Ga naar inhoud

Sammie281285 : 10 juli 2014 : Dr. Bakker : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi sammie.

Mijn rechterborst staat ook vanaf dag 1 hoger dan links. Ik ben met 9 weken teruggegaan. Er werd mij verteld dat ze tot aan 6maanden nog kunnen zakken. Pas na deze tijd kan worden gekeken of een prothese misschien echt te hoog geplaatst is. Althans, dat zei ze tegen mij. Ik heb ze dual plane geplaatst.

Ik zou het even met je arts/kliniek oppakken. Kijken wat ze zeggen?

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jennifer120884

Ik vind ze ook heel mooi en verschil is minimaal te noemen. Ik heb ook wel iets verschil, maar volgens mij heeft iedereen dat bijna wel. Verkijk je iig niet op plaatjes in bladen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sammie.

Mijn rechterborst staat ook vanaf dag 1 hoger dan links. Ik ben met 9 weken teruggegaan. Er werd mij verteld dat ze tot aan 6maanden nog kunnen zakken. Pas na deze tijd kan worden gekeken of een prothese misschien echt te hoog geplaatst is. Althans, dat zei ze tegen mij. Ik heb ze dual plane geplaatst.

Ik zou het even met je arts/kliniek oppakken. Kijken wat ze zeggen?

Sterkte!!

Bi jou is het verschil echt groot, maar bij Sammie nauwelijks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sammie,

Geloof me, 8 weken is echt nog kort PO! Er kan nig zo veel veranderen en ze kunnen nog gaan zakken ( tot een half jaar kan het nog veranderen volgens dr Moojen van Velthuiskliniek en vocht ook nog tot twaalf weken) geef het nog even de tijd?!

Er is nog een hele grote kans dat het goed gaat komen. En ik weet niet of het je gerust stelt, maar velthuis opereerde zo wie zo niet opnieuw binnen een half jaar.

Ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is, maar Probeer je niet gek te staren!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ben echt heel erg opgelucht door jullie reacties, thanks!! Pff ik kan me er zo druk om maken.. En misschien dat ik me er wel te veel op focus.

Ik heb ook even contact gehad met de kliniek, en die zeiden inderdaad geduld.. Hoe staat het met jouw borsten ervoor Marieke? Zakken ze al wat?

Wat ik wel fijn vind, is dat de Velthuis meteen zo fijn reageerde, werd gelijk op mijn gemak gesteld. Kreeg jij dat gevoel ook?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stuurde dokter Moojen op zaterdag een mail met een foto en ze reageerde super snel met de vraag of ik maandag of dinsdag direct langs kon komen. Vond ik ook echt heel fijn!:) in mijn ogen is er nog niet of vrijwel niets veranderd in de tussen tijd. Maar zie ze elke dag dus echt verandering kan je denk ik pas zien als ik terug kom voor controle rn de foto's dan vergelijk. Moet nog zes weken uit zingen nu. Duurt zooooo lang!;) wachten is echt vreselijk he?! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad wel erg netjes en dat in het weekende! Geeft vertrouwen lijkt me.

Ik kan jouw foto's niet bekijken, ben erg benieuwd naar jouw borsten en of het vergelijkbaar is met die van mij!

Wachten is inderdaad lastig, Pff, tijd gaat zo langzaam en resultaat is niet snel zichtbaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.