Ga naar inhoud

ontstoken of geïrriteerd?


Aanbevolen berichten

Ik voelde sinds vanochtend steeds iets kriebelen dus na het douchen keek ik met mijn handspiegeltje naar mijn hechtingen en zag bij het knoopje een beetje lichtrode huid. Ik ben nu 17daagjes po. Na 7daagjes po moest ik op controle en haalde de verpleegster mijn pleisters eraf en wilde ze de knoopjes ookal doorknippen maar dat vond ik nog een beetje eng omdat ik bang was dat het nog niet helemaal dichtgegroeid was dus zei ze dan knip ze maar een x zelf af en ik vroeg of ze er niet vanzelf zouden afvallen omdat het oplosbare hechtingen zijn en ze zei jah dat ook.

Nu denk ik dat het ene knoopje dus teveel heeft beweegt en de huid waar ie uit komt dus is gaan irriteren dus ik heb de knoopjes nu afgeknipt maar ik kan hem net niet gelijk knippe met de huid, is dit erg? En ik zal dalijk ff een foto maken van dat stukje wat geirriteerd is of ontstoken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de linkse kant op foto bij mn vesje een rood puntje met bultje.... de andere rood op mn hechting is omdat het korstje er pas net af s en doet ook geen pijn. Zal ik doorsmere met littekencreme of ff niks aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gehad nadat ze de hechtingen hebben verwijdert. Kwam ook wat wondvocht uit bij mij en toen ben ik voor de zekerheid op controle geweest maar het was niks ernstigs alleen een beetje geïrriteerd.

Als je het zeker wilt weten moet je ff langs de pc, maar wat jijhebt ziet netzo uit als wat ik had.

Succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook gehad nadat ze de hechtingen hebben verwijdert. Kwam ook wat wondvocht uit bij mij en toen ben ik voor de zekerheid op controle geweest maar het was niks ernstigs alleen een beetje geïrriteerd.

Als je het zeker wilt weten moet je ff langs de pc, maar wat jijhebt ziet netzo uit als wat ik had.

Succes meis

thnx, mijn vriend zei ookal dat ik me niet druk hoefde te make, hij zei al wacht ff af tot maandag of t minder s geworden anders zijn we zo bij je dokter...

nu ik de touwtjes ersf heb geknipt voel ik ook niks jeuken of vervele...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij kwam er geen stukje hechting uit dat afgeknipt moest worden, maar aan beide uiteinden was het wel rood bij mijn rechterborst. Dit was vorige week en toen heb ik daarvan een foto gestuurd naar de chirurg, want t was vooral bij de uiteinden zo rood, net als bij jou. De chirurg zei toen dat dit normaal was, je huid kan wat roder worden bij de hechtknoopjes zei hij, als die aan het oplossen zijn.

Als het echt ontstoken zou zijn zou je echt meer voelen, nu heb je verder geen symptomen van een ontsteking..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij kwam er geen stukje hechting uit dat afgeknipt moest worden, maar aan beide uiteinden was het wel rood bij mijn rechterborst. Dit was vorige week en toen heb ik daarvan een foto gestuurd naar de chirurg, want t was vooral bij de uiteinden zo rood, net als bij jou. De chirurg zei toen dat dit normaal was, je huid kan wat roder worden bij de hechtknoopjes zei hij, als die aan het oplossen zijn.

Als het echt ontstoken zou zijn zou je echt meer voelen, nu heb je verder geen symptomen van een ontsteking..

dank u door jullie 2 en mijn vriend ben ik niet meer zo ongerust....

maar nu ik stil zit voel ik dat stukje wel weer hoor... misschien was het toch slimmer om die knoopjes daar meteen te late afknippe maja ikke was weer eigewijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rode zal vanzelf wegtrekken, maar hou het gewoon even in de gaten, als je het voelt zitten nu, zou ik er even een gaasje overheen doen, dan irriteert het niet meer zo erg met je bh band.en anders

Zolang het een klein beetje open is, zou ik even stoppen met smeren, als korstje er af is, dan gewoon weer beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rode zal vanzelf wegtrekken, maar hou het gewoon even in de gaten, als je het voelt zitten nu, zou ik er even een gaasje overheen doen, dan irriteert het niet meer zo erg met je bh band.en anders

Zolang het een klein beetje open is, zou ik even stoppen met smeren, als korstje er af is, dan gewoon weer beginnen

ik heb het al afgeplakt met een luchtdoorlatende pleister met t gaasje over dat stukje want ik stond net op en net dat 1mm stukje draad bleef in mn bhband steke... auw! Hope da t snel helemaal opgelost s dat draad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies, kan ook met pleister, en anders gewoon maandag even bij huisarts het laatste stukje af laten knippen

ja doet zeer als je blijft hangen

zei mijn vriend ookal dat ie dat stukje wel wilde afknippe maar het is maar een millimetertje dus denk niet dat hij of de huisarts daarbij ken? Maar miss voor de zekerheid ff bij de huisarts late kijke maandag... thnx voor je berichjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een knoopje, die is nu weg, maar heb ook bijna hetzelfde als jij lijkt wel, soort van pukkeltje? Bij mij komt er geen pus uit of vocht, ik hoop dat t ook uit zichzelf weggaat, verder zijn mn littekens helemaal genezen, alleen dat pukkeltje. Bij mij is tie er vanzelf afgevallen denk ik dat knoopje.

maar hoor van veel meiden dat ze flink kunnen irriteren die hechtingen.

heb zelf geen pijn eraan.

hoop dat t snel over is meid

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

huisarts pakt het natuurlijk met pincet vast, die hebben dan net iets meer speling

als het echt zo klein is dan zal het wel snel oplossen, hou dan gewoon even in de gaten dat het niet verder gaat irriteren, want lang met pleister lopen schiet ook niet op

graag gedaan hoor meid , welterusten voor straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx alle 2, ik kijk t gewoon tot maandag nog ff af met die pleister erover, hopelijk blijft dat stukje hechting nu niet in de pleister haken zodat het tot rust kan kome....

Trouwens jullie ook weltrustuh haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.