar inderdaad na het doorspitten van dit forum ben ik ook minder leuke dingen van haar tegengekomen.. en ook dat jij geen fan van der bent ;):D maar ik weet nu wel precies waar ik op moet letten wat zwart op wit moet staan en als dat niet kan doe ik het niet bij haar en ga ik een afspraak maken bij Autestic beauty clinics of BE clinic (hoe je het ook schrijft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toevallig ook bij Diana Gabriels terecht gekomen en inmiddels een week geleden geholpen.

Ook ik ben aardig lang 1.74 en weeg 63 kilo.

Ik had ook een slappe a/b cup

Ik wilde voor een C cup gaan maar is uiteindelijk een D cup geworden tot nu toe.

Er is 375cc ingegaan aan beide kanten.(high profile)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 0 uren contract in de gehandicapten zorg, ik heb ze gemaild dat ik maart en april niet beschikbaar was nu vanaf mei weer rustig beginnen, bij mn andere werk, kantoorwerk 3 weken verlof genomen.

Ik ben ook via diana gegaan en alles is goed gegaan en heb haar nog geen eens ontmoet, alles via pc gedaan. Betaling via haar, thats it!

succes ermee!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Catherina, door wie ben jij geopeerd l? En dual plane of op de spier?

Ik ben zelf 1.80 en weeg 70 kilo.. Hoeveel cc ik wil geen idee daar zal ik overmorgen toch echt ff voor moeten passen ;)

Ik denk dat ik zowiezo maar het consult afwacht voordat ik wat tegen me werk zeg... Mischien ben ik als ik me datum weet zo euforisch dat ik ze vol blijschap op bel haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ben geweest!! :)

Ik kwam binnen en mocht gelijk me tieten laten zien (lees: erwten) en ze kwam inderdaad gelijk met 375 cc aangelopen en raadde me aan om echt niet meer te nemen omdat mensen dan alleen maar tieten zouden zien :62:

maar goed toen kwam het: ze raadde me met betrekking tot mijn wensen SCHIETTECATTE aan :5::5::5:

ja beste mensen hij werkt dus nog wel voor haar... Dus ja gelijk een datum geprikt want waarom nee zeggen als ik al snel geopereerd kan worden door mijn pc keuze nummer 1 :5:

Dus morgenochtend al een consult met hem in Amstelveen en dan gaan we echt ff opmeten hoeveel cc het gaat worden (ik ga me maar ff niet zo hechten aan dat 375 cc alhoewel vond ik het erg mooi maar liever ietsie groter hoor...) en dan ga ik wat meer vragen stellen hoe dat nou zit met mp en hp want daar had ik nu maar niks over gevraagd....

ennnnn..... 5 MEI ga ik al onder het mes :D :D ook in Amstelveen uiteraard ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:63: ohhh spannend!! :63:

als je denkt ik zou het graag iets groter willen zou ik dat wel zeggen!

ze ogen vaak in het echt iets kleiner dan met pas prothese..

wel snel zeg! en op t werk moet je vakantie dagen inleveren.. (helaas)

maar voor een goed doel!

dat voorbeeld plaatje zijn borsten die frans v straten heeft gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergis je ook niet in de maat,

Ik kreeg hetzelfde aangeraden van Diana.

Standaard pas je daar 375 of 350 cc in 2 shirtjes.

Ik wou een volle C kleine D en heb uiteindelijk een volle D en wellicht dat ze nog zakken en dat het zelfs E word.

Wat ik absoluut niet hoop en ja het oogt natuurlijk altijd wel wat kleiner maar luister goed naar de arts.

350 is een gemiddeld aantal cc maar lang net iedereen wil dat.
Kijk gerust bij mijn foto's.

en ps high profiel wordt aangeraden bij mensen met een smallere borstkas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste twijfel.. ik heb dit allemaal gelezen in ieder geval bedankt dat je me ervoor waarschuwt!! ik ga het hier nadrukkelijk morgen met Schiettecatte over hebben.. ik wil ook dat hij zwart op wit zet dat ik door hem geopereerd word die datum en ook dat hij het aantal cc's vastzet!! ik betaal pas als het consult is geweest en alles zwart op wit staat!!

Ik weet dat die borsten van die foto van frans zijn ;) heb die foto van autestic beauty clinics gepikt geloof ik.. ik wou graag frans straten of schiettecatte, het liefst schiettecatte omdat hij toch wat meer van de grote borsten is ;) dus ik ben heel blij dat ik door hem geopereerd word :D

En ik ben zo stupiddd :121::121: rook sinds 2 weken alleen nog met maar elektronische sigaret en wat doe ik vanmiddag met mijn euforische blijdschap.. een pakje sigaretten kopen :121::121::121::121:

vanaf morgen maar helemaal stoppen.... ooh wat ga ik het zwaar krijgen JUIST door deze stomme actie :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Nies ,

Rook je dan wel de electronische sigaret zonder de nicotine??

Ik ben gestopt met roken met een laser behandeling, en het gaat perfect, en natuurlijk heb ik wel momenten dat ik het moeilijk heb, maar dat zakt binnen een paar sec weer weg, het is wel een uitgave, 199 euro, maar je hebt garantie dat als je binnen een half jaar terug val hebt, dat je een gratis extra behandeling krijgt, en sommige verzekeraars vergoeden 75 % , ligt aan je aanvullende verzekering

En precies , na alles wat er de laatste tijd voorbij komt over miscommunicaties etc zou ik idd alles en dan ook alles zwart op wit vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Catherinaa ik heb ff bij je foto's gespiekt en ik vind ze erg mooi!!

Hier een foto van mij met de pasprotheses 375 cc.. Ik vind ze eerlijk gezegd nog een beetje klein.. Maar je had mijn vriend zijn gezicht moeten zien toen hij me zo zag hahaha en naar zeggen dat hij me met me kleine borsten mooi vind jaaa daggg hij vond het wel erg leuk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik rook wel met nicotine..

omdat ik heb begrepen dat juist de koolmonoxide de wondgenezing nadelig beinvloed...

nicotine is ook niet goed ik weet het maar vond het een beter idee dan normale sigaretten...

Tijdens me zwangerschap ben ik helemaal gestopt geweest met roken en zo achter idioot debiel geweest om daarna weer te beginnen !! :93::93: een half jaar later weer een stoppoging met pleisters en zuigtabletten... helaas na 3 weken weer begonnen.. daarna 1x geprobeerd met Champix.. verdomme wat werd ik daar ziek van!! dus die had ik al in de prullenbak gemieterd voordat ik uberhaupt gestopt was..

laserbehandeling zou een optie kunnen zijn, maar dat gaat me niet deze week lukken aangezien ik al over !! 11 !! dagen geopereerd word.. het is inderdaad een uitgave maar als je daarna echt gestopt bent heb je uiteindelijk veeeel meer geld over..

ik ga der gauw wat informatie over zoeken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ja koolmonoxide is ook schadelijk, maar toch ook wel de nicotine, ja ik ken het de Champix, is echt troep, heb ook alles gebruikt, tot ik uitkwam op laser, als je googled op Prostop, staat daar alle info, over het algemeen kan je vrij snel terecht, en ze zitten door het hele land

en anders idd weer de e sigaret, en niet meer gewone kopen, makkelijk gezegd, ik weet het, maar het is echt zo veel beter voor , tijdens en na de operatie, en ook nog eens goed voor je knip, ik leg het geld wat ik verrookte opzij, loopt lekker op hihi

succes

en spannend hoor, nog maar 11 dagen en dan is het zo ver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.