Ga naar inhoud

BV : Greetje95


Gast Greetje95

Aanbevolen berichten

Ik ben 24 jaar en moeder van twee kleintjes. Ik heb sinds mijn laatste borstvoedingsperiode geen borsten meer over! Ik heb eens opgezocht hoe je je BH-maat moet opmeten en ik kom niet eens aan AA. Voor mijn eerste zwangerschap had ik een kleine B. Nu ben ik aan het overwegen om een BV te laten doen en heb mijn eerste consult gepland op 13 maart, bij dr D'Hondt. Ben erg benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 24 jaar en moeder van twee kleintjes. Ik heb sinds mijn laatste borstvoedingsperiode geen borsten meer over! Ik heb eens opgezocht hoe je je BH-maat moet opmeten en ik kom niet eens aan AA. Voor mijn eerste zwangerschap had ik een kleine B. Nu ben ik aan het overwegen om een BV te laten doen en heb mijn eerste consult gepland op 13 maart, bij dr D'Hondt. Ben erg benieuwd!!

Dag Greetje,

Welkom, ik ben ook nieuw op dit forum.. mama van 2 kids, 33j en na vermageren blijft er niet veel meer over van mijn borsten..

Mijn eerste consult is gepland volgende week bij dokter Nolens in Kortrijk, ik ben ook benieuwd.

Heb jij al een vragenlijstje of wacht je af wat de pc zal zeggen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga gewoon afwachten wat de pc zegt, denk ik. Het enige waar ik mee zit is hoe ik voor mijn kindjes ga kunnen zorgen als ik zes weken niet mag tillen. Ik ben namelijk de hele dag thuis met de kleinste en ze kan nog niet lopen.. Dus ik weet niet echt wat ik daarmee moet. Maar echte vragen in verband met de operatie zelf ga ik gewoon afwachten. Heb jij lang getwijfeld vooral je de stap zette om een afspraak te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Greetje95Welkom op de forum.Ik ben hier ook niet zo lang,maar heb al zo veel interessante en nodige informatie vanaf kunnen plukken.En de meiden van hier zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam.Hier voel je gewoon net als in een grote familie.Ik was ook bij dr.D´Hondt geweest op mijn 3de consult.En dat beviel me echt prima bij hem. Daarom word ik ook daar geopereerd en dat is al volgende week.Gaat snel de tijd zeg! Heb je al een beetje in de gedachten wat voor maat wil je hebben? Onder of op het spier?Rond of anatomisch?Veel succes op je eerste consult. Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga gewoon afwachten wat de pc zegt, denk ik. Het enige waar ik mee zit is hoe ik voor mijn kindjes ga kunnen zorgen als ik zes weken niet mag tillen. Ik ben namelijk de hele dag thuis met de kleinste en ze kan nog niet lopen.. Dus ik weet niet echt wat ik daarmee moet. Maar echte vragen in verband met de operatie zelf ga ik gewoon afwachten. Heb jij lang getwijfeld vooral je de stap zette om een afspraak te maken?

Dag Greetje95,

Ja hoor ik heb jaren getwijfeld.. Mijn borsten waren (en zijn nog steeds) verslapt, maar ik kon ermee leven..

Ik ben iemand die houd van al wat natuurlijk is :-S

Na vermageren is het er niet op verbeterd, ik heb nu het figuur dat ik wou maar mijn borsten maken het geheel niet mooi. Ik mis een decolleté, ik kleed me graag vrouwelijk..

Ik dacht, op consult gaan kan eens geen kwaad.. We zien wel hoe ik mij zal voelen erna en welke raad ik zal krijgen..

Ik ben er wel bang voor, soms bang dat ik denk dat ze mijn borsten niet goed meer kan krijgen :-S

Ik zoek dan vóór en na foto's op en merk dat de vóór foto's nog mooier zijn dan mijn borsten (ik spreek dan wel van de cups grote B, kleine C)

Ik wil gewoon opvullen wat ik heb, zo natuurlijk mogelijk.

één ding is nog vervelend.. mijn man is ertegen :-( Hij vindt dat ik dat niet moet doen, ook omdat hij graag het natuurlijke heeft..

Toch ga ik op eerste consult en we zien wel..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.