Ga naar inhoud

borstvergroting met/zonder lifting? bij welke dokter/welke ZH zijn jullie geopeerd? alle tips welkom


Aanbevolen berichten

hello lady's

vandaag ben ik op consultatie geweest bij Dr. Sinsel in Hasselt. Ik heb lang getwijfeld voordat ik een afspraak heb, vorige week heb ik uiteindelijk de moed bijeen geraapt. Na 25 kilo te vermageren en 3 kids borstvoeding gegeven te hebben zijn mijn borsten niet alleen slap maar ook klein geworden :( vorige week ben ik nieuwe bh's gaan kopen en schrok me rot dat het een A'tje was :'( ik heb altijd een goeie C gehad.... op consultatie heeft ze mijn boobies bekeken en op zich vond ze dat ze niet fel hingen (net eigelijk op de rand wel/niet voor borstlifting) en liet me de keuze borstvergroting met lifting of zonder. Natuurlijk wil ik tevreden zijn na de operatie en wil ik van de hangborsten af maar aan de andere kant houd mij de littekens rond en onder de tepel zo tegen :\ tis zo moeilijk.... ze heeft me dan een paar protheses laten 'passen' en zou gaan voor de ronde, ik weet nietmeer precies hoeveel cc, het kwam overeen met een C. De prijs was 4500euro alles incl, nu die prijs had ik verwacht zonder de lifting was het in de 3000euro. ik heb bedenktijd gevraagd... wat vind ik dit moeilijk... herkenbaar?? iemand tips? alvast hartelijk dank

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plan meerdere consulten bij meerdere artsen zodat je kan kijken wat voor verschillende adviezen je krijgt. Dan kun je uiteindelijk kiezen waar je je het prettigste bij voelt! Ik heb zelf 3 consulten gedaan voordat ik de knoop doorhakte, ik kreeg ook 3 verschillende adviezen, maar zo kon ik wel kijken wat het beste bij mij past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Ik had ook lege hangborsten. Ik heb geen lift gedaan en ze dus alleen goed laten opvullen. Ik ben heel erg blij met het resultaat! Ik ben nu 35 en wilde nog geen grote littekens hebben. Ik heb nog steeds een "hang"maar dit maakt mijn borsten juist weer heel natuurlijk. Het is een ander soort hang dan dat ik voorheen had omdat mijn borst nu ook aan de bovenkant gevuld is.

Het is zeker heel goed om meerdere artsen te zien om ook hun adviezen en meningen te horen. Zo kun je voor jezelf bepalen waar jij je het beste bij voelt. Houd er rekening mee dat als je leg borsten laat vullen je wel vaak grote borsten krijgt om het mooie liftende resultaat te krijgen. De huis moet immers opgevuld worden. Nou vinden de meeste dit niet erg hoor hihi

Veel succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi andrea en ismiralda, bedankt voor jullie antwoord, ik ga indd eens verder horen bij ander chirurgen, ik hoop echt da het niet nodig is ... @esmiralda aan jou foto te zien zijn ze precies wel mooi hoor! ze hangen precies helemaal niet.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb wel een lift gehad, t ligt maar net aan de stand van je tepels of je ene lifting nodig hebt of niet. Mijn tepels stonden heel ver naar onderen. Je kunt mijn fotos zo bekijken in de galerij. Ik ben nu 3 en half jaar verder, en ze zijn nog net zo mooi als net na de operatie! De littekens moet je met een vergrootglas zoeken, ik ben er heel mooi van genezen. Het advies van meerdere consults is een hele goeie!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames, bedankt voor jullie antwoorden, ik ben zo blij dat ik dit forum gevonden heb en hier mijn vragen kan stellen en foto's kan bekijken. ik ben zo onzeker en vind het zo moeilijk een beslissing te nemen. @ingrid K ik heb net je foto's bekeken, wauw heel mooi hoor en je ziet indd bijna je littekens niet, ik heb al veel ander foto's gezien. Je voor OP foto zag ik indd dat je tepels ver naar beneden stonden bij mij staan ze niet zo laag, De chirurg zei gisteren ook dat die van mij niet zo fel hangen maar eerst ander opinie's gaan horen. nu ik had eigelijk niet het wauw-gevoel bij de chirurg, vraag me niet waarom.... ze zei ook dat je na de 15 jaar weer een OP moet ondergaan, is dit bij jullie ook zo??? groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans is idd groot dat je over 10-20 jaar weer opnieuw onder het mes moet gaan. Ze geven wel zgn levenslange garantie op de protheses, maar er is nog niet bekend wat de siliconen met je lichaam doen op de lange termijn. En de veroudering van je huid en zwaartekracht werken ook niet bepaald mee om het resultaat blijvend mooi te houden. Bij de een zal het eerder nodig zijn als bij de ander.

Maar zeker als je niet 100% een klik voelt met de chirurg, zou ik nog andere consulten doen! Hij op zij gaat toch in je lichaam snijden en je moet er wel 100 % vertrouwen in hebben dat het goed komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal, fijn om alle ervaringen hier te kunnen delen! Ik ben net nieuw op het forum.

Ik sta voor de keuze om een borstllift te doen met of zonder protheses. Ik heb 75 D en mijn borsten zijn nog wel vol maar hangen wel. Diana Gabriels adviseerde mij met protheses te doen (200 cc) maar de PC die voor haar werkt (van Straten) zei dat zonder protheses het ook mooi zou worden. Dr de Blecourt van Bergman clinics adviseerde ook om zonder protheses te doen omdat ze juist anders weer sneller gaan hangen. Sterker nog: hij zou weigeren om met protheses te doen? :-/

Al met al best verwarrend. Aan een kant wil ik liever geen protheses als het niet echt nodig is maar als het alleen met een lift nog niet mooi is zou ik wel erg balen. Dan heb ik een hoop littekens maar is dan nog geen mooi eind resultaat. Zijn er ook anderen die ook voor dit dilemma (hebben) (ge)staan? En hebben jullie ook gehoord dat borsten door een prothese weer sneller kunnnen hangen? Ik had hier namelijk nog nooit van gehoord... :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Girafje,

Diana is geen arts( heeft eigenlijk ook helemaal geen medische achtergrond) en heeft er een hele andere kijk op als een pc.

Het hoeft niet perse te zijn dat borsten sneller gaan hangen door protheses, dit hangt er zowieso van af of je een dunne huid hebt en hoe de protheses geplaatst worden, heb je een dunne huid en je zou ze voor de spier krijgen , dan is die kans wel groter op eerder hang, maar in dat geval plaatsen pc's heel vaak dual plane, of zelfs achter de spier.

Ik heb zelf een lift gehad met protheses en ik vind de littekens op zich niet echt storend, dus ik kan je niet vertellen hoe het resultaat zou zijn met alleen een lift,

Maar waarom vraag je niet nog ergens anders een consult aan, en als deze arts ook zou zeggen dat het zonder protheses kan, dan hoef je alleen zelf nog maar te beslissen bij welke arts je je het meest op je gemak voelt

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Girafje,

Diana is geen arts( heeft eigenlijk ook helemaal geen medische achtergrond) en heeft er een hele andere kijk op als een pc.

Het hoeft niet perse te zijn dat borsten sneller gaan hangen door protheses, dit hangt er zowieso van af of je een dunne huid hebt en hoe de protheses geplaatst worden, heb je een dunne huid en je zou ze voor de spier krijgen , dan is die kans wel groter op eerder hang, maar in dat geval plaatsen pc's heel vaak dual plane, of zelfs achter de spier.

Ik heb zelf een lift gehad met protheses en ik vind de littekens op zich niet echt storend, dus ik kan je niet vertellen hoe het resultaat zou zijn met alleen een lift,

Maar waarom vraag je niet nog ergens anders een consult aan, en als deze arts ook zou zeggen dat het zonder protheses kan, dan hoef je alleen zelf nog maar te beslissen bij welke arts je je het meest op je gemak voelt

groetjes

Hi bedankt voor je reactie! Eigenlijk heb ik nog weinig gehoord over de plek waar protheses geplaatst zouden worden... Zal idd nog ergens anders consult vragen voor de zekerheid :-) Hoeveel CC heb jij uiteindelijk genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan meid, even om het duidelijk te houden, misschien is het handig om even zelf een topic aan te maken, zodat alles onder jouw naam komt te staan. :6: is ook handig als je bijv nog meer vragen zou hebben, want dan kunnen mensen gewoon op jouw topic antwoorden, moet je even vanaf home pagina, naar beneden scrollen, daar zie je dan bijv, voorstellen, dat klik je aan, en dan zie je rechts staan, start nw onderwerp

plaats protheses is best wel handig om te weten, dus voor de zekerheid nog een consult is nooit weg, dit zijn toch dingen waar je goed over na moet denken en gewoon rustig je tijd nemen om te kijken waar je je prettig voelt, ik heb zelf nu 275 cc, maar ga in juni weer voor her( ivm complicaties) word dan waarschijnlijk 310 en 345

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een twijfelgevalletje. Ik had niet echt hele erge hangborsten maar wel wat vel..Ben blij dat ik geen lift heb gedaan maar gewoone en grotere prothese wat het vel heeft opgevuld. Het ligt idd aan de stand van je tepels ook. Als die bijvoorbeeld erg naar beneden wijzen is een lift maybe wel een idee...zonde om twee x geopereerd te moeten worden natuurlijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!!

Ik ben nieuw op deze forum en weet niet zo goed hoe alles werkt maar dacht ik ga toch even wat plaatsen (Hopelijk doe ik het goed).

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben zwanger geraakt met 16 jaar (al 10 jaar mama) en loop al 10 jaar met lege hangborsten (tepels zijn nog wel redelijk op hun plaats). Voor mijn zwangerschap 34B, tijdens mijn zwangerschap 34D en nu een lege 34C. Morgen heb ik een consult bij Diana en ik hoop echt dat ik niet hoeft te liften :103:(goedkoper en minder littekens). SPANNEND DUS!!

Ik wil graag een volle D of een kleine DD. Ik ben 1,64 en weeg 67 kilo's. Ik zit elke dag op het internet om te onderzoeken of een borstvergroting wel voldoende is, maar twijfel heel erg. Gelukkig hoef ik niet meer zo lang te wachten en zal ik morgen wel te horen krijgen of ik moet liften + prothese of, of mijn hangborsten gefikst kunnen worden met alleen een vergroting. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt inderdaad aan de stand van je tepels.

Mijn tepels zaten dus vrij laag, dus daarom een lift gedaan, 23 April geopereerd, het is me allemaal 100% meegevallen! Ze hebben wat huid weggehaald, de tepels netjes ''op hun plek'' gezet ;-) En ze zijn meteen ook vergroot, er is 210cc achter de spier geplaatst, medium profile van Natrelle.

Sinds ik ze voor het eerst heb gezien, ben ik er supergelukkig mee! Absoluut geen spijt, nu zelfs het nog volop aan het genezen is storen die korstjes etc me niet eens, ben gewoon blij weer volle stevige borsten te hebben, met tepels op de goede plaats :-)

Ik ben ook nog vrij jong (26) heb al 2 meiden dus geen kinderwens meer, ik zou me niet laten tegenhouden door de littekens als datgeen wat jij wil echt alleen bereikt kan worden d.m.v een lift!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg blij te lezen dat er genoeg meiden zijn met hang borsten en die wel gewoon een mooi en goed resultaat hebben! super!

Kijk wel echt waar je het laat doen, en ook dat je service krijgt achter af.

De wellness kliniek zegt nu tegen mij dat het kantelen van de protheses komt door verslapping van de huid maar gelukkig lees ik hier dat dit helemaal niet zo hoef te zijn.Het verhaal van Andrea is gelukkig heel goed afgelopen misschien een idee het bij die arts te laten doen.

De service is het het belangrijkste dus a.u.b lees goed waar je het laat doen.

Dan kan je genieten van mooie nieuwe bosten!

Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi, door het vele afvallen had ik alleen nog lege borsten, compleet geen borstweefsel.

Door omstandigheden mocht ik geen inpl.

Afgelopen maandag heb ik een borstlift gehad en tevens hebben ze ook al mijn overtollige huid gebruikt om nieuwe borst te maken.

Ik had voor mijn afvallen cup G en ze wisten niet wat het resultaat zou kunnen worden dat was echt afwachten tot onder de operatie.

Ze hebben nu meer huid naar achteren meegenomen, bijna tot aan de rug, en ik ben er zo blij mee, er zitten weer borsten, in de sportbh heb ik nu een D cup hoe dat dadelijk is weet ik eerlijk gezegd niet.

Ik ben in het azm geholpen en heel tevreden over de gehele gang van zaken, heel lief, heel begripvol en zeker heel kundig met wat ze voor mij hebben kunnen doen.

Ook ik ben hier nieuw dus hoop dat ik geen verkeerde reactie bij het verkeerde onderwerp heb geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker ook eens langs gaan in de Wellnesskliniek te Genk ;-)

Jerko is nog niet geopereerd, dus kan daar niet over meespreken. Aub wat minder reclame maken over een kliniek waar je alleen maar op consult geweest bent. Als je je eigen pc wilt aanprijzen omdat hij voortreffelijk werk geleverd heeft, oke, maar niet op deze manier!

Zo lijkt het net of je een medewerker bent van Wellnesskliniek. Komt wel vaker voor dat die hier hun hachje proberen te redden..

beetje rustig aan aub.. Het is niet de bedoeling dat mensen valse adviezen krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Dit is zow herkenbaar al die twijfels!! 

Ik vind het ook zo moeilijk om een keuze te maken Ik heb een lege cup D echte hangende borsten. Zelf heb ik een donkere huidskleur  (caramel kleur) en mijn littekens krijgen de (pure choco kleur) dus duidelijk zichtbaar :wacko:

Mijn zus heeft een  borstverkleining ondergaan en merkte toen pas dat ze keloid vorming had waardoor de littekens steeds breder en dikker zijn geworden.

Ik zou ze dus graag willen opvullen maar dan worden ze wel super groot en je krijgt dan zoveel bekijks dat is ook iets waarmee ik rekening hou .....maar die littekens is ook geen optie!

Ik ben me nu meer aan het verdiepen in de benilli -lift misschien is dat ook een optie voor jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.