Ga naar inhoud

SvS zweten / lekken / siliconen niet veilig / FDA / chemisch


L-girl

Aanbevolen berichten

Die

Super filmpje!

Wat gebruikt de arts hier dan?

Ben hier wel voor te porren

Die laatste is een cohesive implantaat :) die hebben we hier in Nederland ook; worden volgens mij alleen nog maar gebruikt als het om silicone gaat. Het enige verschil is dat in Nederland meer geruwde protheses worden gebruikt en dit is een gladde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee geen Hydrogel. Ik denk dat dat qua substantie een kruising is van dat Saline en die Cohesieve implantaat. Als je voor siliconen gaat, zou ik dus cohesief willen. Maar die heb je ook nog in 1, 2 en 3. Ik ben benieuwd wat voor merk die laatste was. Die saline was van Natrelle zag ik. Die tweede is echt verschrikkelijk :-(

Die tweede had ik dus, gescheurd en voor je daar achter komt :98: Zeker 'n jaar mee rondgelopen, kreeg pijn onder borst bij ribben. Voor ik wist waardoor het kwam was ik 'n half jaar verder. Was ook nog zoeken naar een pc die mijn keuze verwijderen accepteerde...

Zijn inmiddels verwijdert en geen nieuwe meer laten plaatsen. Binnenkort op controle en ook dat is spannend, want hoeveel van die zooi is eruit gelopen, en is het binnen kapsel gebleven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tweede had ik dus, gescheurd en voor je daar achter komt :98: Zeker 'n jaar mee rondgelopen, kreeg pijn onder borst bij ribben. Voor ik wist waardoor het kwam was ik 'n half jaar verder. Was ook nog zoeken naar een pc die mijn keuze verwijderen accepteerde...

Zijn inmiddels verwijdert en geen nieuwe meer laten plaatsen. Binnenkort op controle en ook dat is spannend, want hoeveel van die zooi is eruit gelopen, en is het binnen kapsel gebleven?

Ik ben echt heel blij voor dat je ze niet meer in je lijf hebt!! Wat een shitzooitje is dat spul zeg..

maar ik zit en beetje met zo'n hoofd :blink::blink: te lezen.... een pc zoeken die je keuze verwijderen accepteert?? pardon?? vind je die echt niet zomaar 123???

heel veel succes op je controle! hoop echt voor je dat er alles verwijderd is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt heel blij voor dat je ze niet meer in je lijf hebt!! Wat een shitzooitje is dat spul zeg..

maar ik zit en beetje met zo'n hoofd :blink::blink: te lezen.... een pc zoeken die je keuze verwijderen accepteert?? pardon?? vind je die echt niet zomaar 123???

heel veel succes op je controle! hoop echt voor je dat er alles verwijderd is..

Dank je Nies, ik hoop het ook ;)

Helaas is het wel zo, toen ik de uitslag van de scan kreeg, wou die pc alleen nieuwe implantaten plaatsen. Ben toen overgestapt naar ander ziekenhuis waardoor ik nog langer met die zooi heb gelopen... Voor ik een pc had die echt achter mij stond was ik 5 maand verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ojee nu ik dit gelezen heb ga ik nog harder twijfelen.

Mentor of toch Monoblock Hydrogel.

Wat is wijsheid.

Dat keurmerk van Mentor en Natrelle zegt dus eigenlijk niet veel..

Maarja, wat doet de Monoblock over een aantal jaren.

Deze is nu vrij populair maar ook redelijk nieuw en ook niet bewezen veilig.

Miss kan je soms beter niet teveel lezen denk ik dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de werking van water is wel bekend (grootste deel hydrogel) en het beetje methylcellulose wat erin zit , wat al meer dan vijftig jaar als bindmiddel en verdikkingsmiddel in de farmaceutische- en voedingsmiddelenindustrie gebruikt wordt, is dus ook wel bekend :)

Daarbij woog voor mij ook sterk mee in mijn beslissing dat hydrogel niét preventief na 10-15 jr vervangen hoeft te worden , dat het rontgendoorlaatbaar is en dat je heel weinig kans op kapselcontractie hebt tov silliconen..

Maar idd , hoe meer je leest, hoe meer je gaat twijfelen , dat was bij mij de reden dat ik op het laatste moment ben geswitcht van mentor naar hydrogel, kostte wat kost ..

Maar succes met je beslissing !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon 100% achter je keus staan, anders gaat het niet werken , en iedereen zal wel voor of nadelen van hydrogel en silliconen kunnen opnoemen , maar jij moet je er lekker bij voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Momenteel ben ik het slachtoffer van zwetende protheses van Mc Ghan na twee en half jaar zijn werd bij toeval bekend dat ze zweten tijdens een echo. Ik zit mu te wachten op een datum, d'r Kappel gaat mij opereren en ik krijg nu Monobloc hydrogel, ben blij als alles achter de rug is ik zie er best erg tegenop, maar de klachten die ik al een paar jaar heb na plaatsen van siliconen wegen hier niet tegenop dus hoop dat de klachten snel zullen verdwijnen nadat de (siliconen) kraan dicht is gedraaid . Lees mijn verhaal... En ga svp noooooit voor siliconen alleen de mentor en Monobloc zijn het meest veilig ook al blijft de envelop siliconen. Succes iedereen x Cin

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zwetende deeltjes zullen nooit meer uit je lichaam verwijderd worden ook niet bij explantatie helaas.. Maar de kraan gaat wel dicht dan..

Ik heb om deze reden ook hydrogel gekozen.

Succes met je her operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei als dat van die allergieën klopt moet ik toch nog maar even goed nadenken, of nja eigenlijk wil ik daar niet eens over nadenken, maar sinds ik allergisch ben voor een heleboel dingen waaronder ook veel E-nummers, cacoa, naaldbomen en ga zo maar door hmm..

@honeybee: Oei, nja bij mij zou het waarschijnlijk toch monobloc softone worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loveut, monobloc softone is ook silliconene, die word nogal eens verward met monobloc hydrogel,,;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maargoed hoe vervelend het ook is voor diegene die daadwerkelijk last krijgen en waarbij het ook fout gaat, we moeten wel realistisch blijven en weten dat het bij die andere honderdduizende dames Wel goed gaat.

Het blijft weer een gevalletje van, je moet geluk hebben, en dat is met alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd waar livje , maar ik kon niet met dat idee leven.. Elk dingetje die je voelt dat je denkt van zal het.... Beetje russian roulette..

En helemaal toen ik er achterkwam dat bij nio (dè nio) alle soorten dezelfde prijs hadden.. Waarom dan niet voor de 'veiligste' kiezen dacht ik...

Je moet 100% achter je keus staan, en geen twijfels hebben, anders gaat het niet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook last van zwetende borsten sinds in een her gedaan heb.... ( ik heb de topic niet gelezen) omdat ik anders vanalles ga denken....

LOL LOL Ik ook sinds ik borsten heb, vooral ertussen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nies!! Alles goed??

Haha ja he suus, ik ook , dat spleetje er tussen ;) yessss eindelijk een spleet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Damn lees nu zoveel v alles op deze forums, ik dus al 1,5 jaar last v chronische vermoeidheid, terwijl ik normaal 100 dingen op 1 dag doe en tot 1,5 jaar geleden 2 uur p dag sportte...nu voelt mn borst dus raar aan, doodgevoel in de linkerborst, soms alsof ie warm is, jeuk in mn oksel en tintelingen in mn vingers .

Maar wat wordt er nu precies onder zweten verstaan????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minuscule deeltjes silliconen die gaan zweven door het lichaam (net een sneeuwbui)

Zodra de lymfe klieren vol zitten gaan ze verder naar organen en zelfs hersenen.

Heb idd meerdere dingen gelezen over mcghan dat deze sneller zouden scheuren..

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.