Ga naar inhoud

Mijn ervaring met sportbh's


Aanbevolen berichten

Dames,

Ik heb even een vraagje. Ik heb morgen een feestje en heb uiteraard een heel mooi jurkje gescoord nu kan die sportbh der echt niet onder. Maar vanmiddag bij verwijderen van de hechtingen heb ik gevraagt of ik een gewone bh aan kan al is het maar voor 3 uurtje dit mocht echt niet.... Wel mocht ik uiteraard wel een andere sportbh aan... Tja zoek dan maar is een degelijk ;-) nu heb ik er 1 gescoord bij de Hema maar hij is volgends mij niet het degelijke modelletje was de pc verwacht... Denken jullie dat ik deze aan mag? thnx!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag wel andere hangen idd maar zijn ook niet echt mooi onder een gladde jurk , aan gezien mijn tepels naar de zon groeien ;-) haha hij zit wel goed strak maar was eerder bang omdat aan de binnenkant een soort zachte beugels zitten dacht dat dat ook niet mocht... Maar thnx dan rij ik morgen even naar een ander filiaal.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zag ik ook, die zachte beugel, en denk niet dat dat goed is, ik heb zelf de heavy ook en ik vind het een comfortabele bh, en geeft goed steun

anders misschien even bij de Hunkemoller kijken, hebben ze ook mooie sport bh's, wel even kijken voor in ieder geval een level 3, maar het liefst een level 4

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Handig topic wel, ik had nog niet echt stilgestaan bij welke ik zou nemen! Ik wil ook die lipoelastic en de carefix anna bestellen, maar ik kan nergens de levertijden vinden.. Weet iemand van jullie dit?

Thanksss :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Handig topic wel, ik had nog niet echt stilgestaan bij welke ik zou nemen! Ik wil ook die lipoelastic en de carefix anna bestellen, maar ik kan nergens de levertijden vinden.. Weet iemand van jullie dit?

Thanksss :54:

De Anna zat bij mij na een week al in m'n brievenbus! Ja zat echt in m'n brievenbus haha, paste er gewoon in en ik was niet thuis toen ie dus geleverd werd.. Achteraf had ik de Lipoelastic ook graag gewild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.