Guest Annabelll Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Heee Dames! Ook ik ben hier terechtgekomen omdat .nl niet meer in werking is.. Weet iemand hoelang dit zal gaan duren??? Ik word eind april geopereerd, ben echt super zenuwachtig.. Krijg m anatomisch dual plane.. Ik lees dat t herstel van protheses onder de spier meer tijd kost dan boven de spier, geldt dit ook voor dual plane?? Zit alleen nog te twijfelen tussen MM of MF.. dus gemiddeld of high profile.. Scheelt in projectie 0,9 cm... 255 mm of 300 mf.... Ben ong 1.68 en weeg 57 kilo... Iemand n idee?? Groetjesss Annabel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hoi Annabel, Welkom ook weer op het .com forum! Zodra je hier een beetje gewend bent, wil je niet eens meer terug naar .nl, het werkt hier allemaal veel soepeler! Niet te zenuwachtig zijn hoor, het valt (meestal) echt onwijs mee allemaal! Dual plane zit een beetje ertussenin hè, wat ik hier lees zit het herstel er ook een beetje tussenin. Ik heb ze zelf voor de spier en het herstel was dan ook prima te doen, hoop dat het voor jou straks ook allemaal meevalt! Ik ben zelf ook 1.68 en ca. 54 kilo, heb 275cc gekregen en dan High Profile (anatomisch). Ik ben zelf wel blij dat ik maximale projectie heb gekregen, maar durf je eerlijk gezegd niet precies te vertellen waarom de PC daarvoor heeft gekozen. Mijn omtrek (onder de borst) is ca. 74cm, dus niet heel smal, maar ook niet breed. Hoop dat je er wat aan hebt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Ja moeilijk he!! Ik ben ook 1.68 en 56 kilo (is al 1 kilo af na de operatie en wil nog 1 kilo weg, blijft op mijn buik plakken na mijn zwangerschap, grrr)Ik heb 395cc gekregen moderate plus profile en tall height en ook anatomisch en dual plane/split pocket. Ben aan het twijfelen of ik niet high profile en medium height had willen hebben. Daarover twijfel ik als ik mijn kleren aan heb, MAAR heb natuurlijk nog zo'n onflateuze sportbh!!liefst wilde ik zelfs high en tall, maar dat hadden ze bij de mentor III niet. hahahaha.Daarom heb ik de pc ook laten beslissen! Maar wil nog wel weten waarom.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Coco Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Wat een super grappige naam heeft jou pc; Dr. van Tits haha.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annabelll Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Ja leuke naam he Dr van Tits Als ik zo jouw borsten bekijk Nina32 wil ik ook de high profile!! Wat zijn ze mooi!! Maar bij sommige die high profile hebben vind ik t wat minder mooi.. Dus moeilijk, moeilijk... Morgen 2e consult voor nogmaals te passen enz, dan weet ik hopelijk meer.. En mols1234, waarom twijfel je daarover?? Vind je dat ze te 'plat' zijn, had je liever wat meer projectie naar voren gewild?? En ook net wat je zegt je hebt nog een sportbh aan dus zal t straks met een mooie beugelbh\ allemaal nog veel mooier ogen! Kan ik jouw foto's ook ergens bekijken?? Groetjes Annabel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mols1234 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Nou, plat wil ik ze zeker niet noemen, maar in mijn sportbh mis ik inderdaad de projectie die ik in gedachten had, als ik mijn kleren aanheb. En mijn foto's staan gewoon in de gallerij, dus neem gerust een kijkje.Maar goed, naakt vind ik ze prachtig en straks met een echte bh zal het er wel precies zo uitzien als ik in gedachten had!GroetjesMols1234 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Als ik zo jouw borsten bekijk Nina32 wil ik ook de high profile!! Wat zijn ze mooi!! Maar bij sommige die high profile hebben vind ik t wat minder mooi.. Dus moeilijk, moeilijk... Morgen 2e consult voor nogmaals te passen enz, dan weet ik hopelijk meer.. Hey Annabel, Dank voor je lieve compliment! Ik zou gewoon aan je PC vragen wat het effect bij jou zou zijn als je MP of HP neemt! Veel succes morgen bij je 2e consult!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pip Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 He Annabelll,Hoe is je 2e consult geweest ben je er al uit?Ik heb gekeken ik heb de mentor cpg 322, 295 cc gekregen.Dat is medium Height, plus profileIk weet niet of je hier iets aan hebt.SuccesLiefs Pip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts