Ga naar inhoud

projecties, medium of high.. HELP !


Aanbevolen berichten

hey iedereen,

mijn voorsituatie is 75 A (AA?) & ik krijg 300 cc medium profile dual plane, van EUROSILICONE

de diameter daarvan is 12,4 cm & heeft 3,9 projectie,

maar die projectie lijkt mij zo weinig ?

als ik dan kijk,naar de 300 cc High profile die heeft dan wel maar 11,1 diameter, & 4,4 projectie,

(als mijn tabel niet verouderd is)

& ik heb gemaild naar mijn arts, op welke maat ik zou komen met 300 cc medium profile ( dual plane )

maar volgens mij is ie niet zo mailerig want krijg geen antwoord terug haha :D

misschien dat jullie me kunne, helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij werkt dacht ik alleen met eurosillicone, & ja ik vind het erg moeilijk !

de 350 medium heeft 4,0 projectie dat scheelt maar 1 mm, dus dat is veel te weinig,

de 350 cc high profile heeft 11,7 diameter & 4,7 cm,

& de 300 cc high profile heeft 11,1 diameter & 4,4 cm,

toen hij me opmeette ( diameter ) had ik 11 cm ongeveer,

& mijn arts antwoord niet op mijn email, maar bellen lijkt mij ook zo raar haha,

& ik heb schrik dat als ik dalijk ga veranderen, dat ik spijt ga krijgen maar ook weer als ik niet zou veranderen hahah

dilemma ! ik wil gewoon echt wel een paar borsten, & niet dat je amper iets merkt snappie,

ik ga nog 'ns mailen denk ik,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey ik heb hier niet veel verstand van maar ik weet alleen dat medium idd meer breedte is en high meer projectie heeft. Ik heb ronde mentor 350cc kom van een kleine a/b af en heb nu een 75e....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wordt geopereerd bij Paul Vanstraelen in Overpelt, heb al redelijk wat werk van hem gezien, (wel in het echt haha ) mijn stiefmama is daar ook geopeerd, al verschillende keren, echt wel mooi werk :) maar ik wil idd liever High profiel, maar denk niet dat dat een probleem bij hem gaat zijn, ( hoop ik ) ik heb weer een mail gestuurd hahaha geduld is niet mijn 2e naam :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo als ik het begrepen heb heb je met high meer bolling aan de boven kanT dan met medium. :) volgens mij kiezen daarom ook veel meiden waaronder ik voor high. En door de projectie natuurlijk. De keuze is zo moeilijk omdat et vaak om millimeters gaat, maar je moe er natuurlijk wel een goed gevoel bij hebben.

Suc6 en gewoon bellen meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik jullie reacties allemaal lees denk ik wat krijg ik eigenlijk?

Ik ben afgelopen week bij Bergman geweest en 360 cc druppelvorm leek het mooiste bij mijn figuur te passen. Hij kon niet voor de borst ivm mijn dunne huid.

Volgens mij werkt Bergman alleen met Natrelle, maar ik weet helemaal niet of het high of medium is of welke projectie deze prothese heeft?

iemand een idee?

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat er dan in het echt bij mij uitkomt te zien. Heb nu een 75 a (aa).

Lastig he al die keuzes.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik denk dat 325 of 350 high profile beter gaat zijn, is opzicht niet veel groter maar heeft wel wat meer projectie, wat eigenlijk toch ( denk ik ) het belangrijkste is

Ja zo denk ik er ook over.

Maar er zijn ook meiden die het mooi vinden om bredere borsten te hebben en minder bolling aan de bovenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Als ik jullie reacties allemaal lees denk ik wat krijg ik eigenlijk?

Ik ben afgelopen week bij Bergman geweest en 360 cc druppelvorm leek het mooiste bij mijn figuur te passen. Hij kon niet voor de borst ivm mijn dunne huid.

Volgens mij werkt Bergman alleen met Natrelle, maar ik weet helemaal niet of het high of medium is of welke projectie deze prothese heeft?

iemand een idee?

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat er dan in het echt bij mij uitkomt te zien. Heb nu een 75 a (aa).

Lastig he al die keuzes.

xxx

http://www.puls-norge.no/upload/Puls/BR-Brosjyrer/RP%20Brystproteser/3%C3%B82.%20E%200573%202008%20Natrelle%20Product%20Catalogue%202009.pdf

De link hier boven staan de maten van Natrelle. Hoop dat je hier wat verder mee komt.

Weet wel dat bij druppelvorm de zelfde maten te krijgen zijn in verschillende projecties dit is volgens mij bij rond niet. Weet daarom niet of je er heel veel wijzer van gaat worden. Denk echt dat je het dan nog even moet vragen of je high of medium krijgt.

Je weet wel iets meer door de link maar nog niet precies.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zonet een berichtje teruggekregen van de arts, :

Dank u voor dit bericht.

Medium is inderdaad te weinig projectie . Ik had medium - hoog of hoog genoteerd.
Ik zorg dat alle prothesen aanwezig zijn.
Mvg,
Paul Vanstraelen
WOOO EINDELIJK met een gerust hartje verder gaan :D
dus nu heb ik nog genoeg tijd om even na te denken, & dan kan ik op de dag van de operatie even melden hoe en wat,
​wat een geruststelling, :59:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.