Ga naar inhoud

Rana1990 : 19 april 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hee Wil,

Ik heb het nog niet aangedurfd de pleister eraf te halen! Heb jij nog een speciale tactiek gebruikt? Ik ben benieuwd naar je verhaal maandag als je hechtingen eruit zijn gegaan, de mijne gaan er dinsdag uit! Kan ook niet wachten om weer gewoon lekker te mogen douchen. Met mij gaat het ook een stuk beter, kan eindelijk zelf uit bed komen en zelf wat dingetjes doen. Ik moet morgen werken, en zal dus vandaag is oefenen met autorijden. Best eng, moet ook even kijken hoe ik dat met de gordel ga doen! Van mijn rug heb ik geen last, alleen trekken de hechtingen en heb ik spierpijn in mijn buik haha. Ach, het is het me allemaal waard, want ben dol gelukkig met mijn borsten! Die sinds gister ineens een stuk soepeler zijn, de grootste druk is eraf! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

beste Rana, ik was gewoon zenuwachtig om die pleister eraf te trekken..doe het voorzichtig en hou je huid goed vast als je beetje bij beetje voorzichtig de pleister wat losser maakt en bij mij zat de pleister totaal niet aan de andere pleister vast en die trek je echt niet makkelijk mee want die zit goed vast. Ik heb nog niet auto gereden maar er wel naast gezeten en vind niet echt dat de gordel er strak tegenaan zit alleen je moet niet te hard remmen want dan kom je naar voren natuurlijk..ik denk dat het allemaal best meevalt en anders doe je het laatste gedeelte onder je oksel dan komt het net niet tegen je borsten aan :) bij mij staan ze nog op knallen haha maar heb wel het idee dat het steeds minder gaat worden, bewegen doen ze nog niet...ik ben ook erg benieuwd maandag. Hoe is het werken gegaan en doe je geen zwaar werk? Uitkijken hoor meid...het beste

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoelen jullie die witte pleisters waar de drains hebben gezeten?

Ben benieuwd als jullie hechtingen eruit gaan of het dan ook alweer beter voelt. Ik heb het idee dat het bij de hechtingen heel erg trekt.

Ik zit ook een beetje te twijfelen om de Anna bh te kopen. Mijn ribben voelen zo gekneusd aan het meeste last heb ik van de omvang van mijn bh die erop drukt, is de Anna bh zachter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pris, ik heb geloof ik geen drains gehad? Er zit gewoon een witte pleister onder mijn borstplooi, waar de hechtingen zitten! Hieronder zit als het goed is nog een kleinere andere pleister en die moet wel blijven zitten. Ga dalijk de witte pleister verwijderen dan kan ik het je precies vertellen.

De Anna bh is veeel soepeler en zachter en elastischer. Mij scheelde het de helft van de pijn! Dus ik zou dat ook echt proberen als ik jou was. Een grote verademing toen ik die bh aandeed.. Pfieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb onder mijn borstplooi maar 1 pleister. Althans tape wat over het litteken loopt.

Elke chirurg gebruikt geloof ik ook andere verband materiale.

Heb wel zojuist de pleisters weg gehaald waar de drain's zaten.

Jij had de L he van de ana? Dan ga ik ook een L bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 is het ergste zeggen ze toch? Kan niet wachten tot het wat beter gaat?

Ik ga zo maar is bellen voor de extra pijnstilling dan, want dit is niet vol te houden. Ik heb gelukkig een elektrisch verstelbaar bed dus kan mooi een beetje rechtop zit/liggen. Hoelang per dag mag de sportbh los? Want dat lijkt wel wat pijn te schelen, dat ding zit wel zo strak en drukt op mijn wonden.

Hey Rana!

Ik herken mezelf totaal in jouw verhaal, ik ben de 25e geopereerd en ik weet niet waar ik het zoeken moet. Nachtkastje ligt vol met ibuprofen, paracetamol, antibiotica, codeine. Ik heb net huisarts gebeld en krijg nu Tramadol dat lijkt te helpen als al het andere geen effect heeft. Pfffff.... Je wordt er ook zo labiel van he, niet slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heerlijk (staand) gedoucht, de pleister is eraf en de hechtingen zijn eruit!! Het gaat steeds beter..wil eigenlijk alweer te veel doen maar oppassen dus..

Ik neem geen medicijnen meer in, niet nodig het gaat echt heel goed :)

Hoe gaat het met jullie?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeltje, hoe gaat het nu met je? Al wat beter. Het is echt afzien de eerste paar dagen hè! Maar bij mij ging het echt van de een op de andere dag een stuk beter, en kan nu weer super goed vooruit! Hoop dat je al een beetje bent opgeknapt.

Wil, bij mij zijn gister ook de pleisters eraf gegaan en de hechtingkjes eruit! Vandaag is lekker helemaal douchen, ideaal!! Met mij gaat het prima. Bijna geen pijn meer, alleen spierpijn aan de zijkanten van mijn ribben, maar hier zit je borstspier aan vast dus was heel logisch zeiden ze. Gister is er bij mij ook echt op gehamerd dat ik niet teveel mag doen, ik heb een kleine en werk waarbij ook getild moet worden, dus vind het best lastig om dat zolang niet te doen! Pfff.

Ben trouwens zoveel vergeten te vragen, over wanneer je nu een gewone bh aan mag bijvoorbeeld? Weten jullie dat? Ik kan bijna geen kleren aan door die sportbh, en zou wel graag in het weekend bijvoorbeeld even een normale bh aandoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh als ik dit zo lees is mijn herstelperiode net wat anders. Ik ben maandag geopereerd, prothese achter de spier geplaatst, 265 cc. En ik heb zo'n heel drukpak aan. Zo van die windels die plakken. Dus ik kan helemaal nog niks zien, mag er volgende dinsdag pas af. Verder heb ik heel veel pijn. Liggen gaat niet. De nachten zijn een ramp. Ik slaap beneden maar daardoor heb ik nu erge rugpijn erbij. Kortom ik voel me wat ellendig. Herkenbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zazoeke,

Zon drukpak heb ik niet gehad, maar elke arts doet het op zijn eigen manier. Wel jammer dat je nu nog niet kan zien wat het resultaat is, je zult wel goed nieuwsgierig zijn!!

Je bent nu 2 dagen na de operatie, toen was de pijn bij mij ook verschrikkelijk, kon helemaal niks en zag het echt niet meer zitten. Wat voor pijnstilling heb je? Kun je ook niet een liggen met een paar kussens achter je rug? En iemand laten helpen met opstaan? Hoop dat er snel beter met je gaat! Bij mij ging het na dag 4 ineens een stuk beter, en dag 6 was ik alweer aan het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rana, ja ik ben zo nieuwsgierig en moet dus nog geduld oefenen tot dinsdagavond. Ik zit/ lig zo wel stilletjes met een dik kussen achter me maar krijg er echt rugpijn door. Van pijnstilling neem ik nu 4x paracetamol en 3x brufen. Dat is het maximaal dat ik mag nemen zei de dokter. Probleem is ook dat ik 3 kleine kindjes rondhuppelen heb. De 2 oudsten van 4 en 6 begrijpen het wel en laten me rusten, zijn vrij zelfstandig. Maar de kleinste is pas 19 maanden en heel aanhankelijk. Een echt mama's kindje zeg maar. Die huilt al heel de avond en roept 'pakken' maar dat mag ik niet. En de papa kan haar niet troosten. Wat breekt mijn moederhart dan! Nu slaapt ze. Hopelijk gaat het morgen allemaal beter. Ze begrijpt het natuurlijk niet dat ik haar niet bij me kan nemen. Sorry voor mijn langer verhaal, ben blij dat ik het hier kan neerpennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zazoeke, ben benieuwd naar je verhaal dinsdag dan! Laat me weten of je blij bent met het resultaat. De pijnstilling pakte ik precies hetzelfde als jou! meer mocht ik ook niet inderdaad. Nog even doorbijt en je zult merken dat het van de een op de andere dag ineens beter gaat! Wat betreft de kindjes, ik snap precies wat je bedoelt. Mijn kleine is 2 en die snapt het ook niet, zegt de hele tijd ; tillen, tillen. En dan mag nog 5 weken niet, vind het zo erg! Hij zegt wel hele tijd, mama auw tietjes! Haha. Dus hij weet wel dat er iets met mij is, maar snapt niet dat ik hem niet mag tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.