Ga naar inhoud

DR NIO 400 of 450 cc voor de spier, iemand ervaringen?


Aanbevolen berichten

Hoi

ik ben Merel, 23 jaar en net mijn consult gehad bij Dr Nio in het SLAZ

wil al jaren een BV en ga het nu eindelijk doen.

Hij kwam uit op 450-500cc voor de spier, waarbij ik zelf meer neig naar 450cc.

Ik heb zelf een 75B (kleine B) en wil graag naar grote D (Kleine E).

Ik was nogal overdonderd waardoor ik aantal vragen vergeten ben te stellen, ik ga mogelijk 1 mei al onder het mes,

vroeg mij af of iemand van hier zijn emailadres heeft zodat ik deze vragen alsnog kan stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier ..

Heb geen ervaring met een BV , maar genoeg dames hier die dat wel hebben gedaan/laten doen .

Wellicht dat er iemand is die antwoord op je vragen heeft .

1 Mei is al snel ...succes er in ieder geval.

Greetz ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb gister mijn consult bij DR Nio gehad, ben erg enthousiast en ga mogelijk 1 mei al onder het mes

ik krijg ze voor de spier en ik twijfel zelf tussen 400 & 450 cc,

zijn hier mensen die bij DR Nio zijn geweest en nu 400 of 450 cc implantaten hebben, ik zou dan graag foto's willen zien,

wil zelf op een D-cup uitkomen, heb nu 75 B (kleine B)

Daarnaast zei Dr Nio dat ik na ongeveer 1,5 week weer kan werken (voor de spier)

Ik ben verloskundige en vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik heb je onderwerpen even samengevoegd, zodat het overzichtelijk blijft! Ik kan je vraag verder niet beantwoorden. Ik heb mijn protheses dual plane en zou na anderhalve week echt nog niet kunnen werken. Eigenlijk pas na 4 weken weer, maar het verschilt ook een beetje per persoon, de ene herstelt sneller dan de ander. Plaatsing voor de spier schijnt idd minder pijnlijk te zijn. Je moet er wel rekening mee houden dat je nog erg moe en ongeconcentreerd kan zijn van de narcose een paar weken na die tijd, dus of het aan te raden is om gelijk nachtdienst enzo te draaien dat denk ik niet. Maar langzaam opbouwen zou wellicht al wel kunnen na anderhalf, 2 weken.

Ik denk dat er voldoende dames zijn die nog zullen reageren die wel foto's en voor de spier plaatsing hebben ;) veel plezier en succes met de voorbereidingen!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

Ik heb sinds 3 April 500cc voor de spier, dus wel iets meer wat jij wilt.

Ik ben ook door Dr Nio geholpen in het SLAZ.

De pijn valt reuze mee, maar ik ben nog wel erg moe. Vraag me dus af of je aan anderhalve week genoeg hebt. Ik ga over 2 weken weer aan het werk en heb ook onregelmatige diensten. Maar mijn eerste dienst is pas in mei :)

Ik zal je toevoegen als vriendin dan kan je mijn foto's zien

xx Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Merel,

Mijn cupmaat weet ik nog niet, ben nog geen week PO. (kwam van een kleine B)

Nio had het over een cup E, maar ik wacht het gewoon af want ik ben hier meer voorbeelden tegen gekomen die groter uitkwamen :D

Ik heb ronde 500cc, 100%, UHP.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi melissje, je hebt mooie borsten alleen wil ik ze ze zelf een.maatje kleiner, ik ga denk ik voor de 350 of 400cc, kan je mij iets vertellen.over het herstel? Ik kan mogelijk 1 mei onder het mes, hij zegt dat ik 10 mei dan kan werken en dat ik 28mei op vakantie kan naar tenerife.. ik hoor graag of dit bij jou haalbaar was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me best gevaarlijk om zulke data al van tevoren te noemen. Je weet niet eens of je operatie zonder complicaties gaat verlopen, stel je krijgt een infectie of hebt onverwachts toch heel veel pijn ondanks plaatsing voor de spier, dan lijkt het mij niet haalbaar om 10 mei alweer te gaan werken. Wellicht is een spreekuur draaien de eerste tijd mogelijk, maar een bevalling doen na 10 dagen lijkt me echt zwaar! En na 4 weken op vakantie zou op zich haalbaar moeten zijn, maar volgens mij mag je de eerste 6 weken met je wonden sowieso niet zwemmen, dus dan kun je niet in het zwembad en de zee. Misschien dat het van Nio van wel mag hoor, maar de meeste adviseren toch 6 weken niet ivm infectiegevaar. Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik je vragen wie er gekozen heeft voor de spier? Momenteel heb ik dual plane, op advies van de PC destijds. Wordt over 2 maand weer geopereerd en lees me anders in nu.

Ps. hele andere vraag, hoe kan ik als nieuw lid een nieuw topic openen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moepsiej!

Was jij ook 7/4 op consult... Misschien hebben we elkaar gezien! Ook ik ga 1 mei voor mijn bv...kan je helaas geen advies geven dus... Ik krijg ze overigens dual plane, 500cc hp.

Nog effies meid en misschien tot 1/5....

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.