Ga naar inhoud

voorstellen (dr wijnberg/viasana/510 FX...somewhere 2010


slappieflappie

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben 36 jaar en na geboorte van 2e was er maar weinig over van mijn strakke DD cup van vroeger. Ik wil me deze zomer weer sexy voelen in bikini :43:

ik ben 178 cm en weeg 62 kg, cup C.

Ik heb onlangs 1e consult gehad bij Dr Wijnberg van Viasana.

Was een aardige man die me erg op mijn gemak stelde.

Ik was vantevoren bang dat hij me kleiner zou adviseren dan ik graag zou willen.

Maar gelukkig kon hij zich vinden in mijn wens tot E cup.

We hebben diverse protheses gepast en waarschijnlijk wordt het 510 FX van mcghan.

(volgens mij is dit 400 CC)

Dit is een anatomische siliconen implantaat

Wil eigenlijk echt niet kleiner, heb liever eerder groter dan kleiner.

Zit met best wel wat vraagjes en hoop dat die hier beantwoord worden.

Heb al best veel foto's bekeken op internet en weet ongeveer wat ik wil.

Ben natuurlijk erg benieuwd naar al jullie ervaringen en informatie.

En natuurlijk wat gezelligheid!

Heeft iemand ervaring met Wijnberg of Viasana?

Liefs,

Sabine :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

welkom hier. ik heb mijn allereerste consult bij wijnberg gehad. ik vond het een prima consult, een aardige, oudere man, was ook van plan het bij hem te gaan doen, maar twijfelde over de voorgestelde grootte, hij opereert alleen voor de spier, bij mij kon maximaal 290cc mcghan 410, maar het kon net zo goed 240 worden, dat zou hij tijdens de operatie verder bepalen, dat vond ik te onzeker en heb daarna nog een consult gepland bij Bauland ook van viasana, omdat deze dmv dual plane grotere protheses kon plaatsen. Bauland stelde 310cc voor. Daarna nog een derde consult bij een andere pc gehad, die stelde vast dat ik maximaal 440cc voor de spier kon hebben. Met hem ben ik vervolgens in zee gegaan, weliswaar iets kleinere maat gekozen 395cc. ik ben 1,77m en 68 kg. 2 weken geleden heb ik mijn bv gehad, momenteel heb ik 85C. jij bent iets lichter gebouwd, begint bij een C, 400cc voor de spier levert jou waarschijnlijk wel een E op, bovendien heeft de 510FX een vrij hoge projectie, dit betekent ook dat je borstomvang veel groter wordt dan een prothese met een lagere projectie.

maar goed, dit is allemaal misschien te technisch voor jou. vooralsnog denk ik dat 400cc met 510FX een prima maat is voor jou

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sabine,

Buiten onze leeftijd heb ik eigenlijk weinig gemeen met je, ben maar 1,58 cm en weeg 48 kg, heb ook geen ervaring met dr. Wijnberg, maar ik heb wel de McGhan 510! Vandaar dat ik hier eens reageer. Had van mezelf weinig eigen borstweefsel en zou bij 9 op de 10 pc's zeker achter de spier hebben gekregen, maar mijn pc heeft toch voor de spier gedaan wat alleen kon dankzij die 510, omdat die heel dunne randen heeft! Dus bij jou zou het zeker dan moeten kunnen voor de spier met de 510. Misschien wel een geruststelling voor jou?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Dank je.

Ja heb al een ander gelezen en aantal vraagjes heb ik al wat antwoorden gevonden op het forum. Moet nog wel even wennen aan hoe alles werkt...

Ja hoop dat het E wordt!

Lees tot nu toe van mensen van viasana best goede dingen, twijfel nog wel of ik niet 2e consult moet doen bij een andere kliniek. Maar als het gevoel goed is, waarom zou je dan...

liefs,

Sab :99:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Leuk om iemand tegen te komen die zelfde prothese heeft!!

Kom toch best veel mensen tegen die zelfde chirurg als jou hebben gekozen.

Is er een bepaalde reden dat er veel mensen naar hem toe gaan?

Prijs of kwaliteit of beide?

Ben inderdaad wat groter en wat zwaarder maar qua verhouding verschilt het misschien toch niet zoveel....

Liefs,

Sab :rolleyes:

Hey Sabine,

Buiten onze leeftijd heb ik eigenlijk weinig gemeen met je, ben maar 1,58 cm en weeg 48 kg, heb ook geen ervaring met dr. Wijnberg, maar ik heb wel de McGhan 510! Vandaar dat ik hier eens reageer. Had van mezelf weinig eigen borstweefsel en zou bij 9 op de 10 pc's zeker achter de spier hebben gekregen, maar mijn pc heeft toch voor de spier gedaan wat alleen kon dankzij die 510, omdat die heel dunne randen heeft! Dus bij jou zou het zeker dan moeten kunnen voor de spier met de 510. Misschien wel een geruststelling voor jou?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Moontje,

Dank je voor je reactie.

Ik zal het eens even lezen.

Ik heb van alle soorten mooie en minder mooie resultaten gezien, dus niets geeft garantie. Maar ik heb idee dat voor de borst het natuurlijkst eruit ziet.

Liefs,

Sab

Hoi Eefje,

Leuk om iemand tegen te komen die zelfde prothese heeft!!

Kom toch best veel mensen tegen die zelfde chirurg als jou hebben gekozen.

Is er een bepaalde reden dat er veel mensen naar hem toe gaan?

Prijs of kwaliteit of beide?

Ben inderdaad wat groter en wat zwaarder maar qua verhouding verschilt het misschien toch niet zoveel....

Liefs,

Sab :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi slappie

ik kwam je tegen bij patries. sorry dat ik me ermee bemoei, maar patries heeft grotere protheses, ik geloof zelfs boven de 500 cc, rond voor de spier, staat in haar handtekening

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kaatje; hey bemoeihal :38: hahaha maar je hebt wel gelijk hoor... ik heb 520 cc en ronde voor de spier.

Hoi Sab,

ten eerste welkom hoor haha... en veel plezier en wijsheid hier!

het natuurlijkst is voor de spier. dan bewegen ze mee,meer dan met dual-plane en achter de spier. maar iedere pc is anders. wat operatietechniek en wat advies en wat richtlijnen na de bv (wat je wel en niet mag en hoelang,wel of geen medicijnen/pijnstillers voorschrijven enz enz) betreft. je moet gewoon een goed gevoel bij je pc hebben. heb je dat niet,naar een ander gaan,zeker voor een consult. dan kun je nadien alsnog beslissen bij wie je gaat.

succes girl,

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaatje,

Ja je hebt gelijk... :blush: ik haalde cc en naam van prothese door elkaar.

Is toch ook wel verwarrend dat naam niet gelijk is aan aantal cc's.

Sab

hoi slappie

ik kwam je tegen bij patries. sorry dat ik me ermee bemoei, maar patries heeft grotere protheses, ik geloof zelfs boven de 500 cc, rond voor de spier, staat in haar handtekening

groetjes

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Leuk om iemand tegen te komen die zelfde prothese heeft!!

Kom toch best veel mensen tegen die zelfde chirurg als jou hebben gekozen.

Is er een bepaalde reden dat er veel mensen naar hem toe gaan?

Prijs of kwaliteit of beide?

Ben inderdaad wat groter en wat zwaarder maar qua verhouding verschilt het misschien toch niet zoveel....

Liefs,

Sab :rolleyes:

Hey Sab,

Denk dat velen naar hem toe zijn gegaan vanwege al de positieve verhalen die te vinden waren, en als hij als persoon je ook een goed gevoel geeft natuurlijk, maar voor mij was het dan ook nog eens lekker dichtbij, vandaar!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sabine,

Leuk! Ik heb je terug gevonden, haha... Ik las net pas je lieve reactie bij de topic van Van Selms. Ik ben inmiddels een zeer trotse eigenaresses van mijn beiden 800cc meiden en ze staan Beautifull! Al zeg ik et zelf :blush: . Ik ben net als Eefje en Patries473 geholpen door Bruno de Meijere en ik kan ook alleen maar beamen dat ik een heel goed gevoel heb gehad bij deze arts en mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten.

In antwoord op je vraag; mensen in mijn omgeving kenden mij altijd al met grotere borsten. Ik heb voor deze laatste vergroting 11 jaar lang met een grote D-cup rond gelopen. Erna een half jaar met een flinke E-cup en nu dus met een kleine G-cup. Ik draag nu geen push up meer (uiteraard) :wacko: Maar deed dit met mijn D-cup voorheen wel. Wanneer ik gewone kleding draag nu en bijna altijd mijn sportbh, zien mensen die het niet weten, niet eens het verschil.

Wanneer ik van de zomer in bikini op het Bloemendaalse strand paradeer, kan niemand er meer onderuit natuurlijk. :rolleyes: Maar ik ben veel te trots om me er iets van aan te trekken, mochten ze er iets van vinden...

Succes met het maken van je keuze meis.

Liefs, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.