Ga naar inhoud

Voel je de druk in de borsten als het vliegtuig gaat opstijgen en/of gaat landen?


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ging afgelopen zomer met ongeveer 8 weken PO vliegen en toen voelde ik de druk wel toenemen ja bij het stijgen en landen. Was niet pijnlijk of zo maar voelde het wel en hoopte maar dat ze niet zouden knappen waha nee geintje natuurlijk.

Inmiddels in februari weer gevlogen en dit weekeinde en deze beide keren helemaal niks gemerkt!

xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Oeps,beetje laat maar bedankt voor jullie reacties!

Ik hoeft me dus eigenlijk helemaal geen zorgen daarover te gaan maken.Denk wel dat ik even zenuwachtig zal worden hoe het zal zijn met stijgen en landen maar dat zie ik tegen die tijd wel.

De eerste keer weer (met boobs) gaan fietsen,in de auto en trein zitten vond ik toch wel spannend.Weer gaan fietsen en in de auto vond ik echt vreselijk en in de trein had ik nergens geen last van.

Ben benieuwd hoe het in het vliegtuig zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi

ik ben vorige week gaan vliegen. had voor de spanning mijn sport bh aangedaan. :44: Je Voelt helemaal niets. Alleen mag je volgens mij de eerste 3 weken niet vliegen daarna alles ok!

mvg

Mars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat filmpje... Over het vliegtuig maak ik me niet zo'n zorgen, kan niet wachten om over een paar maanden naar een zonnig oord te vliegen en lekker in m'n nieuwe bikini te kunnen relaxen!

Maaruh... Hoe is dat eigenlijk in een achtbaan? Voelt dat vervelender, die druk op je borstkas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.