Ga naar inhoud

Hoe voelt dat nou?


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Ik heb toch nog een vraag over de BV.

Als je geopereerd bent voel je een druk op je borstkas, dat begrijp ik.

Maar als je eenmaal goed genezen bent hoe voelt het dan om protheses te hebben.

Heb je dan het gevoel dat er iets zit of wordt het echt helemaal eigen en vergeet je bijna dat je protheses hebt?

Hoop dat ik mijn vraag duidelijk omschreven heb.

Groetejs steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Steffie,

Ik denk dat het er een beetje van afhangt hoe de prothesen geplaatst worden.

Zelf heb ik ze onder de spier. Ik ben nu 8 weken post-op en ik voel de prothesen enkel nog als ik mijn borstspieren flink aanspan. Dan voelt het net of ik op van die stressballen zit te drukken (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, van die balletjes die je in je hand kan platdrukken) en krijg ik m'n borsten ook echt voor een groot deel platgedrukt :blink:

Buiten dat voel ik er echt helemaal niets van, ook niet wanneer ik ze stevig masseer. Ik kan geen randen waarnemen en ze zijn zo zacht dat het voelt als eigen borstweefsel.

Volgens de arts moet het binnen een paar maanden helemaal goed zijn, dan zou ik ze ook niet meer mogen voelen bij het opspannen van m'n borstspieren (maar dat kan ik moeilijk geloven).

Groetjes,

Sarah :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steffie,

Ik heb ze nou ruim een half jaar en ik vergeet vaak dat ik ze heb. Ze voelen gewoon eigen, merk er niks meer van en kan zelfs weer gewoon op mijn buik slapen. Maar waarschijnlijk is dat bij iedereen anders.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi stefmaryip,

ik ben nu 3 mnd po en ze voelen gewoon als vanouds... alleen wat voller en groter haha.. ik heb ze wel op de spier gehad hoor,geloof dat wel iets uitmaakt... en ook of je voor je bv al eens echt borsten gehad hebt,scheelt ook wel denk ik.. want als je AAA had weet je niet hoe het voelt,snap je?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik nu heel raar vind, ik had er al over gelezen, maar nog niet gemerkt, is dat mijn huid bovenop en onder mijn borsten gevoelloos is, tepels zijn overgevoelig, daar moet ik nix tegenaan krijgen!!!! want AaAuWWwww!!! verders kan ik er nog weinig over zeggen want het voelt vnl hard (of stevig), de spanning is wel al een stuk van de huid af, en ik zit er zo weinig mogelijk aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste weken weegt dat ook zwaar en voel je idd dat er iets inzit .

Wanneer je vooroverbuigt bvb voel je vanbinnen iets bewegen . Dat gevoel had ik tot 3 maanden .

Vanaf een goed half jaar voel je nix meer (zoals voorheen) , ook niet als je op je buik ligt . Daarvoor is 't net of je ligt op 2 ballen :rolleyes:

Ze wiebelen enkel als je loopt , wat goed is natuurlijk :1:

Heb ze dual plane . Heb gevoel tot 1 jaar PO proberen te beschrijven in de eerste 2 berichten van mijn topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij voelen ze echt als mijn eigen borsten wanneer ik ze vastpak en er in knijp/druk. Ook met lopen en rennen voelen ze als mijn eigen borsten.

Alleen kan ik nog steeds niet op mijn buik slapen. Het voelt alsof ik op 2 zakken zand lig. Het kan niet weg, dus ik voel een soort druk. Vraag me af of het weggaat. Niet dat ik nou perse op mijn buik moet liggen (eerder aaaaaaltijd) ik ben er zo aan gewend geraakt dat ik nu op mijn rug en zij slaap.

Maar vraag me wel af of ik deze zomer al op mijn buik kan liggen, het is ook zo stom als ik in de zon lig en ik niet goed op mijn buik kan liggen,.. moet ik 2 kuiles in het zand graven ofzo hhahahha :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bij mij voelen ze ook helemaal als echt ! Met sporten, knijpen maakt niet uit.

Inderdaad alleen als ik op mijn buik lig, dan denk ik wel eens, daar lagen toch geen 2 galameloentjes?? ECHT !! dat gevoel heb ik dan dus.

Verder kan ik me niet vrouwelijker voelen op het moment !!!!

Helemaal MIJN boobs !!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het voelen, alsof ze er nooit in zijn gezet.. ze zijn zacht, en voel niks "raars"zitten.. wel als ik druk bezig ben geweest merk k dat mijn spieren rondom mn borsten trekken.. maar k zeg maar zo.. 3 maanden is nog best vers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevoelig ook ja,wooh,echt wel!!had ik voor de bv ook wel hoor,maar dacht na dat zal dan wel verdwijnen als ik neppers heb,maar niet dus,jemig,mn bhs passen dan al helemaal niet meer haha,ze zijn dan echt opgeblazen,scheelt een hele maat volgens mij.

Mn man zei al: sjonge jonge ,wat een meloenen hahaha.rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.