Ga naar inhoud

Rana1990 : 19 april 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik twijfel ook heel erg. Als ik hoor wat de meeste uitkomen qua bh als ze 350cc hebben gehad en met de zelfde maat zijn begonnen komen ze op D of E. Als ik dat hoor denk ik wow vet groot. Maar dat is al gauw met 'nep' borsten.

Ik laat het je woensdag weten wat het uiteindelijk geworden is. Ben echt benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja D vind ik prima, maar ik wil dat het ook echt als een D oogt, en niet dat mijn bh maat D is. 400 cc klinkt inderdaad groot, maar het scheelt maar 25 cc, 25 ml, echt heel weinig dus eigenlijk.. We zullen het woensdag meemaken. Neem inderdaad gewoon wat goede voorbeeld plaatjes mee! Ben jij dat trouwens op je profielfoto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat wij het zelfde gepast hebben. Mijn shirtje was aan de achterkant strak getrokken met een knijper waardoor hij ook mooier oogt. Ik ging ook 375cc passen toen kwam er een kleine kipfilet los bij. Als jij 1grote kipfilet had had je waarscheinlijk ook gewoon 350cc gepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereerd via Diana Gabriels. En ben heel tevreden. Ik word er gewoon boos van hoe diegene hier reageerd op de kliniek. Ik ben Door Frans Straten geopereerd. 350 cc HP dual plane. Je kan me foto's kijken als je wilt. Ik heb een 75D en ben nu 5 weken po. Heel veel succes meis. Ik ken je pc niet. Maar zal vast goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwbegin: Ik heb inderdaad eerst de losse kipfilet, welke Diana het beste bij mij vond passen, en toen zei ik het mag wel wat meer, kreeg ik dat kleine stukje erbij, dus 375 cc. Meer heb ik ook niet gepast, ze zei dat ik dat gewoon niet moest doen, maar ga woensdag bij Koeijers zeker even vragen, want lees echt teveel meiden die achteraf teleurgesteld zijn. Mijn afspraak van woensdag is trouwens verzet naar 15.15! Dus ik denk niet dat ik je zal zien, misschien zaterdag dan als we allebei borsten hebben!!

Patty, ik vind je borsten heel mooi op je profiel! Ik lees alleen ook spijt hebt van het gekozen aantal CC?

Ties; ik ben ook heel benieuwd wat van Straten jou gaat adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Allemaal,

Gister geen tijd gehad om verslag te doen na het consult bij Vito. Het was gelukkig een erg aardige man. Besproken wat ik precies als resultaat zou willen, en daarna ging hij meten en kijken. Diana had 375 cc voorgesteld, terwijl dit bij Vito niet eens te verkrijgen is? Hij zei ik bestel 300, 350 en 400 cc, en kijk tijdens de operatie wat er mogelijk is. Dit viel een beetje tegen, ik wil graag weten waar ik vooraf aan toe ben, maar ik snap misschien wel dat dit niet mogelijk is. Ik vind het wel een beetje raar dat we bij Diana zowat op de cc nauwkeurig hebben gekeken, word het 350 cc of toch 375? En bij Vito er zo ruimschoots geschat word, maar uiteindelijk eigenlijk toch pas echt tijdens de operatie bepaald word wat erin past. Ik ben nu nog zenuwachtiger voor zaterdag, en hoop echt echt echt dat het niet tegen gaat vallen. Ook met het bestellen van de sportbh, Diana vertelde me dat ik 75C moet aanschaffen, Vito zegt 75E. Dat vind ik nogal een verschil!! Terwijl Diana uit is gegaan van de 375cc, en ik bij vito misschien wel op de 300cc maar uit ga komen. Ik ben dus best een beetje in de war van alles, maar ga er maar gewoon vanuit dat ik Vito kan vertrouwen, en dat alles goed komt.

Tiesss heeel veel succes vandaag! Ben benieuwd wat er bij jou uit gaat komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rana!



Ik heb morgenavond ook een intake (wel een beetje vreemd op zaterdagavond?)
Maar ben heel benieuwd. Schrok een beetje van de reactie van 'twijfel over wissel' maar nadat ik weer las dat zij van alle berichten die ze plaatst alleen maar negatieve over Diana plaatst, was ik wat gerust gesteld. het is me nu ook duidelijk dat Diana een tussenpersoon is en het dus wel wat geld scheelt als het via haar gaat. wat wel een beetje raar is, normaliter is het duurder als je het via iemand anders doet...

Ik ga er gewoon blanco in, lekker passen en vragen en nog uitzoeken welke artsen er opereren bij haar. Je kan wel snel terecht zeg!
Ik zou het pas van de zomer willen laten doen, heb ik nog even de tijd.

Zag ook dat ze een soort afbetalingsregeling kunnen treffen, weet jij daar iets van?
Anders vraag ik het morgen nog wel even na!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afbetalingsregeling is gewoon een regeling en dat gaat dan via een bank. Trek je weinig aan van het advies van Diana want ze adviseerde iedereen hetzelfde en wanneer je uiteindelijk bij de pc komt zal die je misschien een heel ander advies geven. Er zijn ook meiden die slaan Diana over en gaan rechtstreeks bij de pc. Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Andrea!

Ik denk dat ik ook nog wel een consult gesprek wil met de PC zelf, als ik idd zo lees dat wat zij zegt niet altijd het correcte hoeft te zijn!
Het is al zo vlug dat ik snel nog foto's moet uitzoeken wat ik wil. Maargoed het zal pas over 4 maanden gebeuren haha dus heb nog even de tijd!!

Tnx voor je reply weer Andrea :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rana!

Ik heb morgenavond ook een intake (wel een beetje vreemd op zaterdagavond?)

Maar ben heel benieuwd. Schrok een beetje van de reactie van 'twijfel over wissel' maar nadat ik weer las dat zij van alle berichten die ze plaatst alleen maar negatieve over Diana plaatst, was ik wat gerust gesteld. het is me nu ook duidelijk dat Diana een tussenpersoon is en het dus wel wat geld scheelt als het via haar gaat. wat wel een beetje raar is, normaliter is het duurder als je het via iemand anders doet...

Ik ga er gewoon blanco in, lekker passen en vragen en nog uitzoeken welke artsen er opereren bij haar. Je kan wel snel terecht zeg!

Ik zou het pas van de zomer willen laten doen, heb ik nog even de tijd.

Zag ook dat ze een soort afbetalingsregeling kunnen treffen, weet jij daar iets van?

Anders vraag ik het morgen nog wel even na!!

Nou ik kan de reacties van 'twijfel over wissel' over Diana Gabriels toch beamen. Ik ben twee keer naar Barendrecht geweest, de tweede keer heb ik 2,5 uur moeten wachten totdat ik aan de beurt was voor het gesprek bij Frans Straten en de receptioniste kwam ineens binnen lopen zonder te kloppen en we moesten het gesprek afsluiten terwijl het nog niet klaar was. Daarnaast zijn er echt wel meer negatieve verhalen te vinden over Diana Gabriels. Zoals verkeerde adviezen van haar, zeer slechte planning, rommelige administratie, slechte communicatie met de chirurgen. Ja, het is een tussenpersoon, maar als je dit allemaal weet, waarom zou je er dan nog heengaan? Ja dit is dan mijn mening hoor, maar daar wil je je geld toch niet aan besteden als dat zo gaat? En dat het zo goedkoop is, komt dus hierdoor, service is gewoon zeer slecht. Dan nog: het is natuurlijk hélemaal je eigen keuze. Ik zet mijn ervaring hier ook alleen maar op zodat andere vrouwen toch misschien beter hun keuze kunnen maken. En er zijn natuurlijk ook positieve verhalen over Diana Gabriels, maar dat zijn vooral de verhalen van vrouwen die direct een consult met de chirurg hebben gehad. Bijvoorbeeld Diaan1980, die heeft dit gedaan en bij haar is het allemaal super gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Twijfel over wissel,


Nee hoor, je hebt gelijk, je mag absoluut ventileren wat jij hebt ervaren en wat jouw mening is, daar is dit forum ook voor :)

Ik zit er zelf ook niet op te wachten dat spreekuren uitlopen, dat er verkeerd wordt gecommuniceerd en/of dat je datum ineens wordt verzet.
Ik begrijp anderzijds dat daar wellicht de prijs vandaan komt. Maar ik lees niet in de verhalen dat de BV slecht worden uitgevoerd, dat er complicaties zijn en allerlei andere
narigheid. Persoonlijk vind ik dat 2e nog wat zwaarder wegen.. bij de huisarts moet ik ook wel eens wat langer wachten (oke, niet 2 uur)
maar ik zie dit als een opstap, dit wordt mijn 2e consult (heb er 1 al 3 jaar geleden gehad) en houd goed in mijn achterhoofd wat iedereen hier over haar zegt.


Nadat ik wat verhalen heb gelezen ga ik zeker nog even direct met de kliniek bellen om hun verhaal te horen en een afspraak te maken,
ik zit er niet op te wachten om af te spreken dat dr van Straten mij opereert en op de dag zelf er achter te komen dat het toch niet zo is.
Dus mocht ik verder gaan met haar, laat ik dingen goed op papier zetten. en anders... gaik alsnog direct naar de PC toe.




Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.