Ga naar inhoud

Hoelang de littekens insmeren?


Aanbevolen berichten

Hi,

Weet niet als hier al een topic van is maar hoelang smeren jullie je littekens in?

Ik smeer mijn littekens nog steeds 1 keer per dag in.Hoeveel weken/maanden moet dat eigenlijk,ik heb echt geen idee hoelang dat moet.

Iemand die dat weet?

Vonni

Link naar reactie
Delen op andere sites

Littekens hebben zeker een jaar nodig om goed te helen en zelfs in het tweede jaar veranderen ze nog en worden lichter. Het kan dus zeker geen kwaad om lang te smeren. Hoe lang dit "moet" daar zullen de meningen over verdeeld zijn, net zoals over met wat je moet smeren en of smeren zin heeft. Kwaad kan het zeker niet ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was vandaag in de Etos en toen zag ik op de verpakking van Bio-oil staan dat je het niet langer dan 3 maanden mag gebruiken! Ik heb nu vitamine E creme gekocht van Jacob Hooy. Ga het maar proberen. Je kan deze creme ook op je gezicht doen, heb ik ook maar gedaan om te testen haha.

Maar als dat zo is van Bio-oil, is het misschien ook wel echt beter om dat niet langer dan 3 maanden te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Vit E creme van Jacob Hooy is erg goed, ik gebruik het zelf al een hele tijd ( werd mij ook aangeraden) Ze hebben bij de Tuinen ook de olie ervan , deze vind ik zelf fijner dan de Bio- oil , die vind ik te sterk ruiken en trok niet goed in, blijft enigszins vettig

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Vit E creme van Jacob Hooy is erg goed, ik gebruik het zelf al een hele tijd ( werd mij ook aangeraden) Ze hebben bij de Tuinen ook de olie ervan , deze vind ik zelf fijner dan de Bio- oil , die vind ik te sterk ruiken en trok niet goed in, blijft enigszins vettig

Wat kost deze?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Jacob Hooy vitamine E creme gister gekocht bij de Etos voor iets van € 5,95 (normale prijs, geen aanbieding). Het heeft geen geur en is ook vrij van parabenen.

Precies dit potje heb ik: http://www.drogisterij.net/producten/400x400/3144631_1_Jacob_Hooy_Vitamine_E_Creme.jpg

Ik smeer nu ook heel mijn borsten ermee in en erboven zeg maar richting mijn hals. Voelt erg fijn meteen op mijn huid, zelfs op mijn gezicht ook (voelt nu veel zachter aan, heb na narcose huidproblemen, misschien helpt dit). Dus denk voor littekens ook heel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mangata, ok mooi, dan hebben ze de prijs aangepast, want ik heb half jaar terug gehaald en was nog iets duurder, ga ik ook maar weer pot inslaan, vind het wereld spul, en ik smeer het overal,

ja precies die van de afbeelding heb ik ook

het is idd geurloos, en daarom vind ik het zo fijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ja,klopt op de verpakking van Bio-Oil staat inderdaad dat je een minimumperiode van 3 maanden mag aanbrengen.Niks over het maximumperiode.

Is idd ook vettig maar vind het wel lekker ruiken.Heb nog steeds rode huid bij de littekens dus ik smeer het nog wel in met Bio-Oil.

Snap alleen niet dat mijn borsten niet echt zacht zijn geworden.Ik maak me daar best zorgen over....het gaat zo langzaam terwijl ik al bijna 5 maand PO ben.Of is dit normaal?

Voor de rest zien ze er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.