Ga naar inhoud

Pearll : 5 mei 2014 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Jaa heb het chickie wat rijd ff een appie gestuurd of we om 8 uur kunnen rijden, liever dat ik daar om 9 uur ben dan kwart over 10 haha.

jaa misschien dat ik toch om 325 ga vragen, vind het gewoon lastig hahah!


oh hahaha ze appte net zelf om om half 8 al te gaan rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

ok dan zie ik je msshn voor de operatie!

je herkent me aan me tijgerprint broek en een spierwitte herses :108:

gewoon vragen ik heb morgen ook nog een paar vragen, alhoewel denk ik dat ik het uiteindelijk gewoon aan hem overlaat..

weet jij toevallig of ze nou heel de tijd in wachtkamer moeten wachten ofdat ze op gegeven moment ook naar boven mogen komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaa jaa als het meezit onderweg ben ik daar om half 9 al, je kan mij herkennen aan mn rood geverfde haar en een lelijke grote zonnebril met een bleek smoeltje eronder hahahah!

ik weet het niet precies! maar volgens mij moeten ze gewoon wachten tot wij naar beneden mogen, vanavond maar ff aan priss of shirtje vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow kicke had eerst ook altijd rood haar of paars.

Maar ben naar blond gegaan... Wat een drama van rood naar blond maar tis gelukt...

Dat ik moet wachten tussen mensen die op consult moeten weet ik wat verschrikkelijk!!! Toen ik daar op consult gong kon ik zo ertussenuit halen wie er geoperereerd werden.. Degene met een zonnebril op :D zo zonnig was het toen niet...

Heb al een minivragenlijstje gemaakt ;) !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verander regelmatig van haarkleur ik raak er gauw op uitgekeken!!!

jaa toen ik op consult ging zat er benede in de hal een meissie, dr vriend was spoorloos! zat daar echt ene half uur een beetje zielig te zijn gewoon! en er zat een vrouw omg die was te vaak onder de zonnebank geweest ze was gewoon oranje, voorderest heb ik niet echt opgelet haha!

nouu ik ga morgen gewoon vragen: kan je mij 100 procent garantie geven dat ik op een volle c uitkomt, zo niet probeer dan 325 er maar in te krijgen hahaah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoehoee bijna meiden!

Degene die mee gaat moet idd beneden wachten, of richting het centrum ook als je wakker ben mag diegene er niet bij. En je mag pas naar benden als degene die je ophaalt benden er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je telefoon gaat een bak in samen met je kleding en je tas die komt bij je bed te staan, zodra je wakker ben kan je om je telefoon vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAHAHA jaaa sws ga ik gelijk foto's maken haahha!

'but first let me take a selfie!'

jaa nee kan ik ook gewoon lekker muziekje luisteren daar blijf ik rustig van... of niet dan ga ik een dansje doen hahahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmorgen!


Veelste vroeg uit bed gekomen haha!

na een snelle douche en een laatste kopje thee (zonder suiker!) nog even gecontroleerd of ik echt alles had ingepakt

en toen tot de conclusie gekomen dat ik veelste vroeg was opgestaan,

hoefde niet na te denken over wat voor kleding ik aan moet, en mag ook niet met een bakkie koffie op mn gemakje wakker worden haha!

maar even een muziekje aangezet en nog even een laatste dansje gedaan, ( ja sorry ik leef om te dansen!).

en om de rest van mijn tijd te doden log ik hier maar even in.


nog helemaal geen last van zenuwen! klein beetje spanning in mn onderbuik, maar als ik moet optreden is dat veel erger.

niet veel te klagen dus haha! ik heb wel echt onwijze honger had gister rond 11e nog ff flink zitten bunkeren in de

hoop dit te voorkomen.


vannacht erg kort geslapen maar wel goed geslapen!

het voelt nog steeds onwerkelijk en is ook nog niet helemaal binnen gekomen dat ik, zometeen, over een paar uurtjes

eindelijk borsten heb! ik ben al jaren met een BV bezig, beetje obsessed soms haha! en nu is het oppeens zover.


wat ik wel graag wil is roken, het stoppen ging opzich wel releaxt maar zou nu wel veel over hebben voor een paar haaltjes!


lekker muziekje in mn oren, even kijken

-geen make up check

- geen deo check

- geschoren check


mn piercing en tunnels doe ik daar wel uit...

zucht nu toch wel goed rustenloos haha, heb ook niks te doen want ik mag niet meer eten en drinken!

een beetje onsamenhangend verhaal, tis dan ook nog vroeg, midden in de nacht voor mij haha


nou ik ga gauw mn zonnebril opsnorren en dan spring ik op mn fiets!


Ik spreek jullie vanmiddag, als ik mn borsten heb!


BOOBIES HERE I COME!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.