Ga naar inhoud

Rana1990 : 19 april 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik heb ze!!!! Ohh wat ben ik toch blij. Hierbij mijn verslagje.

Vanmorgen om 5.30 ging de wekker, maar die had ik in principe niet hoeven zetten want ik lag klaar wakker. Lekker op mijn gemak nog even gedoucht en spulletjes gepakt, en op tijd aangereden. Daar aangekomen kreeg ik kort algemeen gesprekje en mocht ik nog even wachten in de wachtkamer. Daar zaten de vriend en moeder van Nieuwbegin, even mee gekletst, en toen werd ik al geroepen om naar boven te gaan om me voor te bereiden op de operatie!

Prachtig mooi blauw jurkje aan, en een lekker bedje. De meeste stress had ik om het infuus. Vito kwam vervolgens om alles af te tekenen, nogmaals gesmeekt om zo maximaal mogelijk te vullen, haha. Toen mijn gordijntje open ging om naar de operatiekamer te gaan, dacht ik al dat ik Nieuwbegin zag die net wakker was uit de narcose, maar was zo gestrest en ze zag er nog sufjes uit, haha, dat ik niks heb gezegd.

Toen hetgeen waar ik het meest tegenop zag; het infuus. Heb me als een klein kind gedragen maar het viel zoals gewoonlijk mee. Het was nogal goed te horen dat ik uit Brabant kom blijkbaar, en dat kwam de aneastasist ook, dus nog ff goed plat gepraat, en daar kwam de narcose, heerlijk! Helaas leek dat maar heel even te duren, maar ik werd wakker, keek onder de dekens, en het was toch echt al gebeurd! Ik zag gewoon 2 borsten. Normaal gezien als ik op mijn rug lig is er weinig te bekennen, maar nu werd ik goed aangekeken. Ik meteen gevraagd hoeveel er nu uiteindelijk in is gegaan, 400cc, dus heel blij mee. Vervolgens weet ik niet meer wat ik heb lopen zeveren, maar kreeg wel een praat aanval, hahah! Ik geloof niet dat ik jou toen nog gezien heb Nieuwbegin?

Al snel kreeg ik een beschuitje en wat thee, en dat ging er wel in. Ze hadden gezegd dat ik zeker wel tot 11.30 bij moest komen, maar ik voelde me prima, dus om 10.45 werden mijn ouders gebeld die ergens aan he winkelen waren, en die waren er binnen 10 minuten. Mezelf helemaal aangekleed, waar ze daar van stonden te kijken, maar ik had echt totaal geen pijn. Gauw in de auto terug naar huis.

Thuis aangekomen snel even gespiekt, ik ben nu al zo blij! En dan te bedenken dat ze alleen nog maar mooier moeten gaan worden! De pijn begint nu wel te komen, de vrachtwagen die over Nieuwbegin heen is gereden is doorgereden over mij heen. Maargoed, it's all worth it! Eerste obstakels heb ik al gehad, de koelkast klemt toch net iets te hard om open te trekken, en de glazen staan wel erg hoog, haha, ik ga dus goed verzorgd worden aankomende dagen. Kan niet wachten tot ik hersteld ben en mijn ding kan doen, samen met mijn 2 beste vriendinnen op dit moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje jij was ook snel klaar dan! Echt grappig dat je met me vriend en moeder gesproken hebt. Ik denk dat wij elkaar allebei gezien hebben alleen niets hebben kunnen zeggen omdat de ander net uit narcose kwam. Ik ben al best wat paracetamol gehad, maar dat werkt gelukkig wel! Ik heb juist laat van de rechter borst.

Genees maar lekker, en wie weet zien we elkaar wel op controle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat bij jou de paracetamol werkt! Bij mij niet echt. Ik vind te pijn echt moeilijk te handelen, en ben zelfs al bijna flauw gevallen bij het opstaan. Dat word wat, Vito zei dat dag 2 meestal erger is. Pfff.

Misschien tot de controle ja! Zou wel heel toevallig zijn als we dan weer tegelijk moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden ik heb toch zon pijn! Ik kan normaal best wat hebben, maar dit, pffff. Ik kan alleen maar op bed liggen, niet te hard inademen, verder niks. Zodra ik beweeg ga ik haast out van de pijn, laat staan dat ik uit bed durf. Ik heb ook niks gedronken vanacht omdat ik niet wil dat ik naar de wc moet, help!!!! Het lijkt net of er een riem heel strak om mijn borstkas zit, hele erge spierpijn, de wonden stekende snijdende pijn, en weet ik wat ik nog meer allemaal voel. Iemand tips??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je moet toch echt wel blijven drinken. Daarmee drijf je vocht af en spoel je de narcose uit je bloed. Heel veel sterkte. Waarschijnlijk gaat het morgen al een stuk beter.

X Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

had al gereageerd in de chat... je moet die paracetamol spiegel hoog houden door echt 4 x per dag (op gezette tijden) 2 paracetamol te nemen.. daarnaast krijg je (of kun je vragen om) naproxen of tramadol. Deze zijn ook spierverslappend en mag gewoon tegelijk met de paracetamol. AB krijg je niet standaard, ik kreeg het in mijn infuus en verder ook niet meer... niet iedere pc doet dat dus... die pijn is echt vreselijk, ik zou zo hoog mogelijk slapen zodat je niet "een heel eind omhoog moet" en kussens waar je armen op kunnen rusten zodat je armen niet teveel naar beneden hangen...dat ontziet je borstspier ook weer een beetje.. heel veel succes met je herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 is het ergste zeggen ze toch? Kan niet wachten tot het wat beter gaat?

Ik ga zo maar is bellen voor de extra pijnstilling dan, want dit is niet vol te houden. Ik heb gelukkig een elektrisch verstelbaar bed dus kan mooi een beetje rechtop zit/liggen. Hoelang per dag mag de sportbh los? Want dat lijkt wel wat pijn te schelen, dat ding zit wel zo strak en drukt op mijn wonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je vooraf geen recept gekregen voor een pijnstiller ?

Ik had een recept voor 5 dagen Meloxicam , en mocht 4 X per dag nog 2 paracetemol van 500 MG .

Denk dat het wel belangrijk is ondanks alles goed te blijven drinken ....en idd zoals shirtje al schrijft je

paracetemol spiegel hoog houden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke sportbh heb je?? Ik heb vanaf het begin de carefix anna en die zit heerlijk..ben nu bijna 4 weken po en draag hem elke dag. Heb je een kliniek bh meegekregen? of heb je zelf een bh gekocht?

Ik mocht hem als ik savonds op de bank zat gewoon los doen, dan kon het vocht makkelijker weg, als ik maar niet ging lopen enzo. dan moest hij weer vast. Ik zou dat gelijk even vragen, want elke pc wil iets anders...weet ook niet of hij zo strak moet zitten dat hij alles afknelt.. lijkt mij niet de bedoeling...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bh moet inderdaad niet afknellen. Dan is ie te klein en kun je hem misschien weer aan als de zwelling weg is. Voor nu zou ik een maatje ruimer pakken.

Ik heb zelf de eerste dagen de care fix anna gedragen en Fila in ruime maat.

Als je wil kan je de anna van me overnemen voor €15 inclusief verzendkosten.

Veel sterkte meid en blijven drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeanette, nee heb niks anders meegekregen? Ga nu bellen en hopen dat ik het zo snel mogelijk heb. Moet zometeen naar de wc en kan al wel janken bij de gedachten, bah bah.

Shirtje ik heb zelf een filla moeten kopen. Waar heb je die van jou gehaald? Zal idd even navragen of ik hem ook los mag, heb ik nu wel even gedaan op bed, ik mag ook douchen dus dan zou hij ook los gemogen hebben, alleen dat douche ga ik dus echt nog niet proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn jullie beide in amstelveen geopereerd?? Geri kun je altijd bellen hoor, die is eerder nog beledigd als je nu Diana zou bellen...ik heb geri wel 3x in het weekend aan de telefoon gehad omdat ik het niet meer wist waar ik met mezelf heenmoest met de pijn... zijn kan je adviseren en zijn kan ook een recept naar je apotheek sturen.. gewoon doen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat douche moet je ook nog niet doen, kun je meteen vragen, dat is ook echt nog niet de bedoeling volgens mij...je zou flauwvallen denk ik...eerst maar op adem komen van de operatie..Ik heb mijn bh bij mooihoofd vandaan. Binnen 24 uur had ik hem binnen.. Niet echt een site waar je verder moet neuzen, is een site voor dames waar oa borsten zijn afgezet enzo.. ik kon toen zo snel geen andere site vinden :106: Die fila bh is een stuk stugger en die carfix is van heel zacht en naadloos materiaal gemaakt... knelt absoluut niet af en word door de meeste pc en consulentes goedgekeurd...laat het even wat Geri zei?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.