Ga naar inhoud

Rana1990 : 19 april 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben een mama van 23. Na mijn zwangerschap 2 jaar geleden, is er helaas van mijn borsten weinig overgebleven. :103: Waar ik ooit een C cup had, is er nu niet veel meer over dan een slappe A/B.

De knoop is nu echt door, en ik ga voor een borstvergroting! Can't wait. :3:

As zaterdag heb ik mijn eerste consult bij Diana Gabriels, en via haar wil ik graag geopereerd worden door Dr. van Straten.

Ga nu weer gauw verder opzoek naar voorbeeld plaatjes! Het liefst heb ik gewoon minstens mijn C cup terug, maar nog liever net een beetje extra.

Weet iemand of er bij Diana Gabriels ook meteen gepast word? Of word ik hiervoor doorgestuurd naar de chirurg?

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Rana,

Ik ben ook geopereerd door Frans Straten via Diana Gabriels en ik ben over beide zeer te spreken en het verschil in prijs als je rechtstreeks naar Frans gaat is best flink!

€250 meer.

Bij je eerste consult ga je meteen uit de kleren en passen. Zorg dus dat je je mobieltje bij hebt om flink wat foto's te maken zodat je naderhand thuis nog even op je gemak kan kijken.

Hou er wel rekening mee dat het er met pasprotheses altijd een stuk groter uit ziet dan wanneer het er werkelijk in zit.

Mijn advies; ga altijd 50 cc groter dan wat je mooi vind met pasprothesen.

Veel plezier zaterdag.

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou naar mijn weten staat diana gabriels hoog boven aan met een 9 of meer op kliniekervaringen en niet op de zwarte lijst! Ben zelf ook via diana bij frans geweest, als ik het over kon doen ging ik rechtstreeks via zijn eigen kliniek. Dit omdat je bij diana 0,0 privacy hebt iedereen kan meeluisteren in de wachtkamer. Nazorg is niet goed, meerdere malen gebelt en gemailt zonder enige reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb net gekeken, ruim een 9

Ik was op zoek naar de zwarte lijst maar kan hem niet vinden.

Diana is gewoon een tussen persoon, als je medische problemen nadien hebt, moet je toch naar de arts , als je gewoon vragen hebt, is het anders wat, maar dan alsnog kun je beter bellen ipv mailen lijkt mij...?

Voor 250,- verschil wist ik het ook wel,! Je wordt toch geopereerd door dezelfde arts, en daar gaat het om!

Veel plezier zaterdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Het consult staat nu al gepland, en laat dit ook gewoon doorgaan. Ik ga wel vragen dat mochten er complicaties zijn hoe of wat? En misschien ook nog een rechtstreeks consult met Dr. van Straten maken. iig bedankt voor de waarschuwingen, iets om zeker rekening mee te houden en goed over na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis geen 250 euro maar 400 euro verschil.

ik ben ook via Diana gegaan, maar heb alles gelijk via de pc van straten gedaan.

alle meiden die een bv hebben ondergaan krijgen 50 euro als ze een recensie willen plaatsen op ietsmooier.nl of kliniekervaringen.nl

daarna stuur je je recensie door naar de praktijk en krijg je 50 euro. Daarom heeft ze veel recensies, iedereen denkt he mooie bh kan ik daarvan kopen. Ze heeft geen invloed op negatieve reacties want die mag je ook plaatsen. En welk verhaal van Mizzy? Vind dat ze goed behandeld is en ze willen haar dan ook zeker tegemoet komen begreep ik, als iemand ontevrede is over de grote dat kan je een consulente niet kwalijk nemen.

400 euro is veel geld.

Veel succes zaterdag! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O en al ben je geholpen via diana bij frans v straten in nijmegen, daar krijg je een telefoonnummer van kliniek heyendael mee, je mag ze ook altijd daar bellen. Staat ook een 06 op mochten er complicaties opdoen als gewone nr wordt niet opgenomen, dus komt op het zelfde neer toch. Heb het zelf gelukkig niet nodig gehad.

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Ik ben 2weken op consult geweest bij Diana en heb 17April me consult bij Frans straten dit heeft Diana geregeld voor me

Ik ben zeer tevreden over Diana en ze is eigenlijk alleen een tussen persoon , ook als je terug moet op controle kom je op controle bij je pc en niet bij Diana.

Veel succes zaterdag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staat dat ze idd zelf reacties plaats(dd 2013)

Maar wat diaan uitlegt is dat je geld krijgt voor een recensie , aldanniet positief of negatief..

Iedereen moet haar eigen gevoel volgen, het gaat op het eind toch om de pc die het uitvoert en je portemonnee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel over wissel, je bent al welgeteld 8 dagen lid en hebt al 55 berichten geplaatst. Waarvan een groot deel over slechte ervaringen met Diana gaat.

Dat je er zelf geen goed gevoel bij hebt om via haar te gaan prima, maar ga geen mensen angsten aanpraten. Ik denk dat 50% hier via Diana is gegaan, mochten de ervaringen dan echt zo slecht zijn werd dat hier ook wel duidelijk gemaakt....

Zoals gezegd, Diana is puur een tussenpersoon die zich bezig houdt met mensen binnenloodsen, niks mis mee toch? Als je toch al weet wat je wilt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel over wissel, je bent al welgeteld 8 dagen lid en hebt al 55 berichten geplaatst. Waarvan een groot deel over slechte ervaringen met Diana gaat.

Dat je er zelf geen goed gevoel bij hebt om via haar te gaan prima, maar ga geen mensen angsten aanpraten. Ik denk dat 50% hier via Diana is gegaan, mochten de ervaringen dan echt zo slecht zijn werd dat hier ook wel duidelijk gemaakt....

Zoals gezegd, Diana is puur een tussenpersoon die zich bezig houdt met mensen binnenloodsen, niks mis mee toch? Als je toch al weet wat je wilt...

Mooi gezegd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook via Diana bij kliniek Amstelveen terecht gekomen en ben 2,5 week terug geopereerd door Dokter Roosenburg. Ze is alleen een tussenpersoon, en mijn nacontrole zijn in Amstelveen. Met Diana heb ik niks meer te maken, ik ben afgelopen dinsdag in amstelveen geweest voor de nacontrole en daar vertelde de eigenaar van de kliniek dat ik nu een patiënt van hun ben, en niks meer te maken heb met Diana...het verschilt per kliniek, want bv Yara moet dus wel naar Barendrecht voor de nacontrole. Ik heb nog helemaal geen nare ervaringen met Diana....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

Maar ligt er ook aan waar je terug moet komen want dr frans straten is elke donderdag in barendrecht voor of nacontrole's of consult !

idd Diana is maar een tussen persoon en heeft er verder niks meer mee te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dus consult gehad bij Diana. Ik heb er gelukkig een heel goed gevoel aan over gehouden! En kan als ik het allemaal geregeld krijg volgende week zaterdag al geopereerd worden :20: . Hopelijk!!

Ik heb a.s. woensdag nog eerst een consult bij Dr. Vito Koeijers. Ik heb nog niet heel veel over hem kunnen lezen op dit forum, maar ik ga er vanuit dat dit wel goed komt!

Er is mij 375 cc, ronde prothese, high profile geadviseerd, maar ik twijfel heel erg of het niet wat groter mag? Ik vond het er allemaal nog vrij normaal uitzien. Diana zei dat ik echt niet meer moest doen, en zo wel op een D uit zou komen. Ik weet alleen niet of ze dan bedoeld dat mijn bh maat D gaat worden, of dat het als een D oog. Er zijn toen ik de prothese paste foto's gemaakt, en nu ik die zo terug zie, valt het een beetje tegen. Dit ga ik woensdag nog even met Dr. Koeijers bespreken. Nogmaals bedankt voor alle reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, dat is al snel! Gefeliciteerd met de wrs aankomende boobieday :D. Ze adviseert dit wel standaard omdat de meeste meiden een volle c kleine d willen.

ik heb 400cc en heb bh maat d, en vind ze er ook flink uitzien, maar bij de meeste valt dit tegen. Als er meer in kan zou ik daarvoor gaan.

Maar hou wel in de gaten dat natuurlijke d er ook in een truitje niet mega uitziet, als je natuurlijke cup d is dan zitten ze eenmaal anders ;)

Als je voor de spier kan zou ik dit echt doen! Heb zelf duelplane maar soms denk ik welleens was ik ook maar naar schiettecatte gegaan. Ben zelf super blij hoor maar herstel duurt best lang en is best pittig.

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te lezen! Ik heb de zelfde dag het gesprek met Vito en ook mijn operatie dag is zaterdag geworden. Ik ben erg benieuwd wat Vito Koeijers gaat zeggen wat hij vind. Ik heb wel verschil qua grote in borsten, Diana zei dat er geen verschillende maten in moeten, ben benieuwd! Lees wel wat dingen over Vito dat hij goed kijkt naar symmetrie en gewoon heel precies is!

In ieder geval heel veel succes!

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Finallyboobies

@Yara331 nou ik heb hem aankomende donderdag haha ! maar ik ga eventjes bellen dan morgen hoe dat zit haha want het staat wel in die info wat ik heb gekregen van Diana 17 april om 16:30 te barendrecht haha !

@Rana1990 zooo lekker snel !

Bij mij was ook 375 cc aangeboden door Diana , maar bespreek dit nog eventjes met je PC , Diana is alleen een tussen persoon en geen PC

dus Dr, Vito Koeijers heeft hier veel meer verstand van of er meer ik kan en hoe en wat dus overleg dit nog eventjes met hem zelf !

heeel veel succes meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diaan, dual plane word gedaan om de loze ruimte boven het implantaat wat op te vullen toch? Krijg je niet een heel ander effect met gewoon alleen voor de spier? Zou jij alleen vanwege het herstel kiezen voor voor de spier, of ook vanwege het het resultaat?

Nieuwbegin; ik moet woensdag ook pas om 18.00! Dus wie weet komen we elkaar wel tegen dan. Pas jij woensdag ook nog een keer de prothese? Of word dit sowieso gedaan? Anders bel ik even morgen of dat kan, want ik wil ze eigenlijk echt maximaal gevuld hebben, ben nu echt bang dat 375 cc tegen gaat vallen, en dat wil ik echt niet meemaken.

Tiesss; kreeg jij van Dr. van straten hetzelfde advies als van Diana? Dus ook 375 cc? Mij heeft Diana niet gezegd dat ik niet meer kon, maar dat ik dat beter niet kon doen, omdat 375 cc het natuurlijkste effect zou geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rana,

Ik laat de maat eerst open even kijken wat Koeijers zegt. Denk wel dat we kunnen passen hoor. Met dat gesprek beslis je uiteindelijk natuurlijk definitief. Snap ik heel goed dat je het in 1x goed wilt doen. Lees vaak dat meiden toch liever groter gehad hadden. Bespreek het gewoon heel goed met Koeijers en met voorbeeld foto's van andere.

Heel veel succes!

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, haar standaard 350cc. En ik denk dat Koeijers wel gaat zeggen dat er 2 verschillende maten in moeten. Lees ook veel dat ze pasprothese groter ogen dan dat je uiteindelijk overhoud. Ben erg aan het twijfel om toch niet meer te nemen, ik wacht woensdag af en dan beslis ik gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diaan, dual plane word gedaan om de loze ruimte boven het implantaat wat op te vullen toch? Krijg je niet een heel ander effect met gewoon alleen voor de spier? Zou jij alleen vanwege het herstel kiezen voor voor de spier, of ook vanwege het resultaat.

nee, als je genoeg borstweefsel heb doen ze voor de spier, zelfde effect zeg maar. Heb je weinig borstweefsel dan doen ze vaker duel plane om de rande niet te zien.

vind voor de spier ook heel mooi en natuurlijk, heb nu al duel plane maar vind het zelf jammer dat ik toch niet verder was gegaan met consuls.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.