Ga naar inhoud

Pearll : 5 mei 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Gast ellen69

Heb je ook andere medicijnen gekregen? Tramadol of celebrex

Bijvoorbeeld?

heb wel eens gelezen dat je daar erg misselijk van kunt worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Met diclofenac heb je vaak een maagbeschermer bij nodig, anders vraag je aan de dokter domperidon zetpillen of tabletten die werken prima tegen de misselijkheid! :-) Of een beker lauwe melk helpt vaak ook wel tegen misselijkheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu met je? Heb je de dokter al gesproken?

Ik was zelf ook de eerste dagen doodziek, maar dat kwam dus bij mij van de celebrex die ik mest slikken.

Ik ben na overleg met de pc hiermee gestopt en het ging daarna beter. Kan best zijn dat jij reageert op de diclofenac.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan door de narcose zijn. Ben een aantal keer geopereerd en de eerste keer ben ik zeker een week strontziek geweest :| ben toen aan de zetpillen tegen misselijkheid gegaan..

Wat je zegt over kleur e.d. Herken ik niet. Voor de zekerheid en geruststelling even contact opnemen met je huisarts :)

Beterschap zeg bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij de huisarts geweest, waarschijnlijk heftige reactie geweest op de diclofenac en mn lichaam geen herstel gegeven door gelijk aan de paracetamol te gaan, en vermoeidheid, gelijk gestopt met de paracetamol en moest suikers vermijden binnen een paar uur flink opgeknapt! Alleen als ik moe ben nog wat misselijl en weeeg, dat komr waarschijndelijk door de narcose!

Klopt de cola truc ken ik hielp niet helaas haha, werkt ook als een trein met een kater of buik griep naturel chipa eb cola!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wooow en opeens ben ik een week PO!!

wat een rare week is het geweest!

Maandag, dinsdag en woensdag vooral heel erg ziek geweest!

dinsdagnacht even een beetje gehuild, was helemaal plat gezakt in best en moest overeind, wat een pijn, heb toen wel even gedacht waar ben ik verdomme aan begonne!!!

donderdag ochtend ff bij de huisarts langs geweest omdat ik me zo kut voelde, mn lichaam kan gewoon niet tegen de overdosis chemische rotzooi die er de afgelopen dagen door mn lichaam zijn gegaan in combinatie met vermoeidheid, want eerlijk is eerlijk maak niet echt lekkere nachten haha word om de havenklap wakker enzo, maar dat is misschien wel over als ik weer lekker thuis ben!

donderdag gestopt met de paracetamol en geen suikers mee ingenomen (drinken en eten enzo) en binnen een paar uur en een douche voelde ik me echt al stukken opgeknapt, nog wel een beetje pijn enzo maar niks heel heftigs

Vrijdag zaterdag en zondag waren te gek! zo goed als pijn vrij, uit bed opstaan is nog steeds super kut maar dat is ook alles! het trekt en duwt allemaal nog een beetje maar het is niet pijnlijk gewoon een beetje zeurderig, kan inmiddels alles al zelf behalve wat van het bovenste plankje pakken, dus vanmiddag of morgen weer lekker naar huis, ligt aan het weer ben op de fiets!

had donderdag niet verwacht dat ik vandaag zo fit zou zijn!!!

eeeennn ik zit echt waanzinnig in mn vel! heb me nog nooit zo lekker in mn eigen lichaam gezeten!

kan alleen niet van mn borsten afblijven hahah thuis en bij vrienden is dat niet erg maar op mn werk is dit niet een hele charmante gewoonte hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, ook maar even een updatetje!

15 dagen PO woohoo!!! Maaaan wat zit ik waanzinnig lekker in mn vel!

Gister op eerste controle geweest! knoopjes van de hechtingen door geknipt en even mn tieten showen!

was helaas niet mn eigen PC, maar een jonge, aardige gozer.

hij was erg onder de indruk en vont dat ze dr mooi bijhangen zo vroeg int herstel, en zei dat ik snel herstelde!

Het mooiste is dat ik nu eindelijk kan/mag douchen en zelf mn haartjes kan wassen!

thuis eerst ff boodschapjes gedaan, had daarna geen tijd meer om te douchen want begon gister weer met werken, maandag draai ik maar een klein dienstje, maar die 3 uurtjes waren precies goed!

Ooooooh wat heb ik mn kids gemist zeg!! en zij mij gelukkig ook haha!!

al mn collega's kwamen even verhaal halen, ik werk in een volledig vrouwen team en daar word dus flink geluld haha had het maar tegen een paar collega's verteld maar mn leiding gevende had het er met iedereeen uitgebreid over gehad, opzich niet erg maar had het liever zelf verteld haha.

Iedereen was heel lief en complimenteus 'meeeeeiid wat zie je er goeed uit!!!!' nou weet ik van de helft dat ze dr toch geen reet van menen maar het is leuk om te horen hahaha!

van mn lieve collega's/vriendinnetjes op mn eigen groeppie nog een giftcard voor de primark gekregen en door de kids overladen met knutsels en kleurplaten!

een van de ouderen meiden zei nog: 'zo juf u heeft nu echt reuzen tieten vergeleken met eerst, maar wel mooi hoor!'

een van de moeders merkte het ook op en begon daarop te vertellen over dr eigen BV 12 jaar geleden!

maar goed eerste werkdagje beviel heeeeeerlijk! was we erg laat thuis dus snel ff wat eten en door naar dans, wat een gezelligheid, wat wil ik graag mee doen.

maar mocht deze week niet van mn stoel af :(:( helaas helaas!

daarna nog even lekker kipjes gaan eten bij de mac! EINDELIJK! had er al zo lang trek in!

thuis nog ff half uurtje bijgekomen op de bank en toen douchen!!!!

heb me wel 3x ingezeept WAT LEKKER!!!!

was te moe om mn haartjes te wassen dus die heb ik vanochtend gedaan, en me lekker weer staan wassen, echt wat een heerlijkheid!!!

vandaag onwijs moe! gister toch teveel gedaan! werken was ook zwaarder vandaag! maar heb afgelopen nacht ook echt niet lekker geslapen! beetje combinatie dus!

maar goed daar komen we ook wel overheen, loop nu al 2 weken met een mega grijns op mn smoel!

ik voel me zo heerlijk, heb echt waar nog nooit zoo lekker in mn vel gezeten i feel so fucking confident!!!

ik vind het wel heel frustrerend dat ik zo weinig energie heb en ik word gek van de jeuk ahah, maar dat neem ik maar voor lief weet wat ik ervoor terug krijg!

YEAH!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het niet verwacht trouwens, maar vind het echt leuk om naar mn boobies te kijken en fotootjes te maken enzo hhaa,

en heb vanmorgen toch een beetje geprobeerd mn oksels te scheren maar kom er niet goed genoeg bij :(

nog even behaard door het leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

BH's kopen:

Jaaaa hehe heb het eindelijk gedaan heb mn eerste 2 bh's!!

Ik was vorige week in een impuls de hunkemoller ingelopen maar voelde me er nog steeds heel ongemakkelijk en opgelaten bij dus heb toen snel weer rechtsomkeerd gemaakt, thuis een beetje boos op mezelf geworden! wat een stomme muts ben ik ook!!

kreeg de tip om thuis mn bh maat op te meten nou dat was helemaal janken kwam op een 75A uit! gauw een oude bh gepast en het pastte echt niet.... gelukkig!!

Vandaag dan in de herkansing! vriendin van mij wou voor bikini's shoppen dus gezellig samen naar de stad zitten tenslotte 3 hunkemoller en 4 0f 5 H&M's!! en dan heb ik iemand die me gewoon het pashokje in pushed!

eerst de H&M, wat een moooooie bh hing daar!!! had een 75B en 75C gepakt, en 2 bikini's in B en C.

nou die BH 75C passte niet was te klein, hup natte ogen in dat pashokkie!!!

bikini's 75C zaten goed maar vond ik niet zo mooi staan! vond het was te grof bij mn lijfje haha, maar nu denk ik dat ik ze misschien toch ff bestel... moeilijk moeilijk!

door naar de eerste hunkenmoller! daar hing een mooie balkon?BH pakte een C en een D en die D zat mooi, beetje krapjes langs mn sideboob maar in de ene boob zit nog een beetje vocht dus dat komt goed! ik twijfel nog heeeel erg over deze, vind het een beetje raar staan haha dus misschien dat ik hem maandag alsnog terug breng hahah!

2e hunkenmoller lekkere simpele thshirt bh gescoord 75C zat als gegoten, zou hem het liefst zo aandoen haha!

Verder niet voor bikini's geslaagd zag niet echt bikini's die ik leuk vond

( ik hou van simpel zwart, zonder fratsen!) maaaaar ze hadden alleen fel gekleurd met kraaltjes en franjes en allemaal onzin!

dik 6,5 uur in de stad gelopen dus zwaaaaar pijnlijke voetjes maar erg blij!!

word alleen wel moe van elke keer die natte ogen hhahaah!

maar eerste BHtjes zijn binnen en IK HEB EEN C WOEHOEEE!!

Bijna automatisch pakte ik een maximizer! MAAR DIE HEB K NIET MEER NODIG WOEHOEE!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik ben niet naar de maximers gelopen maar pakte wel een 85C als eerst :blink::blink::blink:

dat mens verklaarde me voor gek met me 85 haha ik had een 75 idioot dat ik er ben...

heb je ze ook daar op laten meten??

ik had een twijfelgeval... zat precies tussen D en E in... maar kon echt geen bh in een E vinden... dus mezelf in een 75D gepropt en der was der maar 1 die goedzat pffff.... alleen die bandjes he.. komen 5 cm van me lijf af.. staat zo raar.. heb jij dat ook?? zit ook te twijfelen om dermee terug te gaan.. of mischien moeten we gewoon erg wennen?? :wacko::wacko::wacko:

en heb ook een simpele tshirt bh gekocht.. zo'n huidskleur... maar vond die niet belangerijk genoeg om mee op de foto te gaan haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahaha nou denk dat het ook wel wennen is daarom dat k t ff aankijk haha!!

nee heb me niet laten opmeten, vond het mens in de eerste hunkenmoller een beetje eng! dus gewoon 2 maten meegepakt en mn vriendin laten kijken bij twijfel!

ooooh al had ik een opoe bh had ik er nog mee op de foto gegaan ben zo gelukkig dat t past!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

7 weken PO!

Inmiddels 7 weken PO en het gewone leven is echt vollop weer bezig haha! opzich zijn die 6 weken vrij snel gegaan maar was wel echt afzien hoor, heb nu ook de vervelden gewoonte om ongezond en te snoepen opgepakt hahaha! snel weg ermee!

De vrijdag voor ik 6 weken was was nederland - spanje... een wereld wedstrijd, bij de 1-1 sprong ik met mn armenomhoog schreeuwend van de bank! dat voelde ik ff flink in mn linker litteken, en schrok ook zelf heel erg dat ik dat deed zonder na te denken haha! ben je 6 weken zo voorzichtig geweest haha, andere 4 doelpunten ook uit volleborst mee geschreeuwd en gejuicht alleen nu wat rustiger met mn armen haha!

Zaterdag lekker in mn huisje bezig geweest lekker gestofzuigd en gedweild, dweilen voelde wat vervelend! nog ff lappie over mn tafels enzo en sopjes door de keuken en wc. niet teveel maar toch een beetje fris na 6 weken!

Zaterdag avond mn eerste feestje! lekker veel sambuccatjes gedronken en de hele avond heeeeeerlijk gedanst!!!! heerlijk heerlijk! zondag ochtend werd ik om half 8 wakker met pijn in mn linkertiet, voelde net als de eerste paar dagen, oeps dacht ik heb het verpest maar maandag naar de HA en de fysio geweest had de boel gewoon verrekt en overbelast! niks ernstig lekker insmeren warmhouden en losmasseren!

mocht wel dansen savonds als ik maar een beetje rustig deed!

deze week voor het eerst ook weer getraint, de 2 uurtjes op maandag vielen wel mee, maar zat ook veel aan de kant, we trainden voor een optreden en ik zou eigenlijk niet mee doen, als ik mocht meedansen was ik erg voorzichtig!

voor het eerst weer een kind getild op mn werk dat was ook wel ff een dingetjes toch even tot 3 geteld! maar voelde er helemaal niks van gelukkig!

Woensdag 2 uurtjes vollop geknald met dans vollop meegetraind, waaant ik mocht 1 van de choreo's toch meedoen, en we gingen met de 2 nieuwe choreo's aan de slag! heerlijk!

merkte wel dat ik na een uur al helemaal gesloopt was, daaag conditie.

volgende 2 dagen ook waaaaanzinnige spierpijn gehad!

het is slecht gesteld met mn lichaampje!

zaterdag dan het optreden, 1 dansje maar , maaaar het ging super!

zaterdagaaf door naar de stad even uit geweest voor de verjaardag van een vriendin lekker gedanst en een drankje gedaan.

en zondags lekker wezen klussen bij een vriendin thuis!

en vandaag eigenlijk lekker nergens last van woehoee!

slaap ook al de hele week zonder bh! zaterdag had ik m wel aan maar was te dronken en te moe om m uit te doen haha! slechte zaak ik weet t!

vanavond weer lekker voetbal en trainen! ik ben er klaar voor en heb er zin in!

I LOVE MY TITS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk om te horen Pearl !!

Ben zelf ook alweer 7 weken PO en wat voelt het fijn om weer wat te kunnen en vooral te mogen doen. Vanochtend heerlijk hardgelopen, vond ik eerst wel heel eng, maar met een goede sportbeha viel het reuze mee

Vorige week een paar beha's gekocht...en ja...ook ik stond jankend in het pashokje..hihi

Nu de zomer in, genieten van alle topjes/bikini's :-D Eerste zomer waarin ik zin heb om met de kindjes te gaan zwemmen :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouu kan idd niet wachten om weer te zwemmen, dat is ook al iets van 2 of 3 jaar geleden en ik hou er zo van!

maar zal ook wel ff slikken zijn hoor om in een bikini het strand op te lopen of het zwembad in te lopen!

merk toch dat mn hooft niet zo snel mee veranderd met mn lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.