Ga naar inhoud

aardbei'ke : 21 augustus 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

vandaag mijn martelband met de post ontvangen, heb hem natuurlijk direct aangedaan, je kan zo'n ding toch niet verkeerd aandoen h :) ik heb die gewoon bovenaan

mijn borsten goed strak getrokken, ze zullen wel zakken nu zeker, ik vond ze precies nu tegenover vorige week ookal wat gezakt, hopelijk gaat het nu ietsje sneller hehe :D komt wel goed ;) ik realiseer me net dat ik de 3 weken PO gepasseerd ben, nog 3 weken en we kunnen de lingeriewinkel gaan plunderen :D

groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi lady's

even nietmeer online geweest wegens drukte

vandaag dan eindelijk gaan shoppen voor bh's!!!!

ik twijfelde tussen een D en E dus in de winke de mooie stuks eruit gekozen in zowel D als E en daarna lekker gaan passen

en het is 80E geworden!! jeej! zo blij! :D niet meer tussen de maximizers gaan kijken!!

alhoewel ik een mooie gezien had, wel push up, een witte met diamantjes op, jammer dat dit het eerste jaar niet mag ben hem wel gaan passen hoor :P maar zat niet comfortabel :)

groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk of niet nieuwe bh's kopen ? Kan niet wachten :-) :63:

Maandag nog twee weken.... En heb je er veel gekocht ?

Heb je je in kunnen houden ?

Zal niet makkelijk zijn voor mij :106:

Enne, flinke maat is het geworden :108:

Dat zal er nog veel mooier uitzien met een gewone (sexy) bh i.p.v. een sportbh :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een stomme vraag, maar je mag het eerste half tot 1 jaar geen beugelbh aan of geldt dat alleen voor push-ups ? Heb net gekeken op internet maar ik zie alleen maar beugelbh's, en die zonder beugel bieden geen steun.

Wat heb jij gekocht ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht alleen het eerst jaar geen push ups, heb nu gewone bh overdag (plunche) en nog een ander model, en die zitten wel lekker, kan volgens mij geen kwaad en stond ook niet op het papier dat de PC had meegegeven. Ik heb ze in hunkemoller gehaald

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij voelde super paste perfect. Dual plane en achter de spier mogen een jaar niet dacht ik. Ik zal nig wat afwisselen, morgen terug sportbh aan

Ook bij een plaatsing voor de spier nog mee wachten!

Als je te snel push-up bh's gaat dragen kan je last gaan krijgen van symmastia (oftewel een uniboob), google maar eens, daar zit je echt niet op te wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is geen echte pus up hoor en m'n borsten zitten ook niet tegen mekaar geplakt. Heb er nog veel ruimte tussen kijk es naar m'n foto. Zal deze week terug m'n sportbh dragen

Ze hoeven ook niet tegen elkaar gedrukt te zitten om het te veroorzaken! Door de vorm/druk van een push up bh kan de aanhechting van de pocket losraken van het borstbeen, en dáárdoor kan je dus last krijgen van die uniboob. Maar goed, gewoon een waarschuwing. Zou als ik jou was nog een paar maandjes wachten met push-ups en in de tussentijd gewone beugelbh's dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.