Ga naar inhoud

Pearll : 5 mei 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 months later...

UPDATE 6 MAANDEN PO!

Hieperderpiep hoeraaaaaa!!! vandaag zijn mn boobers alweer 6 maandjes oud!

een half jaar alweer!

En wat ben ik er nog steeds gelukkig mee! echt ZOOOO gelukkig!

Eigenlijk nog net zo gelukkig, nee eigenlijk gelukkiger als net na mn operatie!

vlak na de operatie had ik nog veel onzekerheden over het resultaat, mn tieten veranderde iedere dag waardoor ze soms scheef hingen,

nu als ik 's ochtends in de spiegel kijk ( en ja dat doe ik nog steeds elke ochtend haha) zie ik een paar fantastische memmen hangen waar, als zeg ik het zelf, waanzinnig trots op kan zijn, ja ik voel me apetrots als ik voor de spiegel sta, gelukkig hoef ik nu niet meer elke keer te janken als ik voor de spiegel sta hahah!

er is voor mij de laatste 6 maanden veel veranderd, wat 2 van die ronde inplantaten wel niet voor je kennen doen he!

Allereerst ben ik een stuk zelfverzekerder, maar echt HEEL VEEL! ik zit zo ontzettend lekker in mn vel, dat heb ik nog nooit gehad voor de operatie, ik durf andere kleding te dragen, ik durf bikini's te dragen hahah! ik heb zelfs op vakantie aan het zwembad (prive zwembad bij het huis, met hele hele hele goeie vriendinnen) hartstikke topless liggen zonnen hahahaha!

t zijn misschien stomme dingen, maar voor mij zijn het hele grote stappen! ik durf nu op leuke meisjes af te stappen en zelfs een beetje te flirten hier en daar, ik durf wat meer make-up te dragen, ik durf er gewoon wat meer te zijn!

en dat allemaal dankzij die tetten he hahhaha!

Mn littekens genezen niet zo snel als dat ik had gehoopt, het zijn nog steeds 2 vuurrode strepen, ik zelf ben er inmiddels zo aan gewend dat ik ze meestal genees meer zie zitten, maar word me er soms wel bewust van als iemand vraagt wat er onder mn oksel zit haha!

Kortom, alles bij elkaar is dit verruit de beste beslissing uit mn leven geweest! als ik het geld en de tijd had had ik het zelfs jaren eerder al gedaan! echt waar!

Nu ga k lekker nieuwe fototjes uploaden!

TJUUS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meis!

Ik ben zelf ook door Roosenburg geholpen 6 oktober en ben er ook heel tevreden over..

Mijn littekens zijn aan een borst al bijna niet meer te zien verbazingwekkend gewoon!!

Gebruik je er ook iets voor ofniet?

Liefs Priscilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super om te horen hoe gelukkig en zelfverzekerder het je heeft gemaakt! Hier nog zo één.....Fantastisch!!! Ben nu 3 maanden PO en ik hoop dat er nog wat gaat veranderen (alleen rechts dan...). Dus ik ben benieuwd of je na 3 maanden al helemaal tevreden was of dat er na die 3 maanden nog veel veranderd is?!!

Geniet ervan (doe je al). Ik herken je verhaal enorm hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

PEARLL!!!!!! :108::108::108:

Harstikke fijn dat je zo blij bent en dat er zoveel voor je veranderd is in je leven :) :)

zo zie je maar weer wat een stel tieten wel niet kunnen doen! :109:

topless zonnen heb ik nog niet gedaan... ja ff 5 minuten in de tuin maar toen werd ik para en keek ik heel de tijd naar boven bij de buren naar het raam :ph34r:... was bij mij dus niet zo'n succes....

mijn littekens zijn ook nog rood.. maar net als jou let ik er nog geen eens op.. jah zo nu en dan check ik ff maar ik stoor me er niet aan..

wat is dit half jaar snel gegaan he?? als je zou zeggen dat ik 2 maanden po was zou ik het nog geloven...

:59: Lang leven siliconen tieten!!! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nies NIESSS!!! gefeliciteerd met je 6 maanden jubileum hahaha!

jaaaaa de tijd is waaaanzinnig hard gegaan! niet normaal!!

idd t voelt echt of het pas 2/3 maanden geleden is bizar hoor!

maar nog steeds zooooo blij! heeeerlijk!

@Tweede Jeugd, mn borsten zien nog wel iets veranderd na 3 maanden hoor, het hangt wat meer ( let wel, t ziet er natuurlijker uit) en ze zijn een stuk zachter geworden!!

@kimye vlak na mn operatie was ik fanatiek in de weer met bio oil en vitamine E creme, maar smeer nu nog heeel af en toe als ik er toevallig aan denk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.