Ga naar inhoud

Mirsan : 26 mei 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Miranda en ik heb eindelijk na heel veel jaren van onzekerheid besloten om de stap te zetten naar een leven met borsten😄. Ik heb eigenlijk nooit borsten gehad (nog minder dan aa), oh jawel tijdens mijn zwangerschappen had ik een beetje.

Ieder jaar als het mooier weer wordt, dan begint de ellende. Kan geen leuke shirts aan, pas geen bikini's, voel me echt een jongen soms.

Maar goed, als het goed is gaat daar verandering in komen. En ik kan niet wachten.

Vraag me alleen wel af: welke vorm wil ik en het belangrijkste hoe groot wil ik ze? Ik wil eigenlijk een bescheiden b-cup (ben zelfs met een a-cup blij😄). Maar nu lees ik hier veel berichten waarin staat dat je beter wat groter kunt gaan omdat je er anders misschien spijt van krijgt.

Zijn er nog meer mensen die net als ik van "niks" komen? En wat voor maat en vorm hebben jullie gekozen? Ben heel erg benieuwd naar voorbeelden en verhalen!

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes,

Miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mirsan,

herkenbaar verhaal! (1,70m 50kg dus ook lang en dun. en na 2x borstvoeding is AA al overdreven, had ooit een kleine B )

Ik kan je helaas nog geen advies geven.. aangezien ik ook nog voor m'n eerste consult moet.

Maar ben wel benieuwd naar hoe het bij jou gaat lopen.

Ik heb een consult staan met dr. Moojen, maar overweeg ook om bij dr Straten langs te gaan. Via welke weg heb jij een afspraak bij hem gemaakt? Want ik zit niet te wachten op ook nog een gesprek met bijv. diana gabriels, aangezien ik gewoon echt de chirurg zelf alleen wil spreken...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja qua prijs inderdaad groot verschil, dat wist ik al.

Maar zijn ze qua voorkeuren/werkwijze dan ook zo anders? Ik dacht dat ze een beetje hetzelfde waren... Zoals je ziet, ik ben nog midden in m'n research...

Ik wil t liefst anatomisch/natuurlijke borsten krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom let ik niet teveel op de prijs maar op resultaten... En ik wil geen ronde, maar ik begrijp dat straten daar dan wel de voorkeur aan geeft? Bij wie ben jij geweest als ik vragen mag?

Dank in ieder geval voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd door Frans Straten. Ik wilde ook gaan voor natuurlijk.

Frans werkt idd het liefst met rond en dan dual plane. Doordat de prothese dan gedeeltelijk achter de spier zit wordt het voor het zicht ook anatomisch en ziet het er heel natuurlijk uit.

Bij ronderothesen is het ook niet zo erg als ze gaan draaien en ze zijn zachter.

Ik ben echt heel tevreden over Frans en heb ook nauwlijks pijn gehad.

Succes met jullie keuze.

Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Thanks voor jullie reacties! Zoveel dingen waar je rekening mee moet houden. Daarom is dit forum superhandig.

Ik heb nu dus morgen al een afspraak bij dokter Straten! Heb toch maar rechtstreeks bij kliniek Heyendael. Barendrecht is zo ver weg voor mij. En ik vind het toch fijner om het rechtstreeks daar te doen, ook ivm nazorg en dergelijke. Ben heel benieuwd wat ze morgen gaan zeggen en adviseren. Ik wil heel graag een volle b! Oh ik kan bijna niet wachten. Voel me al zeker 18 jaar doodongelukkig doordat ik "niks" heb en mijn twee zwangerschappen hebben niet echt een positieve bijdrage geleverd haha.

Blij dat ik nu de knoop heb doorgehakt!

Wie heeft er ook een b-cup anatomisch? Ben namelijk heel benieuwd naar foto's! Ook van ronde protheses overigens. Heb al wat foto's verzameld voor het consult morgen.

Groetjes Mirsan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom op het forum.

Ik ben ook 1,85 en weeg 71 kg en ik neem 550cc dual plane. Ik ga de 15deonder het mes. En vond met het passen die 550cc niet eens zo groot lijken. In verhouding zelfs niet eens opvallend groot....

Dus ik zou zeggen pak zoveel als erin kan met onze lengte valt het allemaal veel kleiner uit,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yara, ben heel benieuwd hoe jouw herstel is? Daar zie ik namelijk heel erg tegenop. Vooral om alles geregeld te krijgen voor mijn 2 kids van 2 en 4!

Groetjes

Mirsan,

Ik zag daar ook erg tegenop. Ik heb ook twee kids van drie en acht jaar.

Maar mijn herstel verloopt super.

Ik heb helemaal geen pijn gehad en ook geen pijnstillers nodig gehad.

Maar ik denk wel dat ik hierin een uitzondering ben als ik sommige verhalen lees hier op het forum.

Je moet er wel op letten dat je je kindjes niet tilt de eerste weken. Dit is echt belangrijk voor een goede inkapseling. Ik heb alles in huis laag gezet zodat ik er goed bij kan want je ellebogen mogen niet boven je schouders reiken.

Ik ben nu ruim een week po en voel me geweldig en ben zooo blij met mijn boobs.

Veel succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en als je twijfelt, altijd voor de grootste gaan want ze vallen altijd kleiner uit dan je verwacht. Ik dacht voorheen; dat zal wel meevallen, maar het is echt zo.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste 'twijfel over wissel',

Bedankt voor je bezorgdheid. Ik eet al als een olifant en gebruik ook weightgainers enzo, maar aankomen is en blijft een heel lastig iets.. In ieder geval voor mij. Ik snap je reactie, dus no worries ik zal t niet als kritiek zien. Maar mijn lichaam werkt iets anders dan de jouwe ;)

Bedankt in ieder geval voor alle tips en ervaringen die ik hier mee kan lezen!

Beste Mirsan, morgen al! Een goed en fijn consult gewenst! Heel benieuwd naar je advies!!! Laat je t morgen even weten? Veel plezier ook met passen ;)

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag bij dr. Straten geweest. Aardige man.

Ik had zelf een voorkeur voor anatomisch gevormde protheses. De foto's die ik verzameld had waren voornamelijk anatomisch.

Hij adviseert mij dan ook anatomisch😄. Ik ga kiezen uit mentor anatomisch 330 of 350 cc hp. 380 kan ik overigens ook hebben met mijn lichaamsbouw (lengte, breedte borstkas) Zelf schrok ik nogal van het aantal cc. Ik had zelf veel minde in gedachte. Maar als je dan past, dan is het ineens heel weinig.

Maar goed, heel goed gesprek gehad en ik wil waarschijnlijk eind mei geopereerd gaan worden. Eerst even kijken of ik thuis alles met de kids geregeld krijg.

Kan nu helemaal niet meer wachten!! Stond zo vreemd en tegelijkertijd ook heel mooi en natuurlijk. Kon gelijk zien dat mijn lichaam dan helemaal goed in verhouding is! Jeuj!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik ben vorige week dinsdag geopereerd door Frans Straten. Ik wilde ook gaan voor natuurlijk.

Frans werkt idd het liefst met rond en dan dual plane. Doordat de prothese dan gedeeltelijk achter de spier zit wordt het voor het zicht ook anatomisch en ziet het er heel natuurlijk uit.

Bij ronderothesen is het ook niet zo erg als ze gaan draaien en ze zijn zachter.

Ik ben echt heel tevreden over Frans en heb ook nauwlijks pijn gehad.

Succes met jullie keuze.

Yara

Ben ik het niet helemaal mee eens. Frans gaat het liefst voor de natuurlijke vorm, rond af anatomisch hangt van het type borst af en op basis daarvan heeft Frans daar een voorkeur van. Bij mij plaatste hij namelijk graag anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag bij dr. Straten geweest. Aardige man.

Ik had zelf een voorkeur voor anatomisch gevormde protheses. De foto's die ik verzameld had waren voornamelijk anatomisch.

Hij adviseert mij dan ook anatomisch. Ik ga kiezen uit mentor anatomisch 330 of 350 cc hp. 380 kan ik overigens ook hebben met mijn lichaamsbouw (lengte, breedte borstkas) Zelf schrok ik nogal van het aantal cc. Ik had zelf veel minde in gedachte. Maar als je dan past, dan is het ineens heel weinig.

Maar goed, heel goed gesprek gehad en ik wil waarschijnlijk eind mei geopereerd gaan worden. Eerst even kijken of ik thuis alles met de kids geregeld krijg.

Kan nu helemaal niet meer wachten!! Stond zo vreemd en tegelijkertijd ook heel mooi en natuurlijk. Kon gelijk zien dat mijn lichaam dan helemaal goed in verhouding is! Jeuj!!!!!

Ik schrok daar zelf in eerst instantie ook van en ik heb uiteindelijk 390 cc gekozen. Op zich valt het allemaal reuze mee, al is het op het begin wel wennen. Je kan bij mijn foto's kijken hoe het ongeveer uitvalt. Ik ben wel 1,69 en weeg 53 kilo ongeveer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pinkboobie

Je hebt supermodel borsten! In mijn ogen wel heeeel groot haha. Maar als ik voor 350 ga, zouden ze bij mij dan ook zo groot worden? Sjee moeilijk hoor! Krijg ook high profile volgens mij 12,5 breed. Mijn voorsituatie is cup niks. Wil me eind mei laten opereren...spannend! Misschien toch maar 330 doen dan!

Oh lastige keuzes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mirsan,

wat spannend! Nu gaat t echt worden :126:

Succes met het maken van je keuze. Ik lees hier overal om toch altijd de grootste van de 2 maten te kiezen, maar goed ik kan zelf natuurlijk nog niet meepraten... Hoe dan ook zal de optie die je van deze 2 kiest een goede keuze zijn lijkt mij, want als je van niks komt is het sowieso fantastisch om eindelijk borsten te hebben ;)

Ik kan nu al niet meer wachten tot m'n consult, benieuwd welk voorstel ik ga krijgen.

Jij nu in ieder geval genieten van je vooruitzicht!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.