Ga naar inhoud

Pearll : 5 mei 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Even snelle update;

In de kliniek ging alles lekker vlot en snel heb 300cc hp gekregen.

Volgensmij werd ik huilend wakker maar was snel daar alweer lekker aan het kletsen en neuzen.

Was om 2 uur al lekker thuis maar thuis echt beroerd geworden!! Heb echt ff flink lopen kotsen, nu gaat hey wel okee.

Pijn heeft ook wel doorgezet maar eigenlijk alleen rechts!

Vanavond of morgen ff goed verslagje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je werd inderdaad huilend wakker je wou je telefoon hebben voor een foto ofzo :P

ik heb in de auto ook ff gejankt van blijdschap maakt toch niet uit ;)

vaag dat je moest kotsten thuis.. heb je nog andere pijnstillers meegekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoooo meiden kan eindelijk mn verslagje schrijven!

5 mei 2014 joehoeee boobie day!!!

was een uur te vroeg in de kliniek, we waren wat eerder vertrokken vanwegen het verkeer wat er niet was daar even chillen dus!

geen last van zenuwen alleen ongeduld, zat dus ook een beetje in mn eigen wereldje, achteraf bleek dat Nies naast me had gezeten haha.( daar kwam ik achter door de anakdotes van dr vriend)

wat een toeval ook de wereld is klein! kwam er vlak voor ik geholpen ben een kennisje binnen stampen voor dr controle,

heb ff met dr zitten kletsen, zijn was gehopen door ploivier ofzo uit mn hoofd.

toen mocht ik meelopen de verpleegkundige deed mn bandje om, vertelde me allemaal dingen die ik al wist ( ja sorry mevrouw ik zit op het borsten forum, ik ben goed ingelicht) en daar moets ik wachten tot mn bedje vrij was!

kwartiertje later moccht ik mee naar boven ik kreeg een schitterend blote billen schort dat tot halverwegen mn kuiten hing, en een haarnet waar mn haar bija niet inpaste, heel charmant maar ik was gelukkig niet de enigste!

toen mocht ik naar mn bedje! lag naast de OK1 DEUR in het hoekje! zag zo iedereen heen enweer gereden worden!

de zaaldude kwam mn infuus aanleggen, daar had ik echt tegen opgezien het het niet zo op naalden krijg ook altijd kippenvel als ik een infuus zie bij een ander, dus ik keek even de andere kant op, het duurde even want er kwam geen adertje omhoog!

daarna kwam roosenburg aftekenen, de anesthesist kwam me vertellen dat ik een tukkie ging doen en wat hij allemaal ging inspuiten.

en toen mocht ik gaan, 10 stappen later op de ok kwam ik het bed niet op! ik was te klein dus ze gingen een krukje halen haha!

toen ik eenmaal lag werd ik aangesloten met plakkertjes e.d. klreeg een lekker warm denkentje en werd met 20 middeltjes plat gespoten, voor dat ik weg zakte dacht ik nog even lijkt net of ik in een ruimteschip lig ofzo.

en toen werd ik weer wakker!

huilend! ik was zo blij! en normaal huil ik nooit maar de tranen biggelde over mn wangen kon er niks aan doen.

ik wou lekker een muziekje uisteren en een fotootjes maken voor mn liever vriendinnetes, maar de zuster zei NEE.

wat nee?! dus 5 minuten later vroeg ik aan die gozer of ik me tas mocht om mn bril te pakkken,,, tadaa ik heb mn telefeoon!

echt een waanzinnig chrmante selfie gemaakt met verwilderd haar en een coma kop, meer goed. gelijk ene fotootje gemaakt van mn borsten (ik was nog niet helemaal wakker dus de hele verkoever kon mee gluren) en toen stonden ze alweer voor me met thee en beschuit! dat heb ik snel naar binnen gewerkt want wou snel naar huis!!

toen werd ik alleen een beetje misselijk, kwam een beetje pijn doorzetten, de zuster duwde me achter over spoot me vol met antimisselijkheid spul en pijnstiller en trok de drain eruit, een beetje hardhandig naar mijn idee, maar ik heb er iet zoveel verstand van ahah.

en toen mocht ik alweer gaan, met dat ik weg liep moest ik oppeen kokhalzen 1x maar werd gelijk boven een gootsteentje geparkeerd en vol gehangen met natte lappen.

toen ging het wel tot ik bijna thuis 5 minuten voor we de straat inreden gooide ik mn thee eruit thuis in de voortuin gaan zitten maar alles wat ik naar binnen werkte gooide ik eruit!

vroeg naar bed gegaan dus snachts 1x wakker geworden omdat ik helemaal plat was gezakt, mams wakker gebeld en weer recht op gaan liggen tot net, lekker uit bed gegaan heb nu wel echt heel erg pijn ook erge druk op mn borst, daardoor heel benauwd.

maaaar het resultaat so far ben ik erg gelukkigg mee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik zat te twijfelen in de wachtkamer of jij het nou was, maar kon van de zenuwen gewoon niks zeggen. Had heel de ochtend amper wat gezegd zelfs niet tegen me vriend ;) wat zei hij dan voor anekdotes haha

gelukkig kwam ik op de uitslaapkamer erachter dat jij het was. ik vroeg ook toen ik net wakker was aan de buurvrouw of zij pearll was maar ze gaf geen antwoord dus ik dacht zal wel niet... en toen zag ik een bed uit de ok rijden ik dacht dat moet ze dan wel wezen..

maar kreeg jij je infuus voordat je de ok binnen ging?? ik kreeg hem pas toen ik op de ok lag..

hoe laat was jij alweer buiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou hij begon dat je zo zenuwachtig was e dat jeje zelf bang maakte door op forums te lezen enzo! Toen dacht ik dat moest Nies zijn dan!

Ik kreeg mn infuur op de verkoever al nog voordat ik werd afgetekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff nacht 2 wat een hel rond 3e wakker geworden met steken in mn linkertiet en druk op borst benauwdheid! Even wezen plassen terug naar bed om 4 uur eruit paracetamol nemen en nu heb k een warmte kussentje erop en loop ik rond tegen de pijn! Net of je iets zwaar verrekt heb en er nu druk oo word uitgeoefend!! Pfff wat een pijn zeg god allejezus! Niet leuk niet leuk niet leuk wat heb ik mezelf aangedaan hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning! Ten eerste nog van harte met je nieuwe bff's!;-)

Ben vorige week onder t mes gegaan en pijn viel de eerste dag mee... Twee en derde dag was hell!!! Maar daarna geloof me gaat het echt beter hoor! Blijf je pijnstilling gebruiken.

Succes met je herstel meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah jaa ben ff flink door mn lichaam in de maling genomen!

Heb voor vanacht tramadol want moet echt even wat uurtjes slapen haha.

Maar moet zeggen dat atm meer last van mn stramme rug en nek heb dan van mn boobers!

Word alleen gerstoord van die benauwdheid joh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa dat had ik ook heel erg!!! Meer last van mijn rug en nek dan van mijn Boobs!

Had van mijn pc ook valium gekregen, omdat ze dual plane zijn geplaatst, die neem ik nu alleen nog voor de nacht. Helpt me een beetje ontspannen.

Ze zeggen dat een electrische deken ook helpt...

Ffies door heen bijten hoor, word echt beter!!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah jaa zit/loop al de hele dag met een warmte kussentje wissel.af tussen borst nek en rug.

Ach als ik vanacht een beetje kan slapen en ik gelukkig! Uit bed komen vind ik echt verschrikkelijk maar verder overdag vind ik de pijn prima te behappen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff ben echt een beetje ziek van die klote narcose! Gister werd k helemaal naar wist niet waar k t zoeken moest! Kan vandaag ook nog niet lekker eten alles valt zwaar op mn maag!

Vanacht wel beter geslape 2x dik 4 uur doorgeslapen, heb gelijk minder last van mn rug en nek! Hoop dat nou de benauwdheid en druk op mn borst een beetje af gaan nemen en dat im zwlf uit bed kan komen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend joh... Netjes uitgedrukt! Ik heb t ook heel ff gehad... Maarrrr dat kwam denk ik doordat ik niet zoveel had gegeten.. Door die opgeblazen buik geen trek... Maar als je ff een goede maaltijd naar binnen werkt, zal je zien dat je daar écht van opknapt... Dacht ook... Bweh gooi t er direct uit, maar t werkte wel bij mij!!

Morgen zal t nog beter gaan... Maar echt goed eten hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahha jaa ben vanmorgen ff meegeweest rondje met de hond, kweet ook voor mn verdriet niet meer wat ik moet doen haha, Scheelt dat ik niet thuis ben ven niet zo met mn huishouding bezig! Maar erger me wel kapot dat ik niks kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi meiden!

Ik ben afgelopen maandag geopereerd, borstvergroting,de dag zelf ben ik stront beroerd geweestt, denk dat ook omdat ik wagenziek ben de hele dag alles uitgekotst, alleen een kopje thee om half 1 snachts binnengehouden.

Sindsdien ben ik constant misselijk,woensdag weer overgegeven en was toen heel raar en dik en donker van kleur, ik heb ook super donkere ontlasting.

Ik ga dr vanuit dat dit een nasleep van de narcose is, maar lees eigenlijk alleen over vermoeidheid en suffigheid enzo!

Zijn er meiden die ook zoiets hebben gehad of tips ofzo hebbem ben het namelijk wel een beetje zat haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem even contact op met jouw huisarts. Hoe donker is je braaksel? Als het echt zwart is zou dit een maagbloeding kunnen zijn. Sorry ik weet dat ik je nu ongerust maak, maar een bezoekje aan je huisarts is nooit verkeerd.. Het zou ook kunnen komen door de combinatie van medicijnen. Je moet ze met wat voedsel innemen (maar dat lukt je niet zo goed nu denk ik?). Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.