Ga naar inhoud

lippen laten opvullen!


boobiez2come

Aanbevolen berichten

Ik doe t meer voor de vorm van opgespote lippen al kon boven wel wat opvulling gebruike vind ik.... voeg mij maar toe als vriendinnetjes dan staan r fotos... mijn arts had gezegt dat het gemiddelt 9mnd bleef zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hah ik lAat t idd ook doen. Heb eerst een klein beetje gedaan en vond t te weinig dus 8 mei hups weer even wat resti erbij hihi. Waarschuwing het is verslavend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet bang zijn begin gewoon eerst rustig met een klein beetje. Je krijgt verdovings creme op en dan gaat ze pas prikken. Na ongeveer een uur gaat het opzwellen kans soms beetje irirtant zijn alsof je op je lip bent geslagen. Ik was gewoon gaan winkelen mensen keken raar maar misschien was dat meer mijn gevoel. Daarna neemt de zwelling af( bij mij de volgende dag was het weg. Ik ging samen met mijn buurvrouwtje en we hebben savonds alle twee in een deuk gelegen we leken wel tweee donaldducks hahaha. Maar toen het bij mij opgezwolle was vond ik het heel mooi dus daar heb ik een foto van gemaakt en dat gaat ze dan nu erbij spuiten 8 mei! Heerlijk.


Heel verslavend haha maar dat wist ik al, 13mei ga ik voor de 3e keer hihi

hahaha i know! ga nu ook mijn frons rimpel laten botoxen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Na dikke boobiez nu ook begonnen aan dikke lippen!

Ik heb gisteren mijn lippen laten opvullen!! Restylane 0,5 is erin gegaan, ik wilde graag heel subtiel doen want meer kan altijd nog he..voor en na..attachicon.gif20140331_092257.jpg

Als ik op de attachements klik gebeurt er niks :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.