Ga naar inhoud

Rana1990 : 19 april 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja met mij gaat het eigenlijk wel redelijk. Sochtens en Savonds een diclofinac erbij en het gaat wel. Ga straks even kijken of ik een rondje kan wandelen buiten.

Mijne zijn ook wel iets kleine dan die van jou he, denk dat dat ook wel scheelt. Blijf haar maar bellen hoor 06 mag ook! Ik heb anders ook een D80 liggen die heb ik alleen gisteren gedragen. Yara woont alleen dichter bij jou in de buurt (Brabant volgens mij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kom jij aan de diclodenac? Een rondje wandelen, ruig, ik durf niet eens 1 voet uit bed te gooien. Fijn dat het goed met je gaat! Ik heb Gerie idd al mobiel gebeld, hij gaat wel over maar ze neemt niet op. Welke bh's heb jij Nieuwbegin? Ook de Anna?

Yara ik zou jou bh vast graag overnemen. Welke kleur is die? En waar in Brabant woon je? Want anders is ophalen misschien zelfs wel een optie, zodat ik hem zsm heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal merken dat een goeie bh, die wel ondersteunt maar niet knelt al een berg scheelt... probeer niet je armen heel stil te houden maar gewoon een beetje heen en weer te bewegen, zo blijft die spier een heeel klein beetje in beweging en drijft het vocht af... Is een tip die Geri je ook wel zal geven straks... ik hoop dat ze snel opneemt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al diclofinac ivm menstruatiepijn dus had er nu meer besteld bij de huisarts, zag ook dat je die bij de kruitvat kan halen alleeën minder dosering per pilletje.

Mijn 80D is van Fila die had ik van Yara overgenomen.

Verder heb ik ook Anna maar dan 75C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve mensen, ik ben met dag 4 bezig...ben ook in Amstelveen geholpen door Vito, wat een fijne man..

Ik heb de sportbh daar gekocht, bij mij zit ie ook wel een beetje strak maar je kan m zelf stellen aan de voorkant en achterkant, ik heb 325cc (dual plane) en een 80B van sportbh. Me vriendinnen zijn nog lekker verdoofd en heel hard!! de spierpijn is echt erg maar goed we doen het allemaal voor een goed doel en ook ik moet af en toe nog naar voren geduwd worden om op te staan haha pff ik hoop dat het snel beter gaat met ons :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Gerie heeft terug gebeld, en geadviseerd om de paracetamol en ibuprofen samen te nemen. Mijn bh mag gewoon los als ik zit of lig, alleen bij het lopen en snachts vast doen. Wat een opluchting!! Verder moet ik gaasjes onder de randen doen zodat deze niet teveel op de wond drukken. Ik probeer zo snel mogelijk een andere bh te regelen die minder strak zit, scheelt al heel veel pijn verwacht ik!

Nieuwbegin ben jij al nagevoeld vandaag?

Wil ben je dan woensdag of donderdag geopereerd? En is de pijn al wel minder aan het worden bij jou? Ik wist niet dat je daar een bh kon kopen, heel raar, ze zeiden tegen mij dat ik filla moest halen bij de v&d.

Mijn borsten zijn ook echt verdoofd, voelt heel raar als ik ze nu aanraak, haha.

Diaan ik draag nu een 75E, maar zowel omvang als cupmaat knellen, ik hoop dat de Anna maat L wel goed zit dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je nu weet wat je kan doen om het te verlichten! Ik heb nu de Anna bh aan en die zit veel lekkerder, dus niet te strak om de wond!

Bedoel je of ik al gebeld ben? Ja ik ben ook door Gerie gebeld, het gaat eigenlijk allemaal wel goed. De paracetamol en diclofinac mag ik gewoon blijven gebruiken zoals ik nu doe dus dat scheeld. Het wandelen was wel even lekker, word helemaal gek van het stil zitten/liggen, omhoog komen doet ook niet veel goeds.

Ik ga wo 30april weer langs voor controle.

Hoop voor je dat je nu wat verlichting hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rana, ik ben woensdag geholpen...de pijn is vandaag iets aan het minderen maar doe het wel rustig aan. Ze wisten nog niet welke maat bh ik

Moest kopen dus toen zei Gerie dat het daar ook te koop is anders moet ik een paar maten gaan kopen terwijl er 1tje past...dus was wel handig, ze kosten daar 45 euro en de fila is dat ook zoiets dus valt mee :) maar waarom moet je er gaasjes onder? Mijn bh ga ik straks ook wat losser zetten maar er zit ook een beetje bloed onder mijn pleister dus wil dinsdag ook even bellend me pleister eraf mag of vervangen mag worden want oeps, ik ging de eerste dag douchen en toen werd de pleister een beetje nat en dat was dus niet de bedoeling maar was me haar aan het wassen en opeens kwam de straal naar me borsten pff :( maargoed daarom wil ik weten of het niet ontstoken is of iets want het jukt zo erg maar ik denk en hoop dat dat de genezing is en de rest is nog gevoelloos, heel apart!

Ik neem trouwens 4x per dag 2 paracetamol en voordat ik ga slapen neem ik er een ibuprofen bij en dat helpt goed, ook voor me rug die ontzettend pijn doet. Neem genoeg paracetamol in en dan zal je pijn al iets minderen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh Yara is mijn held van het jaar!! Zojuist de Anna bh komen brengen en die zit gewoon perfect, wat een opluchting! Echt super super bedankt!!

Ik ga straks op de rest reageren, nu eerst is even wat bewegen.

Ha ha, nou meid ik ben blij dat ie wat verlichting geeft!

Nog veel sterkte met je herstel.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Yara, dan ben je zeker een held! wat onwijs lief zeg! Ik denk dat dit al een hoop scheelt hoor Rana...

Die grote witte pleisters mogen er dag 2 al af..ik had ook een grote witte foam band om gekregen van dokter roosenburg en die mocht bij mij ook op dag 2 af. die kleine bruine doorzichtige pleisters die moeten blijven zitten tot je weer op controle gaat.. Dus niet dat je hechtingen bloot liggen... Heel veel succes voor vannacht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik heb toch zon pijn! Ik kan normaal best wat hebben, maar dit, pffff. Ik kan alleen maar op bed liggen, niet te hard inademen, verder niks. Zodra ik beweeg ga ik haast out van de pijn, laat staan dat ik uit bed durf. Ik heb ook niks gedronken vanacht omdat ik niet wil dat ik naar de wc moet, help!!!! Het lijkt net of er een riem heel strak om mijn borstkas zit, hele erge spierpijn, de wonden stekende snijdende pijn, en weet ik wat ik nog meer allemaal voel. Iemand tips??

Ik had ook zo e ongelooflijke pijn de eerste dagen .. dag van bv kon ik zelf men armen ni meer gebruiken dag nadien kon ik gelukkigval wat meer.. nu ben ik 3 dagen na po en echt wat e verschil. Het herstel gaat zo vlug.

En idd de enige tip is voldoende pijnstillers nemen

Be strong

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Meiden,

Pfieuw, wat een wereld van verschil met gister! Het gaat echt al stukken beter met mij. Vandaag zelfs voor het eerst weer zelfstandig uit bed gekomen. Ik denk echt dat de meeste pijn gister kwam door de te strak zittende bh en te weinig pijnstilling. Vind het nog wel eng om te moeten gaan douchen. Dat jij dat zo snel durfde Wil!

Nieuwbegin heb jij je witte pleisters er al af? Mij is eigenlijk niet echt verteld dat dit moest? Jou wel?

Ik moet eigenlijk vrijdag al weer werken :wacko: maar dit gaat hem dus echt niet worden volgens mij, we zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel gaan mijn borsten trouwens nog slinken? Van sommige lees ik dat ze juist nog groeien als ze gaan zakken, en van andere dat ze slinken doordat het vocht weg gaat. Wat kan ik verwachten? Heb ze dual plane, en hoop eigenlijk niet dat ze kleiner gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel gaan mijn borsten trouwens nog slinken? Van sommige lees ik dat ze juist nog groeien als ze gaan zakken, en van andere dat ze slinken doordat het vocht weg gaat. Wat kan ik verwachten? Heb ze dual plane, en hoop eigenlijk niet dat ze kleiner gaan worden.

Hoi Rana,

Ik kan je geen goed nieuws geven hierover. Meestal worden ze na de eerste dagen alleen maar kleiner. Bij mij iig wel en ik heb ze ook dual plane 425 cc hp.

Ik ben inmiddels 3 weken po en na de eerste week zijn ze niet meer geslonken.

Mijn bh maat volgens hunkenmuller is 75 E maar het oogt meer als een grote C.

Misschien is het ook wel zo dat je er gewoon heel snel aan went, want ik vind ze nu alweer te klein.( tis ook nooit goed hè ;) )

Sterkte nog met je herstel, x Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Rana, ik had helemaal geen last in het begin..beetje spierpijn maar ik dacht als dit het is gaat het goed en dus ook lekker gedoucht. nou...dat heb ik geweten de volgende dag, wat een verschrikking maar nu sinds vandaag merk ik al een groot verschil en wordt de (spier)pijn steeds minder en kan alles zelfstandig, wel langzaam maargoed...ik wil ook niets forceren want die kapselvorming zit toch in je hoofd anders had ik al wel meer aangedurfd...

Ik ga morgen is even bellen over die pleister want het is me toch niet helemaal duidelijk.

Good luck girl! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij was verteld dat die witte pleister er af mag, maar laat hem nog mooi zitten hoor. Heb er geen last van en nu bescherm ik me wond wel beter. Vandaag in bad geweest maar dat is niet echt prettig omhoog komen.

Echt fijn om te horen dat het een stuk beter met je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 1 houdt meer vocht vast dan de ander,dat vocht verdwijnt en noemen we slinken ,das dus per persoon verschillend.

Ook zullen je boobs idd naar voren komen als ze indalen,wat vrij traag verloopt bij dual plane,waardoor ze dus ineens groter lijken..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus consult gehad bij Diana. Ik heb er gelukkig een heel goed gevoel aan over gehouden! En kan als ik het allemaal geregeld krijg volgende week zaterdag al geopereerd worden :20: . Hopelijk!!

Ik heb a.s. woensdag nog eerst een consult bij Dr. Vito Koeijers. Ik heb nog niet heel veel over hem kunnen lezen op dit forum, maar ik ga er vanuit dat dit wel goed komt!

Er is mij 375 cc, ronde prothese, high profile geadviseerd, maar ik twijfel heel erg of het niet wat groter mag? Ik vond het er allemaal nog vrij normaal uitzien. Diana zei dat ik echt niet meer moest doen, en zo wel op een D uit zou komen. Ik weet alleen niet of ze dan bedoeld dat mijn bh maat D gaat worden, of dat het als een D oog. Er zijn toen ik de prothese paste foto's gemaakt, en nu ik die zo terug zie, valt het een beetje tegen. Dit ga ik woensdag nog even met Dr. Koeijers bespreken. Nogmaals bedankt voor alle reacties!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Trust me met 375 cc kom je wel op een d uit!

Ik had zelf cup a en bij mij is er ook 375 cc in gegaan high profile ook via Diana Gabriels.

Ik twijfelde tussen 350 en 375 cc als ik wist dat ik d kreeg had ik 350cc genomen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pleister is eraf!! Ik durfde niet want er zat bloed onder maar dit plakte totaal niet op de pleister die daaronder weer zit gelukkig pfff haha en die laatste pleister voor de hechtingen gaan er maandag af en uit jeej! Daarna kan ik heerlijk douchen zonder getob dat de pleister niet nat mag worden :) en ik voel me echt al stukken beter, omhoog komen is nog wel lastig en is een raar gevoel maar verder gaat het best goed...alleen me rug is killing me!

Hebben jullie nog last van bepaalde dingen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.