Ga naar inhoud

Huidproblemen na narcose


Mangata

Aanbevolen berichten

@mangata

Ik heb er ook nog steeds last van. Ik heb antibiotica pillen gehad en een gel met antibiotica erin maar hier reageerde mijn huid niet goed op dus moest er na 5 dagen mee stoppen. Hiervoor had ik dalacin-t en nu heb ik clindamincine Ofzoiets. Ik merk weinig verschil tussen die 2 en mijn dokter doet er vrij weinig aan. Ik heb nu ook meer littekens in mn Gezicht en ik durd absoluut niet zonder foundation de deur uit te gaan! Haha ik vind het wel vervelend want ik moet elke x medicijnen betalen (eigen risico) en vervolgens reageerd me huid er niet goed op of het werkt voor geen meter. Ik wil graag naar een dermatoloog die heeft er waarschijnlijk meer verstand van dan mijn dokter die gewoon maar van alles voorschrijft

Pffff echt, ik heb dus écht precies hetzelfde als jij gewoon!! Ik wil ook gewoon naar de dermatoloog maar daar doet mijn huisarts echt heel moeilijk over! Ik had de huisarts gebeld en die zei dat het nu na een maand veel te snel was om te zeggen dat de medicijnen niet helpen, dat kan echt een flinke tijd duren zei ze en ze zei tegen mij dat de volgende stap roaccutane is en dat ik dat écht niet zomaar moet willen omdat dat een heel heftig medicijn is... Ik wacht het nog een maand af en als er dan geen verschil is kan mijn huisarts de pot op, met al die stomme middeltjes waar je de hoofdprijs voor betaald en wat dan niks helpt... Ga dan echt op m'n strepen staan.

Ik weet niet hoe lang jij nu al medicijnen neemt? Misschien duurt het bij jou ook nog wat langer? Slik jij trouwens de pil want mijn huisarts zei dat ik ook de pil kon nemen om de acné te verminderen. Maar daar begin ik liever niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik mag me melden. Sinds een paar dagen zit m'n gezicht er ook helemaal onder. Zwaar vervelend gewoon. Schaam me zelfs om als puistekop rond te moeten lopen, maar zit helaas niks anders op.

Vervelend zeg, ik weet dus precies hoe jij je voelt en zo voel ik me dus helaas al bijna 5 maanden over mijn gezicht. Maarja, het is gewoon zo idd, die puisten heb je gewoon.. Thank god for foundation.. Heb jij ze ook net onder je kaaklijn en in je hals zeg maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou roaccutane zeker niet zomaar nemen! Ik heb het na jaren acne ook gedaan een kuur van 6 maanden en heb er chronische darmproblemen aan over gehouden! Ik kom daar niet meer van af maar ja het werkt wel super tegen puisten zijn nog steeds niet teruggekomen maar ik zou als ik jou was dan eerst de pil proberen diana en yasmin werken bij veel mensen ook goed zijn wel weer niet de veiligste merken maarja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep! Idd. Lijkt net alsof ik een baard met kleine puistjes en bultjes heb. Heb al een paar keer lopen schrubben. Ga denk ik gewoon wat producten van clearasil proberen en zowieso veel water drinken nu, want dat helpt het beste om je lichaam te reinigen.

Vervelend zeg, ik weet dus precies hoe jij je voelt en zo voel ik me dus helaas al bijna 5 maanden over mijn gezicht. Maarja, het is gewoon zo idd, die puisten heb je gewoon.. Thank god for foundation.. Heb jij ze ook net onder je kaaklijn en in je hals zeg maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog onder narcose, maar een heel effectief middel tegen acne is vitamine a zuur (retin-a)

Ik gebruik dit al een tijd en heb nergens meer last van.

Tevens is dit ook het enigste middel wat helpt tegen huidveroudering dus dat is dubbel mooi meegenomen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 10 months later...
  • 2 years later...

Ik heb er ook last van. De eerste 4 dagen een soort vaseline laag over mijn gezicht en nu voelt mijn huid droog en ruw. Gelukkig (nog) geen bultjes/vlekjes/puistjes maar wellicht komt dit nog :(  

 

Als ik de berichtjes lees van de meiden in dit topic kan het heel lang aanhouden. Komt het wel goed?

 

Als ik foundation smeer dan vallen de velletjes juist meer op. Super lelijk dus helaas kom ik daar niet mee weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinorosso Het is heel vervelend en lelijk maar je lichaam is op die manier die rotzooi van de narcose uit je lijf aan het wegwerken.
Het beste is om niet nu ineens overdreven te veranderen in je huidverzorging, als je normaal geen spullen gebruikt voor een vette huid moet je dit niet nu ineens wel gaan doen. Beste is ook om die foundation even achterwege te laten hoe lastig dit ook is.
Anders word je huid alleen maar erger. Gelukkig was dit bij mij met de 2e week helemaal weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

@Vinorosso Het is heel vervelend en lelijk maar je lichaam is op die manier die rotzooi van de narcose uit je lijf aan het wegwerken.
Het beste is om niet nu ineens overdreven te veranderen in je huidverzorging, als je normaal geen spullen gebruikt voor een vette huid moet je dit niet nu ineens wel gaan doen. Beste is ook om die foundation even achterwege te laten hoe lastig dit ook is.
Anders word je huid alleen maar erger. Gelukkig was dit bij mij met de 2e week helemaal weg. 

Dankje voor je reactie en advies! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.